Busa dieetille...

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
116-1126624259

Viesti Kirjoittaja 116-1126624259 »

joo sitä just meinasin et, vaikka halvin, mutta ehdottomasti vaikein keino on oma paino pudottaa :)
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

n. 15kg urakka edessä täälläkin.. kuskista..
:angry:
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

ksthb kirjoitti:Hmm.. 3,5 kg pois :shocked: Kuskista :wtf:
Sylettää, kaikki herkut poikotissa :thumbdown:
85-90 tavoite :( Paha paikka mutta yrittänyttä ei laiteta :D

3.5kg?? Päivä syömättä,röyhtäset ja pieraset niin sehän on siinä!!
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Hmm.. 3,5 kg pieraisu :shocked:
Mahtaa olla housut *savessa* :D

Hmm... toki 3,5 kg on nyt kadonnut ja lisääkin yritellään pudottaa. Kuitenkaan ei nälkäkuurin avulla. :p
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

ksthb kirjoitti:Hmm.. 3,5 kg pieraisu :shocked:
Mahtaa olla housut *savessa* :D

Hmm... toki 3,5 kg on nyt kadonnut ja lisääkin yritellään pudottaa. Kuitenkaan ei nälkäkuurin avulla. :p

Tosimieheltähän tulee tuo 3.5kg päivässä jo pelkästään kaasun muodossa :;):




Edited By Busanaattori on 1164878918
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Hmm.. homma eikun jatkuu :shocked:
Uusia osia tipahti aika määrä :shocked:
Tosin kaikki ei oo painon puolesta välttämättömiä, mutta pakollisia :pääseinään:
Pari pakettii viel ja kasaaminen pääsee vauhtiin

http://galleria.busanistit.org/album34/busa_s_l_009
74-1158779367

Viesti Kirjoittaja 74-1158779367 »

Moro,

Näyttää olevan Yoshimuran putket laatikossa odottamassa asennusta.... :;):

Oliko ok näköisiä??
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Alkaa sulla tuota sälää olemaan jonninverran tuolla tallissa... :respekt:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Jake76 kirjoitti:Moro,

Näyttää olevan Yoshimuran putket laatikossa odottamassa asennusta.... :;):

Oliko ok näköisiä??
Jep, jep. Hmm.. mutta en oo viel päättäny mihin noi laitan :D
kovin siistejä ovat, yhden paketin raaskin avaa. :D
74-1158779367

Viesti Kirjoittaja 74-1158779367 »

Oli mun mielestä aika fiksun oloiset kun on väliputki mukana mut silti saa pelkän vaimentajan niin kuin ssliparina mihin vaan.
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Ootsä aika Fakiiri ?! Paljonko arviolta tulee jäämään tolle bussille kuivapainoo ?? :p



Edited By busapappa2 on 1167951491
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

tossa uutta listaa

putkisto 10,5 kg,
vanteet 10kg,
tankki 7kg
takahäkki 4,2 kg
Öljyn jäähd. -2,0 kg
teili vilkuilla -1,3 kg
jalkatapit -1,56kg
Kiertokanget -0.6 kg
Vastapaino -1 kg
peilit -0,63 kg
airbox 2.6 kg
pair - 1,1 kg
ramair putket - 0,9 kg
seisonta tuki 1,5 kg
katteiden ylim osat -1,3kg
valot 4kg
jarrut 4kg
akku 2kg
pikku nippelit 1kg
liika bensa n.7kg

Hmm.. nämä pois n.249kg lähtöpainosta

listasta puuttuu vielä käsittämätön määrä pikku juttuja.
Valotan lisää kun projekti alkaa valmistuun

Ja pikasella vilkaisulla mopo on katuvireinen. Näyttääpi ihan tavalliselta käyttöpeliltä. Tosin katsastukseen ei oo asiaa


Hmm vartin aikaa yritetään oikeesti parantaa noilla eväillä.




Edited By ksthb on 1167951935
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Eli 184,81 !? Samoissa painoissa vaimon -99 mallin GS 500 E:n kanssa?! HuH . No kustannuksii ei viitti ees arvuutella ?? :D just painon kasvu on rakkaallani 1 este bussiin siirtymisessä ja tietty tehot, Korkeus on molemmissa ihan ok 165 cm naiselle . Busa on inasen korkeempi ja satula PALJON leveämpi, joten päkiöillä joutuu paikoillaan ollessa "seisotteleen", kun taas GS :llä ulettuu koko Bootsien pohjat asfaltille ! Eli on tukevampi hänelle paikoillaan ollessa, kuin busa . Satulakin GS:ssä madallettu ja muotoiltu "Lady" mallisex . :p
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Vastaa Viestiin