Busa dieetille...

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Jamppa antaa tällä hetkellä ratkaisevaa tietoa moottorin toiminnasta..Hitto, suuri kiitos hänelle!!
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Joo, nää penkit on ikuinen arvuuttelujen kohde.
Numeroilla ei oo loppujen lopuksi suurtakaan merkitystä.
Paljon tarkeämpää on saada vertailukelpoisia tuloksia.

Useissa penkeissä olen ympäri suomen käynyt ja pääsääntöisesti ja huomattavia eroja noissa penkeissa on.
Pahimmillaan +-10hp ja mielestäni suurin syy tulosten heittelyyn löytyypi puutteellisesta penkkivarustuksesta.
Nimittäin en oo huomannu yhdessäkään MP-penkissä olevan toimintoa joka mittaa luistoa takarenkaan ja rummun välillä suhteutettuna kierroslukuun.
Toki on muutama muukin pikkujuttu joka vaikuttaa myös tuloksiin, mutta palataas oikeeseen aiheeseen.

Kiitokset Artsille Pc:n toiminnan epäilemisestä edellisenä iltana.

Hmm.. monta testii on vielä tekemättä, mm. nokatkin voi vaihtua vielä.

No hommat jatkunee ja kun saadaan jotain valmista aikaiseksi niin pistetään käppyrää näytille.
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

Paljonko noille jää hintaa? Saako sun kautta? Millä rattailla?

Edit: linkki kuntoon




Edited By gold on 1170919624
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

gold kirjoitti:Paljonko noille jää hintaa? Saako sun kautta? Millä rattailla?

Edit: linkki kuntoon
Tuolta tilasin.

http://www.dragrace.fi/catalog/

Hmm... ei sovellu katukäyttöön, o-renkaaton ketju on.
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

Ok.
No mikäs se vahvin/paras katuketju oli, EK zzz, vai mikä? Ja mitkä ne rattaat mitä käyttävät?

Pikku topic-raiskaus..
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

gold kirjoitti:Ok.
No mikäs se vahvin/paras katuketju oli, EK zzz, vai mikä? Ja mitkä ne rattaat mitä käyttävät?

Pikku topic-raiskaus..
Ek ZZZ ketjy on ihan jees. JT:n ratasta välttäisin.
Mutta se vetolaite on busan vanteen ongelma, ja sille kannattaa tehdä jotain
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

ksthb kirjoitti:
gold kirjoitti:Ok.
No mikäs se vahvin/paras katuketju oli, EK zzz, vai mikä? Ja mitkä ne rattaat mitä käyttävät?

Pikku topic-raiskaus..

Ek ZZZ ketjy on ihan jees. JT:n ratasta välttäisin.
Mutta se vetolaite on busan vanteen ongelma, ja sille kannattaa tehdä jotain

Vetolaite ongelma on tiedossa ja korjattu, ainakin jossain määrin. Lähinnä nyt haetaan vaan parasta ketjua ja ratasta, hinta/laatu-suhteeltaan..

Mites muuten noi alurattaat mitä siellä täällä näkee, kestääkö? Vai tippuuko hampaat niinku mannelta hankeen?




Edited By gold on 1170947181
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

no millä mallilla on koneen tehot??joko sai säätöihin ..
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

No ny :D
Luistavalla renkaalla 192hp/150nm. Kierrosraja siirtämättä, kankee ketju, raskas vanne, sytkä säätämättä ja seli seli
200hp raja häämöttää jo tukevasti :mosh:
98-1170959185

Viesti Kirjoittaja 98-1170959185 »

Hyvä hyvä. kaippa tuo 200hp:n raja menee rikki ennenkuin lumet sulaa!!! :thumbup:
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Ja paino senkun hävii :thumbup:
Uusi tankki varustus pudottaa painoa 8 kg :thumbup:
Tommonen oli aihio

http://galleria.busanistit.org/album34/tehoa_ja_kevytt_hilpett_018

Ja maalattuna

http://galleria.busanistit.org/album34....?full=1

maalaus onnistui yli odotusten, kiitokset tästä Tepabusalle.

:pomppu:

Kuva pika sovituksesta

http://galleria.busanistit.org/album34/tehoa_ja_kevytt_hilpett_021
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

On kyllä hyvännäköinen kuori perhana. Se mitä itse tekisin täydellisyyden hakuisena, niin maalauttaisn kynäruiskulla tuohon korkin näköisen kuvion paikallensa :;):

Saas nähdä mitä omasta saa aikaan kaiken pakkeloinnin jälkeen :omituinen: :kippis: Painoa ainakin lisää :oho:




Edited By Fastard on 1172434468
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

ksthb kirjoitti:Ja paino senkun hävii :thumbup:
Uusi tankki varustus pudottaa painoa 8 kg :thumbup:
Tommonen oli aihio

http://galleria.busanistit.org/album34/tehoa_ja_kevytt_hilpett_018

Ja maalattuna

http://galleria.busanistit.org/album34....?full=1

maalaus onnistui yli odotusten, kiitokset tästä Tepabusalle.

:pomppu:

Kuva pika sovituksesta

http://galleria.busanistit.org/album34/tehoa_ja_kevytt_hilpett_021
Mistäs hommasit ton tankin??
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

kajbusa kirjoitti:
ksthb kirjoitti:Ja paino senkun hävii :thumbup:
Uusi tankki varustus pudottaa painoa 8 kg :thumbup:
Tommonen oli aihio

http://galleria.busanistit.org/album34/tehoa_ja_kevytt_hilpett_018

Ja maalattuna

http://galleria.busanistit.org/album34....?full=1

maalaus onnistui yli odotusten, kiitokset tästä Tepabusalle.

:pomppu:

Kuva pika sovituksesta

http://galleria.busanistit.org/album34/tehoa_ja_kevytt_hilpett_021

Mistäs hommasit ton tankin??
Hmm.. toi on vain pelkkä kuori, vaatii erillisen tankin.
Mutta tuolta

http://www.dragrace.fi/catalog....2a4535d
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

Vieläkö pyörästä tarkotus keventää? Mikä mahtaa olla "märkä"-paino tällä hetkellä? Siis nesteet sisässä..
Vastaa Viestiin