Sivu 1/1
Lähetetty: 12 Syys 2012, 21:49
Kirjoittaja snuggles
Ja sama suomeksi.
Hallissa viimesessä vedossa tuntui jotain ravistusta jarruttaessa, myöhemmin hiljempaa ajaessa ei mittää, sitten taas Joensuussa ainoassa vedossa aika kova vapina, aattelin että levyt meni kieroksi Hallissa. Taas Kiikalassa kun jätin jarrutuksen viime tippaan tuntui rytyytystä, joten osat tutkintaan. Pyörän laakereissa pientä välystä, josko siitä johtuu, sitten näkyi pientä säröä levyjen jäähdytysreiästä ulospäin, otin levyn irti ja kopautin pöydän kulmaan, no tämmöstä.
Lähetetty: 12 Syys 2012, 23:03
Kirjoittaja jarim
Jep, mulla 80tkm ajetuissa Brakingeissä ensinnäkin mitta alle alarajan ja alkavia halkeamia useita... no uudet levyt yritti DPD tänään toimittaa joten nou hätä.
HELVETIN HYVIN palvelleiden Braking STX020D tilalle tulee nyt tällaiset uudemman malliset WK020L ja WK020R:
Edited By jarim on 1347541276
Lähetetty: 13 Syys 2012, 08:43
Kirjoittaja toimeve
...takavuosilta muistan tapauksen (oisko ollu Lappeenranta?), jonka opetus lie se, että jos joutuu katteita modaamhan että saa romut (turbot sun muut) sopimhan sisäpuolelle, niin katteitten kiinnitykset yms asiat kannattaa tsekata ehottoman hyvin, ja toimivuus isommissa nopeuksissa. Ettei 350 vauhissa sitten ole katteet palasina pitkin kenttää Onneksi ko. tapahtuma päätty onnellisesti, eli ei muita vaurioita/vahinkoja, ainakhan kuskille. Ja kyllähän Busa nakunaki on ihan näkönen
Lähetetty: 13 Syys 2012, 13:18
Kirjoittaja snuggles
jarim kirjoitti:HELVETIN HYVIN palvelleiden Braking STX020D tilalle tulee nyt tällaiset uudemman malliset WK020L ja WK020R:
Aika kevyen näköset noi brakingin levyt, mun brembot taas ihan eri ideologian mukaiset, paljo massaa ja tukeva kiinnitys, mikä lie paras, jäähdytys ilmavuuden kautta vaiko lämmön kesto ison massan avulla, jälkimmäinen ei toiminu mulla nii hyvin, no, olihan niilläkin ajettu.
Kannattaa sitte muistaa jarrujen kuormitusta pohtiessa jälleen tämä kuskin ja kaluston kokonaispaino, sekä jarrutustyyli. Oon koittanu välttää jarrujen kovinta kuormitusta, ensin esiin pleksin takaa ja sitte jarrua päälle.
Lähetetty: 13 Syys 2012, 13:31
Kirjoittaja jarim
Enemmän mulla nuo jarrut "itseensä ottaa" varmaanki radalla kuin kentällä, luulisin. No ainakin nuo STX020D:t tosiaan toimi enemmän kuin hyvin mutta kehitys kehittyy, katsotaan nyt sitten näiden kanssa mihin suuntaan...
Lähetetty: 13 Syys 2012, 16:04
Kirjoittaja jarim
Tais olla joku "yleiskuva" se edellinen, vaihdoin nyt oikian kuvan noista WK020:sta. On niissä vähän enemmän rautaa mitä siinä esimerkkikuvassa...