Sepe kirjoitti:Mullahan siinä on se Givin adapterilevy jossa sitten vasta toi laukku on kiinni.
Miksi näin ??? Tossa toisessa topicissa just yritin pähkäillä, josko kaikki givin/kapan laukut kävis suoraan tohon orggistelineeseen... Pienellä modauksella näin myös lienee...
Juu kattelin sitäkin. Sen takia kun sitä telinettä ei ole modattu vaan siihen on laitettu se levy kiinni. Ei tainnut olla silloin vielä tuota Teecay mallia telineestä. Silloin -03 oli vain sitä toista mallia omaa telinettä. Sitten kun taas laukut oli toista mallia niin lopputulos oli toi.
Ok. Kepöstä löysin k40:n tolla tattikiinnityksellä, joten oman telineen joudun muuttamaan. Ei varmaan ainakaan heikompi tuu kun sillä asennuslevyllä, kulutustavaraa kun tuntuvat olevan ???
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Timppa kirjoitti:Ok. Kepöstä löysin k40:n tolla tattikiinnityksellä, joten oman telineen joudun muuttamaan. Ei varmaan ainakaan heikompi tuu kun sillä asennuslevyllä, kulutustavaraa kun tuntuvat olevan ???
No jaa enpä tiedä. Ei toi kyllä levystään tai sen kiinnityksestä leviä. Mulla toi levy ei ole muovia vaan jotain metallia. Niistä korvakkeista joista tulee pyörään kiinni se leviää ekana.
Vanha asia, mutta AINA TERÄKSINEN ALUSLEVY ! Mulla 52 l Kappa selkänojalla, sekä pultattu kii etupään tattien läpi/boxin läpi ja siipimuttereilla & isoilla prikoilla kii boxin sisältä ! TAATUSTI PYSYY VAIKKA AJASIT *** SATAA JA NOJAIS KUKA TAHANSA .
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Mulla kanssa motecin laukkutelineet, sattu buffalon tankkilaukku istumaan perätelineeseen kuin nenä päähän. Oon nyt sitä kuskannut siinä, eipähän tankki naarmuunnu. Eikä takajakkaralle kunnolla mahdu kun kapan laukku paikalla.