Kilpiteline

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
112-1168023213

Viesti Kirjoittaja 112-1168023213 »

Mihin kohtaan sulle tulee se kilpi tohon kiinni? Alkoi itteäkin himottamaan toi "lokarin" katkaisu "parempaan" ulkomuotoon!
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

peltsi85 kirjoitti:

Mihin kohtaan sulle tulee se kilpi tohon kiinni? Alkoi itteäkin himottamaan toi "lokarin" katkaisu "parempaan" ulkomuotoon!
http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/hayabusa/DSCN0615

Tuollainen alumiinipalanen joka on neljällä pultilla kiinni siinä muovissa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
112-1168023213

Viesti Kirjoittaja 112-1168023213 »

jarim kirjoitti:
peltsi85 kirjoitti:

Mihin kohtaan sulle tulee se kilpi tohon kiinni? Alkoi itteäkin himottamaan toi "lokarin" katkaisu "parempaan" ulkomuotoon!

http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/hayabusa/DSCN0615

Tuollainen alumiinipalanen joka on neljällä pultilla kiinni siinä muovissa.
Aaah... Eli se on siinä "katossa" kiinni?!? Toi on kyl nätti! Pitäskö mennä ostamaan dremeli vai saisko ihan rautasahalla tai pistosahalla sopivan hyvän?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

peltsi85 kirjoitti:Aaah... Eli se on siinä "katossa" kiinni?!? Toi on kyl nätti! Pitäskö mennä ostamaan dremeli vai saisko ihan rautasahalla tai pistosahalla sopivan hyvän?
Kyllä, "katossa", siinä viistossa osassa. Pulttien päät on siis siellä tavaratilan puolella. Tavaratilan puolella lisäksi toinen metallilevy joiden läpi ne pultit tulee, tukevoittaa rakennetta. Voin ottaa tuosta parempia kuvia seuraavan kerran kun tallilla käyn. Esim. näin se orkkislapio lähtee: http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/pekenbusa_lokarimodi ts. rälläkkä + olutta. :D Ja puukolla tms. sitten siistiminen.

Tuo mun on lisäksi maalattu ja lakattu tuon leikkomisen jälkeen, ei toki pakollista.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
koska
Viestit: 128
Liittynyt: 28 Syys 2006, 22:02
Paikkakunta: Koivusyrjä 7 C, 02130 Espoo

Viesti Kirjoittaja koska »

Hyvältä näyttää :thumbup: Täytyy varmaan pistää työn alle itsekin, kunhan vain ehtii :bike:

Kiitokset erittäin havainnollisista kuvista :respekt:
Do or do not, there is no try...
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
112-1168023213

Viesti Kirjoittaja 112-1168023213 »

Paaaljon kiitoksia! Kuvat tosiaan selkeytti paljon. Onko pakko purkaa perää noin paljon kuin kuvissa? Toisin sanoen olen laiska ja en millään viittis alkaa purkamaan jos vaan pystyy "leikkaamaan" helpolla sen läpän sirommaksi.
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

peltsi85 kirjoitti:Paaaljon kiitoksia! Kuvat tosiaan selkeytti paljon. Onko pakko purkaa perää noin paljon kuin kuvissa? Toisin sanoen olen laiska ja en millään viittis alkaa purkamaan jos vaan pystyy "leikkaamaan" helpolla sen läpän sirommaksi.
Jep takapää täytynee ja on viisasta purkaa. Saat nätisti vilkun johdot pois ja työskentely tilaa.
Ei oo kiva kun vahingossa modaa takakatteenkin.
Muutama ruuvi ja nippeli purkuu ja homma etenee helposti ja turvallisesti.
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Siis ei todellakaan ole pakko...mutta helpottaa jos vaikka rälläkkä lipee...


:oho: -A- :D
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Agostini kirjoitti:Siis ei todellakaan ole pakko...mutta helpottaa jos vaikka rälläkkä lipee...


:oho: -A- :D
...ettei vain kokemuksen syvällä rintaäänellä...
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

peltsi85 kirjoitti:Paaaljon kiitoksia! Kuvat tosiaan selkeytti paljon. Onko pakko purkaa perää noin paljon kuin kuvissa? Toisin sanoen olen laiska ja en millään viittis alkaa purkamaan jos vaan pystyy "leikkaamaan" helpolla sen läpän sirommaksi.

tosiharrastajalle riittää pelkkä rautasahan terä :p ja kun pääsee vauhtiin voi leikata airboxin samalla kertaa-tämän irrottaminen pyörästä lienee viisasta purujen takia :p loppuun kokemuksesta opittua :offtopic: köyhyys tulee kalliiksi ja laiskuus teettää paljon töitä :offtopic:
106-1185007451

Viesti Kirjoittaja 106-1185007451 »

oliskos täällä kellään myydä tota lokaria?olis tarkoitus vähän väännellä siitä erinlainen ja ei oikein raskis tota omaa alkaa kun joutuu seisotteleen sit kun ei tiedä projektin kestosta.
74-1217674337

Viesti Kirjoittaja 74-1217674337 »

jarim kirjoitti:
peltsi85 kirjoitti:Aaah... Eli se on siinä "katossa" kiinni?!? Toi on kyl nätti! Pitäskö mennä ostamaan dremeli vai saisko ihan rautasahalla tai pistosahalla sopivan hyvän?

Kyllä, "katossa", siinä viistossa osassa. Pulttien päät on siis siellä tavaratilan puolella. Tavaratilan puolella lisäksi toinen metallilevy joiden läpi ne pultit tulee, tukevoittaa rakennetta. Voin ottaa tuosta parempia kuvia seuraavan kerran kun tallilla käyn. Esim. näin se orkkislapio lähtee: http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/pekenbusa_lokarimodi ts. rälläkkä + olutta. :D Ja puukolla tms. sitten siistiminen.

Tuo mun on lisäksi maalattu ja lakattu tuon leikkomisen jälkeen, ei toki pakollista.

Mikä kilpiteline tuossa on käytössä? Onko joku ihan tarvikemalli?
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Ja Paskoo siinnä mittää unterteiliä irrottaa tarvihe, SUORA viiva mitaten tarkasti ja rälläkällä poikki ! Sitten vaan hioo reunat nätix ja puolipyöreix ja SE ON SIINÄ ! Joskin ite en nuista mini vilikuista tykänny omassa exässä, eli jätin just sen verran karaa siähen, että vilkut saipi takasi paikolleen, lisäx tuunasin 50mm leveen kromilistan vielä vahvikkeex ja kilpihän tulee vanhoihin reikiin, eli ei mittää tellinkii tarvint. :thumbup:

Joskin tarkemmassa tarkastelussa "JOKU" olis voinuuna alakautta katella, että EI ehkä ihan millintarkkaa duunia, mutta harva sinne alle kahtelee ja lista peitti nätisti epäsopusuhdan, joskin sekin PITI vielä duunata uusix, eli tehä nätimmin, mut sitte iski toi K8 kuume ja jäi

TÄMMÖSEX !!




Edited By busapappa2 on 1218101809
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

JoAT kirjoitti:
jarim kirjoitti:
peltsi85 kirjoitti:Aaah... Eli se on siinä "katossa" kiinni?!? Toi on kyl nätti! Pitäskö mennä ostamaan dremeli vai saisko ihan rautasahalla tai pistosahalla sopivan hyvän?

Kyllä, "katossa", siinä viistossa osassa. Pulttien päät on siis siellä tavaratilan puolella. Tavaratilan puolella lisäksi toinen metallilevy joiden läpi ne pultit tulee, tukevoittaa rakennetta. Voin ottaa tuosta parempia kuvia seuraavan kerran kun tallilla käyn. Esim. näin se orkkislapio lähtee: http://www.hiekkalaatikko.org/gallery/pekenbusa_lokarimodi ts. rälläkkä + olutta. :D Ja puukolla tms. sitten siistiminen.

Tuo mun on lisäksi maalattu ja lakattu tuon leikkomisen jälkeen, ei toki pakollista.

Mikä kilpiteline tuossa on käytössä? Onko joku ihan tarvikemalli?
Home made.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin