Kiihdytysajoa pudasjärvellä..

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

JanneT kirjoitti:Näpsikö toimeve jotain kuvia tuolta Pattijoen pelipaikoilta? Jos otit, niin viitsitkö nakata tänne linkkiä niihin, tai sitten vaikka mulle suoraan s-postiin?
Otinhan minä kuvia...lähinnä samasta paikasta kuin nuo videotki oli...mutta tännään vielä tiivhisti töissä, huomisesta olen maanantaihin saakka linnunpyynnissä hienojen seisovien mettästyskoirien kans, joten pistän kuvia tulemhan kuhan ehin...eli enkhän minä viikonloppuna käväse kotona sen verran että saan kameran konneen persiishen ja puran kuvat pois ja kattelen mitä sieltä löytyy.

Kiitos vielä jarim tuosta oman ensimmäisen (ja viimesen...) starttini pätkästä...olis voinu harjotella lähtöjä etes kerran :oops:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
74-1155281906

Viesti Kirjoittaja 74-1155281906 »

toimeve kirjoitti:
JanneT kirjoitti:Näpsikö toimeve jotain kuvia tuolta Pattijoen pelipaikoilta? Jos otit, niin viitsitkö nakata tänne linkkiä niihin, tai sitten vaikka mulle suoraan s-postiin?

Otinhan minä kuvia...lähinnä samasta paikasta kuin nuo videotki oli...mutta tännään vielä tiivhisti töissä, huomisesta olen maanantaihin saakka linnunpyynnissä hienojen seisovien mettästyskoirien kans, joten pistän kuvia tulemhan kuhan ehin...eli enkhän minä viikonloppuna käväse kotona sen verran että saan kameran konneen persiishen ja puran kuvat pois ja kattelen mitä sieltä löytyy.

Kiitos vielä jarim tuosta oman ensimmäisen (ja viimesen...) starttini pätkästä...olis voinu harjotella lähtöjä etes kerran :oops:
No ens kesänä sitten paremmalla ajalla Pudikselle harrastamaan täysikaasua ajoa
:turbobusa:
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Tässä linkki kamerasta purettuja kuvia

Pudasjärvi ja Kaunispää

- ekana pari kuvaa entisestä ja nykysestä pyörästäni Rovaniemellä, kuvattuna la aamupäivällä kun olin tulossa Pudasjärvelle
- kuvia Pudasjärven kentältä
- jokunen mettäkuva ja toinen hienoista mettästyskoiristani
- ruskakuvia omasta Hayabusasta Kaunispään huipulla pe 15.9.2006

edit: VINKKI kun klikkaat eka kuvan näkösille niin oikialta ylhäältä nuolta klikatessa alkaa "slaidshöyyy" pyöriä 3 sek välein vaihtaa kuvaa...nauti :glare:

Edited By toimeve on 1158675674
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ja vielä yksi tankcam pätkä jossa meikäläinenki pärjäsi tuota kuutiohirmua vastaan.. :D

http://video.google.com/videoplay?docid=6561236171227309461
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin