Moottorin lämmöt synkronoidessa.

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
Jone
Viestit: 188
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 21:38
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Jone »

Kaasuläppiä synkronoideissa tuli huomatuksi, että nostaa Busa lämpöjä kyllä aika helposti, kun paikallaan joutuu käyttään ja aikaa menee tuuskatessa. Toki flekti pitää lämpöjä kurissa, mutta silti.

Mites ootte tehneet? Olisko parempi, että aloittaa säädöt ihan kylmällä koneella eikä aja sitä ensin lämpimäksi. Synkronointi ilmeisesti kuitenkin suositellaan tehtäväksi lämpimällä koneella, jos oikein olen käsittänyt.PetriK on vissiin ainakin hyvin perillä aiheesta? Ja muutkin tietysti. :p Paitsi minä.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Ilman katteita pysyy lämmöt paremmin aisoissa, mutta oma homma repiä katteita irti.
tetsa
Avatar
Jone
Viestit: 188
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 21:38
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Jone »

tetsa kirjoitti:Ilman katteita pysyy lämmöt paremmin aisoissa, mutta oma homma repiä katteita irti.

Näin on. Eka yrittämällä en alkanu kuitenkaan katteita irrottaan, kun on muuten sellanen homma, että selviytyy vähällä purkamisella. Päädyin sitten vaan jäähdyttelemään välillä konetta siinä vaiheessa, kun alko flektia pyörittämään lähes jatkuvasti. Pääasiassa puolessa mittarissahan tuo lämpö pysyy paikallaan, mutta pitempään käyttäessä alkaa lämmöt hiljalleen kohota, jolloin katsoin paremmaksi jäähdytellä. Viisain varmaan on aloittaa homma aivan kylmällä koneella jatkossa. Ja eihän tuossa synkronoinnissa kauaa mene, kun sen osaa. :D




Edited By Jone on 1157801728
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Pitäs itsekin suorittaa tuo synkronointi eli eikös se ole vaan niin että synkronointimittarien letkut kiinni niihin ruiskurunkojen natsoihin ja painekotelo (minun tapauksessani) irti että pääsee käsiksi niihin säätöruuveihin ja sitten tyhjäkäynnillä säätää ruuveja siten että kaikki mittarit näyttää samaa lukemaa. Ruuvit siinä ruiskurunkojen välissä. Eikö vain?
Avatar
Jone
Viestit: 188
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 21:38
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Jone »

Tästä hieman kelaamalla löytyy kattavat ohjeet.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

No niinpä näytti löytyvän, kiitos!! :D
Vastaa Viestiin