Jokohan nyt ois mennoo ? - Matkailu hd !

Jutustelua tulevista ja tehdyistä retkistä maailmalle, sekä faktaa ja mutua niitä suunnitteleville
busapappa2

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Taas se on MENNOO ! :shocked: :oho: Nyt mennää koneella Epsanjaan, siel sit Busanisti tekee syntiä, eli ajelee pariviikkoo HD:llä.

:rasberry:

Ei oo muuta tarjolla, sorry! Paan piruuttani muutaman kuvan sieltä, katotaan pistääkö kukaan niitä näkyville. No mopo kuin Mopo. Kyllä HYVÄ HD:kin kiva cruising vehje on! Se nyt vaan on niin, että sillä rahalla kun ajan Busan Espanjaan, Lennän sinne moneen kertaan ( 299 egee m/p ) ja vuokraan tai lainaan pyörän. No onpahan sekin kokemus :glare: kun en oo HD :tä kokeillut kun kerran elämässäni :apua: Tosin AION vielä senkin reisun Busalla joskus tehä, jos selkäni saadaan operoitua siihen kuntoon, että uskallan lähtee koittaan

:baaa:

Ja kun menee HD perheeseen kylään, ja Epsanjassa ei vuokrata muuta kuin HD Motoja, ei paljoo oo vaihtoehtoja? :unclesam:

Edited By busapappa2 on 1161715401
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
jummijammi

Viesti Kirjoittaja jummijammi »

Noooo, jos tämän kerran.. :rasberry: :respekt:
181,25 MPH KLUPI Himanka :D............... 10,1/222
Esabusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Esabusa »

Waro waan ettei iske tuon reissun jälkeen moottoripyöräkuume :;):
Esa

2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
akseli

Viesti Kirjoittaja akseli »

sanat hyvä ja hd eivät kyllä kuuluisi samalle sivullekaan :angry: sinänsä sattuva tuo suomalaisjunttien keksimä lyhenne -alkuperäismaassa heavy duty-sopii hyvin kaksipyöräiselle traktorille :p
Esabusa
Viesti:

akseli kirjoitti:sanat hyvä ja hd eivät kyllä kuuluisi samalle sivullekaan :angry: sinänsä sattuva tuo suomalaisjunttien keksimä lyhenne -alkuperäismaassa heavy duty-sopii hyvin kaksipyöräiselle traktorille :p
1) Oletko koskaan ajanut HD:a (vaikka mieli on kovasti tehnyt)?

On mainettaan huomattavasti parempi.

2) Tietääpi ainakin, että kone on käynnissä, ja naapuritkin tykkää tai sitten

3) Kestää paljon pidemmälle kuin nämä nykyiset muoviluodit

4) Väriseepä kerrankin jalkojenvälissäja piiitkään ei mitään pikku töpsyjä

5) :respekt: :;): :D ynnä muut kaikki mahdolliset hymistelyt.
Esa

2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
busapappa2

Allekirjoitan KAIKKI väittämät täsä Tropicaalisa ! :p Mutta Ottaen huomioon OLOSUHTEET :rasberry: Missä tota Sportsteria vääntelen, ei välii vaikka vähä vibraakin :shocked: +37 päivällä ja n. 20 yöllä joten ei paskempi keli ! Isäntäperheni oli niin ystävällinen, että oisivat muuttaneet vain perheen jäsenille tarkoitetun vakuutuksensa rouvan "Sportsarista" :bowdown: etten olis joutunnu vuokraan kuin viikonlopuix ! MUTTA, mä en omaani antaisi KENENKÄÄN käsiin, ja BUSAN kanssa on oikeesti oltavakin tarkkana kenen antaa "heittää kuperkeikan" :respekt: Eli vetäsin vuokramöpön kahex viikox suoraan ni päästään viikollakin iltaisin "omilla" Harkkareilla ajeleen ! :bike: Ja ite asiassa viime maaliskuussa olin Torreviejassa juuri avatussa HD Baarissa ja jengi oli ihan mukavaa ja letkeetä, TÄYSIN RIIPPUMATTA SIITÄ MITÄ SELÄSSÄ LUKI :D

Rakensin just yhestä vanhasta nahkarotsista HD kelpoisen, eli Suzukimerkit haneen ja tilalle SUOMALAISEN JÄÄKIEKKOSEURAN PÄÄN KOKOINEN LOGO + Epsanjan ja Suomen liput ja vaakunat ripirinnan !

En hetkeäkään eppäile, että sortuisin LUOPUMAAN BUSASTA...... No Way !!!!!! Mutta mukava on kokeilla joskus muutakin ja yhtälailla kun BUSA ON MUN ELÄMÄ, HD:t on tän parin ELÄMÄ ! Lisäksi motoristeja olemma kaikki tyynni, eli se on ISO yhdistävä tekijä.

Se on aikamoinen "JYTY" kun nää paikalliset Kokoontuu just siähen Baariin tiistai iltaisin josta mainittin, joten kun tykkäävät Harrikoista, SUOTAKOON SE HEILLE . Mä vähä maistelen ja kerron taas kuulumisii + kuvii VÄLIMEREN AURINGOSTA . :mosh:

Kukas niitä fotoja olikaan halukas julkaseen ?? Viime reisu jäi satamassa otettuun Busan kuvaan ja Hytissä napattuun "Busa Nistin" Baariinlähtöfotoon, jossa ei palajoo näyttämistä ollunna.

Eli innokkaat kuvan blockkaajat meilatkaa mulle, tiedot löytyy sieltä mistä ne pitääkin löytyä ! :unclesam:

Edited By busapappa2 on 1161786074
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Jaku

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Esabusa kirjoitti:3) Kestää paljon pidemmälle kuin nämä nykyiset muoviluodit

??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? :wtf: Siis Hd vai?
busapappa2

Juu tota "kestämis väitettä" EN ALLEKIRJOITA ! HD:llä on muutama hyvä ja jopa näyttävän näköinenkin malli esim. V-Rodin versio Nightrod yönmustana, kieltämäti ihan "kiva" ! :p :D Sukuun tulee sellanen ens kesänä tänne Suameen, viimeseen asti oon yrittäny käännyttää Busanistix, mut ei tehoo.............., maksakoot keskiverto Bikestä 26.000 egee, ei siinä mun rahat pala :laugh:

Iteasiassa jenkeillä oli oma mantereen yli ajo testi kolmessa luokassa, yx frendi lupas ameriikan lehden kauan sitten, mut ei oo näkynnä !

HD oli viimenen tai ainakin peräpäässä kaikissa luokissa, yksikään HD ei tullut ehjänä maaliin. :oho: Honda oli testivoittaja kokonaisuutena, mutta Busa pärjäs tosi hyvin, tais olla Busan rengasrikko ainoa Suzukin "vika" koko testissä !?!

En oo nähnyt lehtee, muutakuin jotain valokopio otteita ! :apua:

Lopputuloksissa Honda oli kokonaiskisan voittaja, Bemari ( Maksanu varmaan Domareille) oli toka, sit Suzuki kolmas ja Italiaanot, Britit, HD ja loput Japsit tuli jossain järjestyksessä, olis kiva saada ko. lehti, koska otteet testistä oli niin sekavia, että ei niistä valokopioista ottanu selvää SELVÄNÄKÄÄN, mut ihan kaikkee mitattiin, eli eritttäin kattava otos ! Mä en usko kuitenkaan, että HD ihan niin surkee olis, kun siellä oli näitä Makaronimiästen Fiiattejakin ? Ja kyl HD:ssä Glamouria on, niillä oli huippupyöriä, kun Jaappanissa ajettiin vielä Riksoilla, tosin kyl tänäpäivänä, ei Japsipyörille oikeen pärjää mikään ?? Mun tietääkseni ! :rocket Ensviikon loppupuolella avaan taas tropicin mm................... välimeren tuoksu tuntuu jo ? Ääh, se olikin Saarioisten Lasagne :omituinen: Eli SYÖMÄÄN . :unclesam:

Edited By busapappa2 on 1161788107
akseli

no olen ajanut :angry: lapsellisuuksissani tilasin uuden :bulb: pettymys numero 1:oli rumempi kuin kuvissa,2 öljyvuoto ensi päivästä lähtien vaikkei ollut öljyjäkään vielä laitettu.3 oli edellisvuoden malli -olin tilannut uuden,4 luovutushuolto oli tekemättä-takaisin liikkeeseen ja huolto kesti 3 viikkoa,5 :p eka ajokerta-rajoitin katkaisi käynnin ennen kuin kone alkoi vetämään (5400), 6 satapiikit nöyryyttivät 1340 kuutioisia,7 työntotangon lukitus petti 600 ajettuna,8 lohko halkesi kahdesta kohti 1200 km ajettuna :thumbup: tässä vaiheessa vaiheessa vannoutuneen harlikkamiehen 2s moposta (1100r) tuli taas 1. :kippis: eikä hirveesti ole kateutta näitä hdhörhöjä kohtaan-päin vastoin nehän ovat todellisia kyykkypyöriä :thumbup: kuskit kyykyssä pientareella etsimässä vikaa kun ei enää liiku :thumbup:
pete695

Viesti Kirjoittaja pete695 »

:baaa: :kippis:
se vaan nyt on niin
akseli

ai niin bensahana alkoi vuotaan ja kannentiiviste meni 900km mittarissa. tarkemmin ajatellen esa on oikeassa en ole AJANUT harleyllä :oho: niihin täytyisi löytää jostakin kulkuja ja ominaisuuksia ennenkuin olisivat ajettavissa :pääseinään:
Esabusa
Viesti:

akseli kirjoitti:no olen ajanut :angry: lapsellisuuksissani tilasin uuden :bulb:
Nooh sulle sattui vain mehikaanien siestan jälkeinen versio.

Oliko virallisen maahantuojan tuoma?

Omassani ei ollut mittään teknisiä ongelmia eikä öljyvuotoja. Joitain pieniä pisteosia sattui irtoamaan ennen kuin sai konstin osien kiinni pysymiseen.

Sportilla (pikku) ajoin BB1500:kin ihan ilman ongelmia, jopa porot ja hirvet väisti ..... pelkäsi kait niitä irto-osien lentelyä.

Siinä HD:lla kurvailussa oli kyllä ihan oma mukava fiilis eipä sillä nopeuskisoihin ollut tarkoituskaan osallistua.

Noh enskesä ajetaan vielä ainakin Busalla ja seuraavaki.... tai tiedä häntä.
Esa

2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
busapappa2

Kun toi Lotteri antas vähä extraa, vois ostaa Cruising vehkeex HD Nightrodin Busan kaverix, hyvän näkönen, joskin kiihkeimmät takakireet ei pidä sitä HD:nä laisinkaan ? :p Kyl mun mielestä Harley Davidson on ( meniköhä nimi oikee? ) Status ja Elämäntapa ja ainakin allekirjoittaneen mielestä lähes kaikki HD ihmiset on rentoo ja mukavaa väkee. :kippis: KOROSTAN EDELLEEN, että ME KAIKKI MERKKIIN / MALLIIN KATSOMATTA OLLAAN MOTORISTEJA ! JA SEN PITÄÄÄÄÄÄÄÄ olla yhdistävä tekijä, ei eroittava . Autoilijat ja Poket Busanistejä vainoo ( ja HIRVEET HIRVET välillä ) :oho: Kyllä nää "yleiskokoontumiset" kaikille merkeille on ainakin mun kohalla ollu aina mukavii sessioita. :thumbup: :tapu:

Eli pois turha takakireys Customilla ja Touringilla meitsi pystyy cruisaileen ja matkantekoon tosimielessä BUSA nro1 ! Mun selälle ja ruumiinnrakenteelle. :mosh:

Toisaalta oikeen ootan, että pääsen kokeileen Customien Kurkomerkkii, vaikkakin sieltä kevyemmästä päästä ! MUN, siis MUN mielestä ainoa oikea Custompyörä on HD ! :thumbup: t:paappa :unclesam:

Edited By busapappa2 on 1161794235
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

busapappa2 kirjoitti:Kukas niitä fotoja olikaan halukas julkaseen ??
Voit laittaa kuvia edelleen mulle. Osoitehan sulla on jo valmiina luurissa :cool: Toivotaan parempaa reissutuuria tällä kertaa :thumbup:
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
busapappa2

Jebu ! Saa ne tonne Galleriaankin, mut toi väsääminen puhelimella on työlästä, esim Chatista se lentää veke koko ajan ! Se on helppoo, kun paan ne sulle meiliin, ni lykkää sieltä linkkeinä mun raporttien kylkeen ! Kyselen piruuttani Busahintoja ja TARVIKEHINTOJA Alicanten provinssissa, toi lafka mistä varasin Sportsterin edustaa myös Suzukia, tiä vaikka toisin mukanani ?? :D Ei vais paikallinen pyrokratia on luokkaa Venäjä+100 Ostetun pyörän nimiin saanti kestää vähintään 1 kk:n

Mun frendien isännällä on 1450 Softeil, ei mikää raketti, mut VÄÄÄÄÄÄNTÖÖ on ja on se upeen massiivinen "Paketti" 360 kg ! Ja äänet, likimain suorat putket, kyl kuuluu kun kundi tulee, eikä yxikään pää jää kääntymättä ! :welcome: Joten en suostu tyrmäämään HD:tä lonkalta Sportsterii taas saa valita 4 :nä versiona, koitan ottaa vähiten Customin selän takii, et pystyy kiipeen vuoristoteitä. :welcome: Kuume nousee, meno on jo maksettu, mut joudun tuleen Malagan kautta takas, johon tuhrautuu 1 pvä :glare: . Sit joskus..................

:unclesam:

Edited By busapappa2 on 1161795560
Vastaa Viestiin