Tomtom rider
Onko se tuo Tom Tom Rider mikä on pyörään tehty.
No...nehän mainostaa että sopii mopoon kun mopoon???
Minulle olisi tulossa tuommoinen mutta olen vain pitkittänyt sen toimittamista koska hinta vain putoaa alemmas koko ajan!!!!
Lisäys:Kai tuo nyt pitää käydä kun kerran mainostavat perkule....ei sitä sit kannata tilata jos teipattava keran on kii....
Edited By Jokimaa on 1145544621
No...nehän mainostaa että sopii mopoon kun mopoon???
Minulle olisi tulossa tuommoinen mutta olen vain pitkittänyt sen toimittamista koska hinta vain putoaa alemmas koko ajan!!!!
Lisäys:Kai tuo nyt pitää käydä kun kerran mainostavat perkule....ei sitä sit kannata tilata jos teipattava keran on kii....
Edited By Jokimaa on 1145544621
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Veskulla on sellainen laitettuna. En vaan tiedä miten laittoi, ehkä kommentoi kun ehtii....
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Verkkokauppa.comissa löytyy tuotetta ihan hyllystä, hinta skandikartalla 390e.
Ainoa asia mikä mietityttää on se että miten tuo istuu busaan. Kaksi installaatiota tässä mainittu, teippi ja joku pulttiviritys... Lisää asennuskokemuksia (tai vaikka kuvia) olisi kiva saada?
Ainoa asia mikä mietityttää on se että miten tuo istuu busaan. Kaksi installaatiota tässä mainittu, teippi ja joku pulttiviritys... Lisää asennuskokemuksia (tai vaikka kuvia) olisi kiva saada?
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
Mä voin käydä tänään nappaamassa pari kuvaa kuinka toi tomppa on nykyään kiinni bussissa, tuli installaatiota vähän muutettua tossa loppukesästä. Mutta en mä välttämättä kyllä suosittele tota tomppaa hankkimaan, itekkin aattellin vaihtaa sen pois. Käyttöliittymä on se joka ehkä eniten rassaa..
-- Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee --
Jos viitit laittaa kuvia niin ois kiva.steme kirjoitti:Mä voin käydä tänään nappaamassa pari kuvaa kuinka toi tomppa on nykyään kiinni bussissa, tuli installaatiota vähän muutettua tossa loppukesästä. Mutta en mä välttämättä kyllä suosittele tota tomppaa hankkimaan, itekkin aattellin vaihtaa sen pois. Käyttöliittymä on se joka ehkä eniten rassaa..
Mua ei toi tompan käyttöliittymä häiritse, itseasiassa pidän siitä. Olen tässä 2,5 vuotta käyttänyt kämmenmikrossa olevaa tomppaani joten se on sieltä tuttu.
Nonni, tässä muutama kuva kuinka vekotin kiinni: galleria
Juu, eli tossa on semmonen n. 10cm pitkä tappi varustettuna kolmella o-renkaalla ja se työnnetään sinne stongan keskireikään. Oli senverran tiukka työntää paikoilleen ettei varmaan ihan hevillä sieltä pois lähde. Muutenkin on hyvin jämäkkä, tietysti pyörii ympäri jos pyörittää, muttei itsestään. Sitten tossa on vielä hyvä jotta tota korkeutta pääsee itse muutteleen, helppo vähän nostaa tuon saranoinnin ansiosta, menee toki mittariston eteen, mutta eipä ole mua haitannut. Sitten tohon saa myös muutakin kamaa kiinni, tarvittaessa vaikka kameran tms. Huonoja puolia ei nyt loppukesän aikana tullut eteen.
En nyt kuolemaksenikaan muista mikä sen liikkeen nimi oli mistä ton hankin, kuitenkin oisko jopa ollu .org:n palstalla joku vinkki noille??
Suomessa liike kuitenkin oli, Espoossa. Mutta voihan noita maailmaltakin tilata. Hinta oli muistaakseni jossain 70-80€:n korvilla.
Tämmössii tälläkertaa.
EDIT: Nojuu selvishän toi loppujen lopuks mistä teline hommattiin eli kyseessä siis Techmount n teline jota suomessa edustaa Baehr
Edited By steme on 1165470160
Juu, eli tossa on semmonen n. 10cm pitkä tappi varustettuna kolmella o-renkaalla ja se työnnetään sinne stongan keskireikään. Oli senverran tiukka työntää paikoilleen ettei varmaan ihan hevillä sieltä pois lähde. Muutenkin on hyvin jämäkkä, tietysti pyörii ympäri jos pyörittää, muttei itsestään. Sitten tossa on vielä hyvä jotta tota korkeutta pääsee itse muutteleen, helppo vähän nostaa tuon saranoinnin ansiosta, menee toki mittariston eteen, mutta eipä ole mua haitannut. Sitten tohon saa myös muutakin kamaa kiinni, tarvittaessa vaikka kameran tms. Huonoja puolia ei nyt loppukesän aikana tullut eteen.
En nyt kuolemaksenikaan muista mikä sen liikkeen nimi oli mistä ton hankin, kuitenkin oisko jopa ollu .org:n palstalla joku vinkki noille??
Suomessa liike kuitenkin oli, Espoossa. Mutta voihan noita maailmaltakin tilata. Hinta oli muistaakseni jossain 70-80€:n korvilla.
Tämmössii tälläkertaa.
EDIT: Nojuu selvishän toi loppujen lopuks mistä teline hommattiin eli kyseessä siis Techmount n teline jota suomessa edustaa Baehr
Edited By steme on 1165470160
Stemen installaatio on todella siisti, mutta itse kyllä en haluaisi mittareita peittää
Jep, musta kulma kuuluu tompan kalusteisiin, ja kaikki alumiininen mitä näkyy on sitä erikseen ostettua telinettä. Itseasiassa se alumiinilevy missä toi tompan oma teline on kiinni, oli alunperin hiukan isompi. Mä olen ite modannu sitä hiukan pienemmäksi, n. 1cm kapeempi ja 2cm lyhyempi nyt. Juu, kaikkee sitä pitääki tuunataTimppa kirjoitti:Kuuluuko se musta kulma, missä tomppa on kiinni, vakiovarusteisiin? Ja sitten se alumiininen (?) on se teline, minkä hommasit erikseen ko. hintaan?
Asentelin Tompan Busaan peilinvarsikiinnikettä käyttäen, ohjaustangon vasemman/ylemmän pultin alle. Vaihdoin pultin pitempään ja sorvasin olakkeellisen puslan joka vastaa ohjaustangossa olevan pultinreiän pohjaan ja jossa on peilinvarsikiinnikkeelle sopiva olake. (oliko riittävän vaikeasti selitetty ? Tuolla systeemillä Tomppa tulee kytkinnestesäiliön päälle, lähes makaavaan asentoon. Oli ainoa paikka missä ei peitä mittareita/merkkivaloja. Korkea tankkilaukku voi peittää näytöstä oikean alakulman. Pitää trimmata puslan korkeus tarkasti, jotta teline tulee mahdollisimman lähelle kytkinneste säiliötä, muuten Tomppa ottaa tangon ääriasennossa plexiin. Valitettavasti ei ole tällä hetkellä lähettää selventäviä kuvia, kun mopo on 60km päässä säilössä
Nooooh! Pojat on poikia, mutta äiti se vasta mies oli!
Timppa kirjoitti:Kuuluuko se musta kulma, missä tomppa on kiinni, vakiovarusteisiin? Ja sitten se alumiininen (?) on se teline, minkä hommasit erikseen ko. hintaan?
TUOLTA löytyy ainakain manuaali ja osat mitkä kuuluu pakettiin. Ja muistaakseni SW-Motech tekee jotain telinettä Navigaattoreille , joka kiinnittyy tankin korkin kaulukseen.
EDIT: Eikös TomTomissa tule mukana kiinnike joka käy suoraan kahvankiinnikkeeseen ja täten ei tule mittariston tielle ?
Edited By jussibussi on 1163429994