Imukurkut vaihtoon?
Foorumeilla (myös täällä) näyttää olevan puhetta että kun muuttaa kaikki imukurkut boxissa lyhyiksi, niin virtaukset paranee ja yläpäässä tulee lisää tehoa alapään kustannuksella.
Entäs käänteinen modi?
Jos tälläinen sunnuntaisuhaaja haluaisi lisää vääntöä alapäähän, ja vaihtaisi kaikki imukurkut pitkiksi niin toimiiko se ja joutuuko kovasti säätämään.?
Edited By Quadron on 1157201427
Entäs käänteinen modi?
Jos tälläinen sunnuntaisuhaaja haluaisi lisää vääntöä alapäähän, ja vaihtaisi kaikki imukurkut pitkiksi niin toimiiko se ja joutuuko kovasti säätämään.?
Edited By Quadron on 1157201427
Kiinnostava topicci...
Joko testattu? ???
Mulla kans haluja saada alakerta toimaamaan paremmin. Yläkerrassa sitä tehoa riittää joka tapauksessa, mutta pikkukierrokset pitää saada toimaaan niinku se kuuluisa junan vessa!
Toisaalta synkkaamalla kerran kuukaudessa tuntuu olevan hyvä vaikutus nyppimiseen ja kun ei nyji niin tuntuu muutenkin vetävän paremmin... jos vain kerrankin jaksais laittaa sitä ruuvilukitetta niihin synkkaus ruuveihin(ei tarvittis olla koko ajan mittailemassa.).
Aiboxin kanssa on muuten mukavampi työskennellä, kun on sen modannu ja siinä ei ole mitää turhia letkuja antureita paireja säätimiä tms. koko ajan pyörimässä tiellä.
Joko testattu? ???
Mulla kans haluja saada alakerta toimaamaan paremmin. Yläkerrassa sitä tehoa riittää joka tapauksessa, mutta pikkukierrokset pitää saada toimaaan niinku se kuuluisa junan vessa!
Toisaalta synkkaamalla kerran kuukaudessa tuntuu olevan hyvä vaikutus nyppimiseen ja kun ei nyji niin tuntuu muutenkin vetävän paremmin... jos vain kerrankin jaksais laittaa sitä ruuvilukitetta niihin synkkaus ruuveihin(ei tarvittis olla koko ajan mittailemassa.).
Aiboxin kanssa on muuten mukavampi työskennellä, kun on sen modannu ja siinä ei ole mitää turhia letkuja antureita paireja säätimiä tms. koko ajan pyörimässä tiellä.