Tilapäinen häiriö - CHEC eikä käynnistynyt...
Morjens,
Onko kelläkkään muulle sattunut sellaista että ei käynnisty ja näytössä lukee CHEC?
Startti ei pyörähtänyt minkä ymmärsin saksankielisestä tekstistä ettei sen pidäkkään tässä tilassa.
Jonkin ajan kuluttua kun kokeilin uudestaan niin se käynnistyi ihan normaalisti.
Tämä tapahtui noin viikko sitten, eikä sen jälkeen ole toistunut.
- jsalok -
Onko kelläkkään muulle sattunut sellaista että ei käynnisty ja näytössä lukee CHEC?
Startti ei pyörähtänyt minkä ymmärsin saksankielisestä tekstistä ettei sen pidäkkään tässä tilassa.
Jonkin ajan kuluttua kun kokeilin uudestaan niin se käynnistyi ihan normaalisti.
Tämä tapahtui noin viikko sitten, eikä sen jälkeen ole toistunut.
- jsalok -
Eihän vaihde ollu ykkösellä ja jalustin alhaalla? Ja tappokatkaisija oli varmasti pois päältä? Nuo ainakin on ne perusongelmat jotka tuota Checkiä aiheuttaa..
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- jokkebusa
- Viestit: 122
- Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:39
- Paikkakunta: miilupolku 6 28450 ulvila
- Viesti:
mulla toi defan hälläri saattaa tehä ton FI häiriön. näissä busissa vilkkujen takavirta saattaa sotkea ajonestoa, ellei niissä oo diodeita kiinni ommeltuna. ongelmahan syntyy siitä että hälläri ilmoittaa lukituksesta ja vapautuksesta vilauttamalla kaikkia vilkkuja yhtaikaa. jos vilkkunupikka on unehtunut päälle pyörän sammutuksen yhteydessä, niin eipäs lähdettäkkään käymäseen. sit pitää resetoida vilkkuväännin ja vääntää virta-avaimesta uudemman kerran. ja johan taas lähtee...
( ei mitään tekemistä ehkä ton sun ongelman kanssa, mut ku nää asiat jutuks tuli niin menköön... =)
( ei mitään tekemistä ehkä ton sun ongelman kanssa, mut ku nää asiat jutuks tuli niin menköön... =)
...dont you agree...ehhh..?
Onko siinä muuten ajonestokin...?
Enhän minä sitä tiennyt. Siitä saa vissiin jotain alennusta vakuutuksista..
Pitää kokeilla saako saman aikaan uudestaan jos jättää vaikka vilkun päälle.
Toinen mitä se on pari kertaa tehnyt on se että kun laitan stongan lukkoon niin jää valot päälle.
Sitten kun käyttää lukon auki niin valot sammuu...
Jarim, kaikki nuo silloin testasin.
- jsalok -
Enhän minä sitä tiennyt. Siitä saa vissiin jotain alennusta vakuutuksista..
Pitää kokeilla saako saman aikaan uudestaan jos jättää vaikka vilkun päälle.
Toinen mitä se on pari kertaa tehnyt on se että kun laitan stongan lukkoon niin jää valot päälle.
Sitten kun käyttää lukon auki niin valot sammuu...
Jarim, kaikki nuo silloin testasin.
- jsalok -
Samat jutut kuin Jokella (mullakin on tuo Defa). Olen huomannut että jos tuikkaa suoraan virrat päälle kun hälytinkin on päällä (kytkeytyy heti pois), tulee tuo zekki ja mopo starttaa muttei käynnisty. Virta pois ja uudelleen päälle niin avot. Nykyään kun hyppään pyörän päälle heiluttelen sitä ensin niin että häly aktivoituu, sitten tuolla avaimenperällä häly pois, virrat ja johan käynnistyy laakista.
Defassa on muistaakseni kaksinkertainen ajonesto... täydentäkää kutka muistatte.
Stongan kun lukitset ja jos valot palaa niin olet kiertänyt lukon ihan ääriasentoon, siellä on tankolukko + parkkivalot ja kuuluu asiaan. Kierrä avaimesta pieni klikkaus takaisinpäin niin valot sammuu, mutta lukko pysyy päällä.
Defassa on muistaakseni kaksinkertainen ajonesto... täydentäkää kutka muistatte.
Stongan kun lukitset ja jos valot palaa niin olet kiertänyt lukon ihan ääriasentoon, siellä on tankolukko + parkkivalot ja kuuluu asiaan. Kierrä avaimesta pieni klikkaus takaisinpäin niin valot sammuu, mutta lukko pysyy päällä.
Club 100 m/s
Niin ja ajonestoahan siinä ei vakiona ole, se kai tulee Defan mukana? Vai onko mua taas kusetettu?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport