Juu miulla on kiinni CLS200myy, jonka mukana tuli ja ohjeissa kehotetaan jatkossakin käyttämään Stihlin öljyä...Timppa kirjoitti:Johonkin noista rasvareistahan on ihan valmistajan suositus moottorisahan ei_bio teräketjuöljy...
Pro-oiler
onko minkäänlaisia kuvia tosta rasvarista paikallaan?? kohta ois taas pitkä talvi edessäSepe kirjoitti:Kaizu kirjoitti:Tein itse automaatti rasvarin. Helppoa kuin heinänteko.
Etsin 12VDC magneettiventtiilin ja sovittelin sen LT volkkarin jarrunestesäiliöön. Sieltä lähtee kyllä 2 ulostuloa mutta tulppasin toisen. Sitten vain magneettiventtiililtä letku kohti rattaita. Venttiilille sähköt kun valot on päällä Eli tinasin takavalolle piuhan kiinni. Homma toimii kuin "rasvattu".
Öljyletkun päähän jonkinlainen ohuempi putki (otin crc pullosta) jota litistämällä saa säädettyä sen miten nopeasti öljyä tippuu...
Hintaa koko jutulle tuli 0. Osan pengoin appiukon romuvarastosta :laugh:
Pengo vähän lisää jos vaikka löytyis vielä neulaventtiili.
Nim. samat systeemit.
edit: ainiin nyt alkuperäisillä ketjuilla takana 49tKm.
ööö Ei siitä ole näkyvillä kuin vähän nylon-letkua. Ja tietty penkin alla Ladan jarrunestesäiliö. Tuon säiliön vaihdoin kun löyty parempi.mopoilija kirjoitti:Sepe kirjoitti:Kaizu kirjoitti:Tein itse automaatti rasvarin. Helppoa kuin heinänteko.
Etsin 12VDC magneettiventtiilin ja sovittelin sen LT volkkarin jarrunestesäiliöön. Sieltä lähtee kyllä 2 ulostuloa mutta tulppasin toisen. Sitten vain magneettiventtiililtä letku kohti rattaita. Venttiilille sähköt kun valot on päällä Eli tinasin takavalolle piuhan kiinni. Homma toimii kuin "rasvattu".
Öljyletkun päähän jonkinlainen ohuempi putki (otin crc pullosta) jota litistämällä saa säädettyä sen miten nopeasti öljyä tippuu...
Hintaa koko jutulle tuli 0. Osan pengoin appiukon romuvarastosta :laugh:
Pengo vähän lisää jos vaikka löytyis vielä neulaventtiili.
Nim. samat systeemit.
edit: ainiin nyt alkuperäisillä ketjuilla takana 49tKm.
onko minkäänlaisia kuvia tosta rasvarista paikallaan?? kohta ois taas pitkä talvi edessä
Voinhan tosta koittaa jotain kuvia napsia jossain välissä.
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Joillakin siis on pro-oiler käytössä. Pukki toi vähän jälkijunassa Pro-oilerin mullekkin ja nyt vähän vinkkejä tiedustelen, että miten ootta asenteluja suorittanu?
Lähinnä, mistä saa virrat ja nopeustiedot kohtuullisella vaivalla?
Entä miten oletta toteuttaneet sen "ruiskupään" (vai mikä lienee, se mistä se öljy tulee ulos? :p) kiinnityksen? Kylmästi reiät svingiin ja ruuveilla kiinni vai?
Lähinnä, mistä saa virrat ja nopeustiedot kohtuullisella vaivalla?
Entä miten oletta toteuttaneet sen "ruiskupään" (vai mikä lienee, se mistä se öljy tulee ulos? :p) kiinnityksen? Kylmästi reiät svingiin ja ruuveilla kiinni vai?
Kiitän tuosta. Vielä tarttis kumminkin semmosta tietoa, että mistä immeiset on busaan ottanut sen nopeusanturi-signaalin? Itselle kun ei tullut tuollaisella magneetti+kytkin versiolla, vaan pitäs löytää jostain paikasta nopeusanturin piuha..PIKKU JORE kirjoitti:Jotain Pro-oilerista
http://www.kotinet.com/saukki/kulkupelit/pro-oiler.htm
Virran ilmeisesti voi repiä vaikka juurikin takalampun piuhalta..
Kjeh, usko tai älä niin ne kuvat on otettu tuosta nykyään Kansisetin tallissa mejeilevasta mustasta t-laitteesta..rex kirjoitti:Sieltä eturattaan maisemista se löytyy. Olikohan etupuolella? Pro-oilerin Bablo laittoi mulle ihan kuvan meilillä, mistä näky paikka ja johtojen värit. Kyllä se kuva multa varmaan löytyykin, jos tarvitset.
Niin se johto oli pinkki.kannattaa ottaa läheltä liitintä niin ei tarvi rikkoa kuorta. Liitin vasemman runkopalkin ulkopuolella, paisuntasäiliön edessä. Musta lituskainen, kolminapainen liitin.
Maadoitus suoraan akkuun?TJJ kirjoitti:Kaikki muu on kondiksessa, mutta häiriötön johtoreitti ja maadoituspaikka etsinnässä..
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport