Ostin vajaa n. 2 kuukautta sitten käytetyn -99 Busan ja täytyy sanoa, etten ole päivääkään katunut ostosta. Käy ja kukkuu hienosti. Jossain vaiheessa aina voi sattua jotain, eli tästäpä kelpo aasinsilta aiheeseen...
Entiseltä omistajalta ei herunut käsikirjaa tai rempparomppua, mihin lie hukannut? Olisiko jollakulla ylimääräistä nurkissaan tai tietoa mistä ko. tiedot voisi imutella?
Laitappa mulle yhteystietoja tulemaan, niin voisin vuorostani tuon rompun sulle kärväyttää! Ehtona ainoastaan, ettet jatkossa viesteissäsi viittaa sanallakaan lämpöön, sateettomuuteen, ajokeleihin yms.
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Ps. Täytynee tästä lähteä kastelemaan etuvarvasta Välimeressä, kun ei tuota H2O:ta sitten kirveelläkään tipu taivaalta. Tai olkoon, ehtiihän tuota, kun ei nuo ilmatkaan tuosta juuri muuksi muutu...
Siis uskomatonta. Mikähän osa tuosta Timpan viestin lopusta oli vaikea ymmärtää??
Jos itte oisin jotain vailla, niin en aukoisi päätäni kaverille, joka vois auttaa... :p
....ok,laitellaanpa......menee ens viikon puolelle....Maanantaina lähtöö......tulemaan...
juu,busat vielä liikeenteessä,mutta 7.10 viimeistään minun bussi lopettaa tältä kaudelta...miksikö....niin outoa kun se minulle onkin,niin olkapääleikkaus lopettaa kauden liian aikaisin....