En minä malttamaton ole...,mutta koskas ne paidat valmistuu noin suurinpiirtein...? Ja mistä ne saa noutaa?
Paidat on valmiit ens viikolla. Ja me postitellaan ne sit tilaajille mahdollisimman nopeesti! Juu ja saa toki tulla myös noutaa ne meiltä kotoa jos tahtoopi!!
Lizard kirjoitti:Heitän ajatuksena vaan jos on mielenkiintoa vaihtoehtoiseen designiin paidoille oli se sitten turbo tai non-turbo niin voisin joku ilta kynää pyöritellä. En rahastamisella vaan omaksi huviksi...joskus tullut noiden kanssa touhuttua.
Ilman muuta! Tämänkaltainen aktiivisuus on enemmän kuin tervetullutta tällä foorumilla!!! Laita ideoita vaan paperille/biteiksi!!!
Agostini kirjoitti:Hintaa paidalle tuli sama 13e kuin 'vapari'-paidallekkin,joten se pysyi saman vaikka hieman lisää tulikin.(tekstii)
Laittakaas tähän toiveita kuin haluatte paitanne...nimittäin muutamalle voin kuljettaa etelään kun perjantaina liikumme mp-näyttelyä kohti.
Maksu mulle kun saa paidan tai 554301-20046738,merkiksi nimi+turbopaita ja mun nimellä toi (Teppo Hyvärinen).Postitse +2pk =15
:unclesam:
vieläkö ylläoleva pitää paikkaansa?
Meikä tilittää lisäksi +1,75 euroo jonka jäin viimetoimituksesa auki
Ago/Poca, pitäskö toi turbo-optio lisätä shoppiin ??? Vai haluutteko kaupata niitä täällä erikseen? Onko turbo-teksti mahd lisätä kaikkiin eri paitamalleihin/-tyyleihin/-kokoihin/-väreihin?
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage