Asiaa jo Jokelta privana tiedustelinkin, mutta lieneekö messenger niellyt senkin vastauksen...
Eli otsikon mukaiset bolt-onit tulin hommanneeksi. Nyt kiinnostaisi tietää, kuis se huilu sieltä sisältä irtoaa. Riittääkö jos irroittaa sieltä etupäästä ne sisäkkäiset reikäputket toisistaan, ja vetää huilun pois, vai onko se peräpään ohut putkiosa vielä joteskin kiinni siinä laipan läpiviennissä? Galleriasta katsoen näitä kannuja joillain mopoissaan on, kaippa joku tämänkin homman on tehnyt ???
Yoshin rs-3 - zyclonesta race?
- jokkebusa
- Viestit: 122
- Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:39
- Paikkakunta: miilupolku 6 28450 ulvila
- Viesti:
...eips oo nielaissut ! aattelin vaan yllättää sut oikeen kuvallisen datan kera, kun otin ainakin jokusen kuvan noiden huilujen poistosta aikanaan. vaan ne on kyllä jonnekin nielaistu, noi kuvat meinaan. juet eilen kolasin kotikonetta läpi, että minne halvattuun ovat kadonneet. no siel on kyllä jo muutama giga kuvaa sun toistakin, joten jos ovat johonkin väärää kansioon livahtaneet ilman sen parempaa nimeystä kuin picture XXXX.jpg, niin huh...!
ja tänään kaivelin tän duunikoneen uumenia yhtä laihoin tuloksin...=(
envei, muistaakseni se isompi, lieriömäinen reikäverkko piti enste sahata umpäri asti auki, että pääsi poikkaseen se varsinaisen sisähuilun. sit vaan hitsailtiin se päällimäinen takaisin siihen nysään. mutta sen kansa vissiin pitää olla sen verran tarkkana, että tulee jetsulleen kohtisuoraan, koska sen lieriöputken vapaa pää painuu sinne ulommaisen alupäädyn ohjaukseenkin kun pönttö kasataan. tää reikäpelti kait pitää huolen siitä, ettei se ommeltu lievästi kierteinen vaimennuskennosto sen ja se alukuori saa liikaa kipinää ja lämpöäkään. eli se pitää sen teräsvillaisen vaimennusmatskun pakoillaan jos nyt oikeen muistan. muuten homma on ihan simppeli tehdä, ja saahan sillä eineen hengitystä ja meteliäkin lisättyä ettei se nyt ihan turhaakaan puuhaa ole...
jos mie noit kuvvii jostain yhytän, niin postaan sit viel lissee !
ja tänään kaivelin tän duunikoneen uumenia yhtä laihoin tuloksin...=(
envei, muistaakseni se isompi, lieriömäinen reikäverkko piti enste sahata umpäri asti auki, että pääsi poikkaseen se varsinaisen sisähuilun. sit vaan hitsailtiin se päällimäinen takaisin siihen nysään. mutta sen kansa vissiin pitää olla sen verran tarkkana, että tulee jetsulleen kohtisuoraan, koska sen lieriöputken vapaa pää painuu sinne ulommaisen alupäädyn ohjaukseenkin kun pönttö kasataan. tää reikäpelti kait pitää huolen siitä, ettei se ommeltu lievästi kierteinen vaimennuskennosto sen ja se alukuori saa liikaa kipinää ja lämpöäkään. eli se pitää sen teräsvillaisen vaimennusmatskun pakoillaan jos nyt oikeen muistan. muuten homma on ihan simppeli tehdä, ja saahan sillä eineen hengitystä ja meteliäkin lisättyä ettei se nyt ihan turhaakaan puuhaa ole...
jos mie noit kuvvii jostain yhytän, niin postaan sit viel lissee !
...dont you agree...ehhh..?
No tämmöiseen tulokseen itsekkin tulin, kun site tsydeemiä käsissäni pyörittelin. Kysymyksen pointti oli juurikin siinä, etteihän se huilu ole kiinni siinä takimmaisessa laipassa, vaan lähtee sieltä vetämällä, kunhan nuo reikäverkot on erotettu toisistaan... Näin siis lienee ???
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage