Huoltopukki - Mistä hyvä edullisesti ?.
Mulla on käytössä parikin erityyppistä. Tää on hyvä, jos ei tartte irrottaa takapyörää. Homma hoituu "turvallisesti" myös yksin touhutessa ??? Toinen on Duellin edustusta nimeltään BikeLift ja tyyppi RS-17. Mukana tulee "vakiona" swingin alta nostavat kumilärpykät. Itte hommasin kuitenkin myös Y-palat ja mopon takahaarukkaan sitten ne tarvittavat lankarullat. Näppärät on kaiketi näitä tellinkejä väännelleet itsekin 

Ne L-malliset ainakin itsestä on aika hankalat käyttää Busan takahaarukan kanssa. Niiden rullien kiinnityspaikat on sopivasti tiellä eli suosittelen suoraan sitä "rullasysteemiä". 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Huoltopukit kiinnostais sekä etu- että takapäälle ja mieluummin sellaiset että mopon uskaltaisi vaikka talveksi jättää talliin niiden päälle.
Takapää pitäisi olla "lankarullille" tulevaa mallia ja etupään pukki pitäisi toimia madalletunkin busan kanssa.
Suosituksia ?
Takapää pitäisi olla "lankarullille" tulevaa mallia ja etupään pukki pitäisi toimia madalletunkin busan kanssa.
Suosituksia ?
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
Ne takahaarukan rullapaikatkin on eripaikoissa ainakin -99 ja -03 malleissa. Eli toiseen saattaa altanostava sopia hyvin ja toiseen vähän nihkeämmin.jarim kirjoitti:Ne L-malliset ainakin itsestä on aika hankalat käyttää Busan takahaarukan kanssa. Niiden rullien kiinnityspaikat on sopivasti tiellä eli suosittelen suoraan sitä "rullasysteemiä".
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Köyhän miehen takapukki. Tarvikkeiden hinta 2,5. Ite hitsasin kasaan. Asennetaan seuraavasti:
Pyörä sivutuelle, tyrkätään oikean puoleinen pukki taka-akselin holeen, tyrkätään vasen pukki taka-akselin holeen ja jätetään takaviistoon kuten kuvissa näkyy, nostetaan pyörää pystyyn jolloin vasen pukki kääntyy lähes itsestään alaspäin paikalleen.
http://galleria.busanistit.org/jasenJ
Ja jos ylläpito viittis vaihtaa gallerian nimeksi vaikka "jäsenJ sekalaiset. Kitoos etukäteen. Ei näes jostain syystä rename onnistunut.
Pyörä sivutuelle, tyrkätään oikean puoleinen pukki taka-akselin holeen, tyrkätään vasen pukki taka-akselin holeen ja jätetään takaviistoon kuten kuvissa näkyy, nostetaan pyörää pystyyn jolloin vasen pukki kääntyy lähes itsestään alaspäin paikalleen.
http://galleria.busanistit.org/jasenJ
Ja jos ylläpito viittis vaihtaa gallerian nimeksi vaikka "jäsenJ sekalaiset. Kitoos etukäteen. Ei näes jostain syystä rename onnistunut.
Takarenkaan poisto voi olla himppasen hankalaa tuon kanssa...jäsenJ kirjoitti:Köyhän miehen takapukki. Tarvikkeiden hinta 2,5. Ite hitsasin kasaan. Asennetaan seuraavasti:
Pyörä sivutuelle, tyrkätään oikean puoleinen pukki taka-akselin holeen, tyrkätään vasen pukki taka-akselin holeen ja jätetään takaviistoon kuten kuvissa näkyy, nostetaan pyörää pystyyn jolloin vasen pukki kääntyy lähes itsestään alaspäin paikalleen.
http://galleria.busanistit.org/jasenJ
Ja jos ylläpito viittis vaihtaa gallerian nimeksi vaikka "jäsenJ sekalaiset. Kitoos etukäteen. Ei näes jostain syystä rename onnistunut.

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
valtsu1300r kirjoitti:Mulla on käytössä parikin erityyppistä. Tää on hyvä, jos ei tartte irrottaa takapyörää. Homma hoituu "turvallisesti" myös yksin touhutessa ???
Tuo SuperSportRider on mielestäni loistava. Tilasin sen e-maililla suoraan valmistajalta mika.siivonen@pp.inet.fi toimitus oli nopea, n. viikossa teline matkahuollossa.
Hinta oli muistaakseni 133,- ja kun tilaa Suzukin rullasovitteet (n.20,-) renkaan saa kyllä irroitettua. Sillä pystyy nostamaan vaikka epätasaisella pinnalla tai karkealla soralla ja yksi polkaisu jalalla niin mopo on pystyssä ja rengas ilmassa. Ei voimistelua laisinkaan ja turvallinen yksin touhutessa. Suosittelen. Tuolta löytyy
Kiitos vinkistä valtsu1300R. Suositaan suomalaista työtä !!
EDIT: eihän tämä otsikossa mainittu edullinen ole, mutta hintansa arvoinen kuitenkin ja vaikka hento tyttö tai voimaton poika voi käyttää kun voimaa ei tarvita.
Edited By jussibussi on 1157059111
Tuo SuperSportRider on mielestäni loistava. Tilasin sen e-maililla suoraan valmistajalta mika.siivonen@pp.inet.fi toimitus oli nopea, n. viikossa teline matkahuollossa.
Ketujen voitelu 45s
Edited By Sepe on 1157089483
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
tekisköhän tommosella mitään? ois aika halpa..
http://www.torpinautotalo.fi/index_.html
edit: Suora linkki pukkiin...
Edited By Timppa on 1158068269
http://www.torpinautotalo.fi/index_.html
edit: Suora linkki pukkiin...
Edited By Timppa on 1158068269
Anagonda kirjoitti:tekisköhän tommosella mitään? ois aika halpa..
http://www.torpinautotalo.fi/index_.html
edit: Suora linkki pukkiin...
Tais olla Louisin kamaa toi...
Louisin sivuilta sama tuote...
Edited By TeeCay on 1158088291
Itselläni oli kyseinen pukki, laitoin sen kiertoon ku vaihdoin busaan.Anagonda kirjoitti:tekisköhän tommosella mitään? ois aika halpa..
http://www.torpinautotalo.fi/index_.html
edit: Suora linkki pukkiin...
On se kait maku asia mutta itse en pitänyt tosta "pukista" busan kanssa oli aika rimpuilua että sai sen siihen.
Osti tälläisen huoltopukin. ja olen ollut tyytyväinen tuohon.

Jos pyörässä on jo lankarullat kiinni, niin saako tuolla ihan peruspaketilla sen niistä ylös ? Vai pitääkö ostaa toi joku palasarja?jussibussi kirjoitti:valtsu1300r kirjoitti:Mulla on käytössä parikin erityyppistä. Tää on hyvä, jos ei tartte irrottaa takapyörää. Homma hoituu "turvallisesti" myös yksin touhutessa ???
Tuo SuperSportRider on mielestäni loistava. Tilasin sen e-maililla suoraan valmistajalta mika.siivonen@pp.inet.fi toimitus oli nopea, n. viikossa teline matkahuollossa.
Hinta oli muistaakseni 133,- ja kun tilaa Suzukin rullasovitteet (n.20,-) renkaan saa kyllä irroitettua. Sillä pystyy nostamaan vaikka epätasaisella pinnalla tai karkealla soralla ja yksi polkaisu jalalla niin mopo on pystyssä ja rengas ilmassa. Ei voimistelua laisinkaan ja turvallinen yksin touhutessa. Suosittelen. Tuolta löytyy
Kiitos vinkistä valtsu1300R. Suositaan suomalaista työtä !!
EDIT: eihän tämä otsikossa mainittu edullinen ole, mutta hintansa arvoinen kuitenkin ja vaikka hento tyttö tai voimaton poika voi käyttää kun voimaa ei tarvita.
< Jassu @ Moottoripyora.Org >