Oisko heittää kuvia/linkkejä undertaileista? Pitäs kesäksi saada uus. MPM-Performance yrittää saada järkättyä Rumblen Cyclopia, mutta mitä muita vaihtoehtoja ootte löytäny netistä? Mielellään juuroopan alueelta, jottei nuo postikulut kovin isoksi kasva.
Vielä UFOn asennusjutusta, mahtuuko Busan pohjalevyyn
peräosaan muotoiltu "romulaatikko" ehyenä mukaan?
Siellä on scottoileri ym.hilpettä nyt.
Miten oot itse toteuttanut modin?
mä ostin stormilta ittelleni hiilikuidun värisen eikä ollut edes paha asentaa ja ihan siistin näkönenkin!!!! oiskos ollut jotain 150 euroo... galleriassa on skooterista kuvia...
andy77 kirjoitti:mä ostin stormilta ittelleni hiilikuidun värisen eikä ollut edes paha asentaa ja ihan siistin näkönenkin!!!! oiskos ollut jotain 150 euroo... galleriassa on skooterista kuvia...
Oisko laittaa parempia kuvia? Alko kiinnostaa toi!
andy77 kirjoitti:mä ostin stormilta ittelleni hiilikuidun värisen eikä ollut edes paha asentaa ja ihan siistin näkönenkin!!!! oiskos ollut jotain 150 euroo... galleriassa on skooterista kuvia...
pääsin tänään sairaalasta... otan pari parempaa kuvaa kun menen käymään verstaalla jahka pystyn ajamaan autoa...huomenna tai torstaina...toivotaan... vinkki: ei kannata mennä uhomaan että "noita on kannettu niin saatanasti" jos työntekijät eivät jaksa kantaa kattilaa pannuhuoneeseen! voi vaikka revetä napatyrä!
pääsin tänään sairaalasta... otan pari parempaa kuvaa kun menen käymään verstaalla jahka pystyn ajamaan autoa...huomenna tai torstaina...toivotaan... vinkki: ei kannata mennä uhomaan että "noita on kannettu niin saatanasti" jos työntekijät eivät jaksa kantaa kattilaa pannuhuoneeseen! voi vaikka revetä napatyrä!
Noh, tämän kerran tuo riittää selitykseksi, mut ens kerralla jotain parempaa yrität keksiä... Ei kait, laitat sit kuvia kun oot paremmassa kunnossa.