Busa dieetille...

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

MUZZY :mosh:
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Hmm.. kone papattaa mainiosti, dynoon seuraavaksi :smoking:
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

no nythän se taas painaa enemmänkun moottorikin on paikoillaan :thumbdown: :D ei vaan ihailtavaa entusiasmia-kun viideltä iltapäivällä lähdin freesattujen venojen kanssa lattialla oli pelkkä runko ja muutama tunti myöhemmin äijä on laittanut nettiin kuvia valmiista pyörästä :thumbup:
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

Oli siinä muikeet mölinät :rocket Joutu oikeen vasikan laukkaa kirmasemaan talliin, kun ekat murahdukset kuulu pirttiin :shocked: :D
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

####, pitää ilmeisesti omakin kampe alkaa sitten laittamaan tulille. Millaiset imuäänet, vai oliko kotelo paikallaan?
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Ei koteloo, pelkät suppilot. ja muuten TÖRÄHTÄÄ :mosh:
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Jes! Mielenkiinnolla odottelen tuloksia niin saisi vähän osviittaa oman mopon tehoista :mosh:
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

ja ilmoitahan väliaikatietona punnitustulos penkityskunnossa :p
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

jepa
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

akseli kirjoitti:ja ilmoitahan väliaikatietona punnitustulos penkityskunnossa :p

Hmm.. hyvältä näyttää 199,5kg dyno mallilla nesteineen,bensoineen, katteineen ja täysin valmiina :shocked:

Painosta miinustettavissa vielä vanteet, kevyempi änkkäri,etuloksu, tankki dymmy,kevyempi satula,kevyemmät jarrulevyt ja pikku nippeleitä = N.25kg

Starttipaino alkaa oleen kohdallaan arvion osuessa kohdalleen.

Alle 180kg :shocked: :pomppu:




Edited By ksthb on 1168621807
Avatar
purzzi
Viestit: 485
Liittynyt: 02 Kesä 2004, 20:25
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja purzzi »

ksthb kirjoitti:Painosta miinustettavissa vielä etuloksu
Jos oot myymässä tota alkuperäistä lokaria ni ostasin...jos vielä hinnastakin päästään sopuun... :smoking:
Hayabusa GSX1340R K8 Black/Gray

King of team purzzi :rasberry:
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

ksthb kirjoitti:
akseli kirjoitti:ja ilmoitahan väliaikatietona punnitustulos penkityskunnossa :p

Hmm.. hyvältä näyttää 199,5kg dyno mallilla nesteineen,bensoineen, katteineen ja täysin valmiina :shocked:

Painosta miinustettavissa vielä vanteet, kevyempi änkkäri,etuloksu, tankki dymmy,kevyempi satula,kevyemmät jarrulevyt ja pikku nippeleitä = N.25kg

Starttipaino alkaa oleen kohdallaan arvion osuessa kohdalleen.

Alle 180kg :shocked: :pomppu:
hmmm.... kovien aikojen ei pitäisi ainakaan moposta olla kiinni!!
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Jepa, moottori testattu.
Pari vetoo on dynossa vetästy ja hiukka sisään ajettu ???

Tehoista tuolla

http://www.hiekkalaatikko.org/ksthb_dyno_2007/Testi%e4_327.jpg

http://www.hiekkalaatikko.org/ksthb_dyno_2007/Testi%e4_321.JPG

http://www.hiekkalaatikko.org/ksthb_dyno_2007/Testi%e4_346.JPG


Hmm.. jokainen voip vetää omat johtopäätökset :D
Hmm.. uusien juttujen kehittely ei oo aina helppoo ???
No, harjoitukset jatkuvat.......
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

Noo.. Mitäs sillä niinkun.. näytti se taulu? ???
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

ksthb kirjoitti:Hmm.. uusien juttujen kehittely ei oo aina helppoo ???
No, harjoitukset jatkuvat.......

kiersikö yli 6tonnin?kestikö kannentiiviste? pitihän tämäkin jonkun testata :respekt: nyt ne mainitsemasi takaperoisen ideologian mukaiset tourinkinokat mäkeen ja testaa raceversioilla ennenkuin alat täyttämään pakokanavia ettei kokeilu mene vallan hukkaan :thumbup: kuvien ilmeet kertovat enemmän kuin mitkään numerot tai käyrät :thumbup:
Vastaa Viestiin