Flektin anturia....

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Mikähän on busan flektin anturin "lämpötila", jossa lähtee flekti pyöriii? Ja mistähän kannattas kysellä alemman lämpötilan anturia? Ois vähän enempi pro, kun kytkin viritykset!!!! Ois varmaan tarpeen, kun tulee "ruttua" 13:1.




:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
112-1115653992

Viesti Kirjoittaja 112-1115653992 »

osta samalla kaapelit että saat käymään...ei taida omassa akussa paukut riittää :thumbup:
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Yli 100C. Paikallisesta autotarvikeliikkestä kyselet. Vanhemman civikin, accordin antura sopii kierteille suoraan, liittimen joutuu muuttaa. Lähtee muistaakseni jossain 88c. käyntiin. Jos oikeen AmmaProooon haluut ni laita koneelta syyläriin menevään letkuu semmonen t-haara ja siihen antura. Eiks noit ruttui pudoteta jos meinaa tehoo lisää täh?
tetsa
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

pete1 kirjoitti:osta samalla kaapelit että saat käymään...ei taida omassa akussa paukut riittää :thumbup:

Pelkohan on, että MOOTTORIPYÖRÄ ei jaksa startata, mopossa ei vissiin ongelmia!!? :baaa:
Ja onhan noita startti moottoreita myynnissä.......


:p :p




Edited By BussiJussi on 1158948509
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

tetsa kirjoitti:Yli 100C. Paikallisesta autotarvikeliikkestä kyselet. Vanhemman civikin, accordin antura sopii kierteille suoraan, liittimen joutuu muuttaa. Lähtee muistaakseni jossain 88c. käyntiin. Jos oikeen AmmaProooon haluut ni laita koneelta syyläriin menevään letkuu semmonen t-haara ja siihen antura. Eiks noit ruttui pudoteta jos meinaa tehoo lisää täh?

NIIN!! Mutta, kun ei älyä suotu, joutuu vapareiden kanssa pelaamaan! Enemmän, kuin :turbobusa: rahat jo vapariin mennyt, ja tehoa melkein 100 hp:a vähemmän kuin turbossa!!!! :pääseinään:
KIITTI vinkistä, onko muilla hyviä ideoita?


:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Aikanaan pidin GSXR 1100w mallissa tuota 13:1 puristusuhdetta ja sylinterit oli putkitettu ylikokoon. Siinä moottorissa tuli ongelmia juurikin tuon lämmön kanssa. Happea kun antoi reippaasti koneelle alkoi putket elämään ja sen seurauksena öljyt ja nesteet sekaisin harvasen viikko+kannentiivisteet paukkui. Pari kesää jaksoin taistella ongelmien kanssa, jonka jälkeen myin pyörän pois alle markkinahinnan. Paremmilla polttoaineilla olisi varmaan toiminutkin mutta ei todellakaan 98 pumppubensalla. Oli isommat termarit/manuaaliset flektin kytkimet. Ei vaikuttanut.
Voihan se olla että sulla tulee toimimaan se ihan hyvin mutta pelottavan lähellä sylinterit on jo vakionakin toisiaan.

Tämä vain omana kokemuksena :vilkutus:




Edited By Fastard on 1158951891
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

2,9mm riittää!? On ne olllut jo aikasemminkin ajossa, joten pitäs toimii. Taidan kokeilla sitä Civic/Accord anturia, ei tarviis napeilla pelata!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
112-1115653992

Viesti Kirjoittaja 112-1115653992 »

no eihän se ongelma ookkaan startti vaan virran puute.tietty jos kyhäät toisen akun katteitten sisään niin kyl se siitä........vai mopoissa :pylly: tuloksia pöytään ennen ku henkselit paukkuu
pysy vaan siellä n.12:1 rutuissa,sopivilla nokilla sekin riittää
ja lievää lämmön nousua saa aikaseksi noillakin..... tämä kaikki omasta kokemuksesta




Edited By pete1 on 1158962678
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

pete1 kirjoitti:no eihän se ongelma ookkaan startti vaan virran puute.tietty jos kyhäät toisen akun katteitten sisään niin kyl se siitä........vai mopoissa :pylly: tuloksia pöytään ennen ku henkselit paukkuu
pysy vaan siellä n.12:1 rutuissa,sopivilla nokilla sekin riittää
ja lievää lämmön nousua saa aikaseksi noillakin..... tämä kaikki omasta kokemuksesta
Hmm.. eipäs viisastella turhaan :shocked:
Tää Bussi Jussin paketti toimii kyllä, siitä on tieto :D
Ei oo ollu startti ongelmii ja lähtee käyntiin yhdellä akulla.
:mosh:
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Palataan aiheeseen..... Löytyi (tilaamalla) autotarvike liikkeestä Honda Accord/Civic anturi. 88-93 asteinen. Kunhan saan sen ens viikolla, laitan tietoja, kuis kävi, tai oli käymättä!




:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Omasta liittimestä piuhat irti ja pienet apikoliittimet tilalle ja teippiä ympäri. Termariakin voi vähän muokata kun nappaa sen pienen irtohelistimen poikki ja poraa viereen pari samankokosta reikää ja tietenkin toinen flekti vielä lisäksi jos anturin vaihto ei tyydytä.
tetsa
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

tetsa kirjoitti:Omasta liittimestä piuhat irti ja pienet apikoliittimet tilalle ja teippiä ympäri. Termariakin voi vähän muokata kun nappaa sen pienen irtohelistimen poikki ja poraa viereen pari samankokosta reikää ja tietenkin toinen flekti vielä lisäksi jos anturin vaihto ei tyydytä.
Mahtuuko toinen flekti paikoilleen? Mietin itsekin ko asiaa, mutta pyörä palasina EI osaa arvioida mahtuuko! Ja tietty se Muzzyn propelli kans ois pro! Ois tarkotus ens kesänä "lähtee lämpimään", joten jäähdytys sais toimii.
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
böltsi
Viestit: 116
Liittynyt: 21 Joulu 2004, 19:28
Paikkakunta: savonlinna

Viesti Kirjoittaja böltsi »

just mietin itenkin eiköhän jampan mylly oo jo testattu :oops: edit.17.10 leikkauspöydälle :shocked: ei vielä mut kohta pelottaa.... :shocked: :shocked: :shocked:
äkkiä vaan tekonivel....about ten years...
74-1093961235

Viesti Kirjoittaja 74-1093961235 »

Asiaan liittyen, onko porukalla kokemusta miten esim. 12-13 rutuilla lämmöt kestää kurissa kovassa rata-ajossa? Onko ongelmia?
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Jotain 02-04 1000 kikserin flektei käyttäneen toisena. Kannattaa laittaa kytkin niin saat flektin ajoissa pyörii jos lämpöses maassa juutut ruuhkaan ni pysyy vähä paremmin lämmöt aisois.
tetsa
Vastaa Viestiin