olin lentokentällä kirjoittamassa sopimusta toukokuussa ajoista.. noh sit ei löytynyt valkosta paperi joten mentiin "valokuvien kehityshuoneesee" sellanen tumma huone missä ihme valot ja ne altaat missä valokuvia uitetaan.. sinne sujautettiin sit papereita joissa oli kuvia ja näin saatiin valkoiset paperit ->
noh sitten näin että lentokentällä ajaa kaks mosaria ja ihmettelin että mitä helvettiä.. kysyin unelta (autopuolen) vastaava kenttäajoissa että mikäs tuolla se sano että siellä kenttä ajot moottoripyörille.. mie että mitä helvettiä kuka järjestää ?? ->
ei kun äkkiä rupesin kirjoittamaan tekstiviestiä : arvatkaa mitä: täällä kentällä ajot pyörille. Vastaanottajat olivat : bussijussi ja artsi :p
Edited By RHead on 1173639613
Lentokenttäajot..
-
- Viesti:
. Vastaanottajat olivat : bussijussi ja artsi :p[/quote]
Mitenkähän minä ja artsi? Mulla ei ainakaan polttoja ajaa kentälle!!! Älkää ies kiusatko prr..... tahtoo ajamaan, sekä kentälle, etä siviiliin...? Kuulin yhden isolohkohepun nähneen unta, et ajaa mun kaa kilpaa kentällä? Kuka tunnustaa? Voitinkohan artsin?
:p :p
Mitenkähän minä ja artsi? Mulla ei ainakaan polttoja ajaa kentälle!!! Älkää ies kiusatko prr..... tahtoo ajamaan, sekä kentälle, etä siviiliin...? Kuulin yhden isolohkohepun nähneen unta, et ajaa mun kaa kilpaa kentällä? Kuka tunnustaa? Voitinkohan artsin?
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
RHead kirjoitti:ei kun äkkiä rupesin kirjoittamaan tekstiviestiä : arvatkaa mitä: täällä kentällä ajot pyörille. Vastaanottajat olivat : bussijussi ja artsi :p
eikö ajoista muille ilmoiteta täytyyhän sitä bussijussia tulla kannustamaan kun se hakee turbottomien ennätystä :p mitenkähän kovaa sekin lienee :p