Tomtom rider
- busapappa2
Onx "Tompassa" aina pelkät skandikartat ? Vai saako koko Euroopan kartoilla ? Pelkillä Skandikartoilla kun ei tee oikeestaan mitään, tai mä en ainakaan tee . ???
Edited By busapappa2 on 1168090769
Edited By busapappa2 on 1168090769
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Pystyy osta tai muuten hommaa levy (levyt) jossa on haluamasi kartat ja eikun levy koneeseen josta siirrät ne navigaattorin muistikortille, saa niitä muistaakseni valmiina kortillakin mutta sit kannattaa tehdä varmuuskopio levylle jos kortti sattuu syystä tai toisesta tyhjentymään tai katoamaan. TomTom käyttää muistaakseni navtecin karttoja :comp
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
-
- Viesti:
TOPICIN RYÖSTÖ:
Perustelkaa mix kannattaa ostaa toi puolta halvempi tomppa, ennemmin kuin Garmin Zumo...! Alko sellanen gps kuume, ettei auta, kuin ostaa jonkinmoinen gps.....! Antakaa hyvät perustelut, niin hankin riderin pikimmiten!!! Tiedän että "vierailla" foorumeilla aihetta jutuista, mut busanistien mielipiteitä tahtoo.....
:p :p
Perustelkaa mix kannattaa ostaa toi puolta halvempi tomppa, ennemmin kuin Garmin Zumo...! Alko sellanen gps kuume, ettei auta, kuin ostaa jonkinmoinen gps.....! Antakaa hyvät perustelut, niin hankin riderin pikimmiten!!! Tiedän että "vierailla" foorumeilla aihetta jutuista, mut busanistien mielipiteitä tahtoo.....
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Jaahas, minä hommasin Tompan viime keväänä ihan vaan sen takia etei tainnut muita vastaavia (säänkestäviä) malleja olla saatavilla. Aikaisempaa käyttökokemusta TomTomin vehkeistä ei liiemmin ollut, kännyissäkin on ollut Navicorea. Voin kyllä sanoo etten täysin ole ollut tyytyväinen tompan toimintaan, hankalimpana ehkä pidän reittien etukäteissuunnittelua. Tulihan tuohonkin parannus uuden softan myötä kesän aikana, muttei kuitenkaan toivomani laista. Sitten on ollu kaikennäköisiä ongelmia ton BT-mokkulan kanssa, välillä löytyy välillä ei. Espoosta tomppa ei ihan hirveesti tykkää, aina luulee olevansa perillä vaikkei vielä lähelläkään.. oon muuten kuullu että samankaltaisia ongelmia on ollu tompan kännyversioissa ja nimenomaan espoossa.. Ja ihan turha kuvitellakaan puhuvansa luuriin yli 80 nopeuksissa, tosin mun kypäräkin on tuo Shoein Xspiritti, ja kuulo menny ammatin suomissa riemuissa jo vuosia sitten..
Mitä todennäköisemmin jos pidän edelleen tarpeellisena pitää navigaattoria fillarissa niin kyllä se vaihtuu tänä keväänä Zumoon. Ihan vaan sen takia että uusia juttuja on kiva kokeilla..
Että ei täältä tällä kertaa hirveesti plusääniä, muttei senkummemmin miinuksiakaan.
Mitä todennäköisemmin jos pidän edelleen tarpeellisena pitää navigaattoria fillarissa niin kyllä se vaihtuu tänä keväänä Zumoon. Ihan vaan sen takia että uusia juttuja on kiva kokeilla..
Että ei täältä tällä kertaa hirveesti plusääniä, muttei senkummemmin miinuksiakaan.
-- Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee --
Mulla oli kans viimekesänä kaverilta lainassa kännyn bluukkaripalikka ja siihen TomTomin softa. Kännyllä ei kyllä käyttöliittymä ollu hyvä, suoraansanottuna kauhea.
Pienet tiet softasta kyllä löytyy jopa liiankin hyvin. Olin etelä-suomessa matkalla ja jossain jumalan selän takana. Siitä piti sitten lähteä suunnistaan kotia kohti ja pistinki reittihaun päälle. Päätin ottaa ensimmäisen tarjotun reitin sen kummemmin sitä selaamatta. Yllätys olikin suuri, kun tie meni vain kapeammaksi ja kapeammaksi, kunnes se kutistui kahdesta polusta koostuvaksi "tieksi"...tie meni jopa yhden talon pihan poikki ??? Tätä jännitystä kesti muutaman kilometrin ja suureksi helpotukseksi huomasin että tie yhtyi lopulta isompaan asfaltoituun tiehen. Kotia kuites päästiin, joten voi sanoa että softa toimi :laugh: Seuraavalla kerralla pitää kyllä tutustua tarjottuun reittiin vähän paremmin.
-W
Pienet tiet softasta kyllä löytyy jopa liiankin hyvin. Olin etelä-suomessa matkalla ja jossain jumalan selän takana. Siitä piti sitten lähteä suunnistaan kotia kohti ja pistinki reittihaun päälle. Päätin ottaa ensimmäisen tarjotun reitin sen kummemmin sitä selaamatta. Yllätys olikin suuri, kun tie meni vain kapeammaksi ja kapeammaksi, kunnes se kutistui kahdesta polusta koostuvaksi "tieksi"...tie meni jopa yhden talon pihan poikki ??? Tätä jännitystä kesti muutaman kilometrin ja suureksi helpotukseksi huomasin että tie yhtyi lopulta isompaan asfaltoituun tiehen. Kotia kuites päästiin, joten voi sanoa että softa toimi :laugh: Seuraavalla kerralla pitää kyllä tutustua tarjottuun reittiin vähän paremmin.
-W
Sulla oli varmaan asetuksissa "lyhin" reitti, parempaan lopputulokseen olisi todennäköisesti johtanut "nopein" ???TuBlaW kirjoitti:Päätin ottaa ensimmäisen tarjotun reitin sen kummemmin sitä selaamatta.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
-
- Viesti:
Tässä yx konsti laittaa tomppa pyörään kiinni.....Kuten kuvasta näkyy, ainoastaan pitkien merkkivalo peittyy, ja lämpömittarin alareuna. klix
Tässä kuva kiinnityksestä klix
Käytin tangon irti, ja tein siihen uudet kiinnityskolot (startti/sammutus nappulalle ja ulommaiselle tangon kiinnitysruuville) n.20mm ulommaksi. Siirsin tangon sisemmäksi, että sain tankokiinnikkeellä tompan kii. Nyt tietty on kaasukahvan pää tyhjän päällä! Minulla asiasta ei haittaa, koska tangonpää painot poistin, kun asensin lämpökahvat. Asian voi tietysti toteuttaa erilaillakin: Käyttää tangon irti, tekee/teettää tangon sisempään päätyyn kierteen, johon voi laitttaa ruuvilla jatkopalan kiinni. Mallailin myös tankkilaukun kanssa, eikä pitäisi jäädä laukun taa piiloon.
Tässä kuva kiinnityksestä klix
Käytin tangon irti, ja tein siihen uudet kiinnityskolot (startti/sammutus nappulalle ja ulommaiselle tangon kiinnitysruuville) n.20mm ulommaksi. Siirsin tangon sisemmäksi, että sain tankokiinnikkeellä tompan kii. Nyt tietty on kaasukahvan pää tyhjän päällä! Minulla asiasta ei haittaa, koska tangonpää painot poistin, kun asensin lämpökahvat. Asian voi tietysti toteuttaa erilaillakin: Käyttää tangon irti, tekee/teettää tangon sisempään päätyyn kierteen, johon voi laitttaa ruuvilla jatkopalan kiinni. Mallailin myös tankkilaukun kanssa, eikä pitäisi jäädä laukun taa piiloon.
100mph kelkalla
100km/h veneellä
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Veskulla juurikin tuohon tyylliin laitettu vasemmalle puolelle.BussiJussi kirjoitti:Käyttää tangon irti, tekee/teettää tangon sisempään päätyyn kierteen, johon voi laitttaa ruuvilla jatkopalan kiinni. Mallailin myös tankkilaukun kanssa, eikä pitäisi jäädä laukun taa piiloon.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
BussiJussi kirjoitti:Minulla asiasta ei haittaa, koska tangonpää painot poistin, kun asensin lämpökahvat.
Vähän offtopic mutta tuohon liittyen koska itsellä kahvalämppäreiden asennus edessä.
Mistä otit virran lämppäreihin, minkävärinen piuha? (tarkoitus lyödä rele väliin ettei tuu "karvanoppa-roadstar" asennusta..
Mulla oli tarkoitus nakertaa ne kahvojen päät auki että saa kahvapainot, oliko sulla joku tietty syy miksi jätit umpinaiseksi?
-
- Viesti:
Virran otin sulakepesältä, en muista minkä sulakkeen takaa. (tarkistan illalla, ja vastaan) Kuiteskin sellasen sulakkeen takaa, johon tulee ainoastaan virrat päällä jännite. Virtaahan lämppärit ei ota montaa amppeeria, joten se orkkis sulake mulla piisannut
Tangonpää painot jätin pois, koska en tunne niitä tarpeellisex. Elikkä ei tärise ilman painojakaan kahvat liikaa. Huomaa, että lämpökahvoilla kahvat muuttuu paksummaksi, joka mulle ainakin alux outoa. (puutu näpit)
Tangonpää painot jätin pois, koska en tunne niitä tarpeellisex. Elikkä ei tärise ilman painojakaan kahvat liikaa. Huomaa, että lämpökahvoilla kahvat muuttuu paksummaksi, joka mulle ainakin alux outoa. (puutu näpit)
100mph kelkalla
100km/h veneellä
100mph kelkalla
100km/h veneellä