Sivu 1/1
Lähetetty: 28 Touko 2009, 22:18
Kirjoittaja Rasputin
Mikä on paras tapa lahteä liukkaasti viivalta vakio pyörällä?
Eli mitä kannattaa ottaa huomioon kun tekee rivakkaan lähdön?
Kierokset koneessa ja kytkin tekniikka? ja mihin väliin vaihdot ajoitetaan?
![Turbo Busa :turbobusa:](./images/smilies/busa_smiley.gif)
Lähetetty: 28 Touko 2009, 22:55
Kirjoittaja tenhulttio
Rasputin kirjoitti:Mikä on paras tapa lahteä liukkaasti viivalta vakio pyörällä?
Eli mitä kannattaa ottaa huomioon kun tekee rivakkaan lähdön?
Kierokset koneessa ja kytkin tekniikka? ja mihin väliin vaihdot ajoitetaan?
![Turbo Busa :turbobusa:](./images/smilies/busa_smiley.gif)
Tässä nyt jotakin amatöörikuskilta:
a) kytkinmodi (koskee ainakin Gen1 laitteita, Gen2=?).
b) välitykset tiuhemmaksi (pitkillä väleillä ei rivakkaa lähtöä saa, ainakaan helposti).
c) kiekat ~4000 (vähän makuasia, kuitenkin niin vähän, kun hyytymättä onnistuu).
d) kytkin niin äkkiä ylös kun keulimatta tai sutimatta mahdollista (välitykset auttaa nimenomaan tähän), samalla kaasua avaten. Ykkösvaihteella pitkään kaasulla pitämällä keuliminen aisoissa. Ei äkkiliikkeitä.
e) kaikilla vaihteilla huipputehon kierroksille tai pikkasen yli (10000-10500 mittarissa)
Good luck
ps. kaasukäden liikkeeseen ei tarvi koko vartaloa. Jalat voi nostaa tappeille heti. Itse pistän nykyään jalan vaihdepolkimen puolelta tapille jo ennen lähtöä.
Edited By tenhulttio on 1243590070
Lähetetty: 28 Touko 2009, 23:05
Kirjoittaja Kekku
REALITY BEATS FICTION BY FAR!!!
Niinku isot pojat sano...
http://www.getawayinstockholm.com/main.htm
Lähetetty: 29 Touko 2009, 11:48
Kirjoittaja Kekku
Jos joku tosta nyt sitte suuttu, niin tarkoittaa täällä meilläpäin suomeksi toi että:
Mukaan ajamaan vaan, siellä sitä oppii/näkee/kokee.