Sivu 1/1
Lähetetty: 05 Heinä 2011, 20:51
Kirjoittaja blackbusa
pitäis saada ohjausta vielä ylemmäs mitä nesmitin korotuspalalla, en mielellään laita crossitankoo... mielummin raiserit!
kokemuksia gen2 busassa näistä kellään? mistä kannattaa kysellä/tilata?
elikkäs ne sellaset kun laitetaan vakio yläkolmioon!
vieläkin puutuu kädet vaik laitoin korotuspalan, pian vaihtoehdot on että busa vaihtuu johonki muuhun jos ajosta ei piakkoin ala taas nauttimaan ilman puutumista 
ELI TÄMMÖSIÄ VOIPI MULLE TARJOTA JOS ON YLIMÄÄRÄSET MYYTÄVÄKSI ASTI
Edited By blackbusa on 1309893201
Lähetetty: 05 Heinä 2011, 21:33
Kirjoittaja CormaX
25mm korotuspala on sopiva ja riittävä. Se on myös oikeestaan max korotus, sen jälkeen katteet tulee vastaan.
Nesmitin korotuspala on tietääkseni 15mm, eli ei yhtä hyvä kuin 25mm.
Yläkolmiotahan voi myös nostaa ns. puslilla...eli korvaa korotuspalan.
Oma kokemus 25mm korosta on hyvä, suosittelen 
Lähetetty: 05 Heinä 2011, 21:40
Kirjoittaja blackbusa
CormaX kirjoitti:25mm korotuspala on sopiva ja riittävä. Se on myös oikeestaan max korotus, sen jälkeen katteet tulee vastaan.
Nesmitin korotuspala on tietääkseni 15mm, eli ei yhtä hyvä kuin 25mm.
Yläkolmiotahan voi myös nostaa ns. puslilla...eli korvaa korotuspalan.
Oma kokemus 25mm korosta on hyvä, suosittelen

helibarseilla tulee n.50mm korotus joka olis varmaa mulle ihan bueno, siinä sarven asento muuttuu yläkolmioon nähden pystympään, eli ei enää olis alaviistoon niinkun vakio tangoilla!
helibars kun laitetaan vakio tangon reikään niin tanko nousee about 2,5cm ja sorvattu/hitsattu sellaseen asentoon että kahvan pää nousee noin 2,5cm! näin mä oon sen ymmärtänyt! 
Lähetetty: 06 Heinä 2011, 14:57
Kirjoittaja 74-1302205404
Itse Busaani alkukesästä heti ensimmäisten muutamien satojen ajo kilometrien jälkeen Helibarsit Ebaysta tilasin kun rupesi tuo ranteiden väsyminen häiritsemään ja nyt on kiva körötellä menemään..
Vaikka silmin korotus ja sarvien asento ei ihmeemmin muutu niin ajossa kyllä huomaa muutoksen joka on suunta parempaan. Puutuminen jopa kaupunki pyörityksessä on huomattavasti vähäisempää.. 
Lähetetty: 06 Heinä 2011, 21:22
Kirjoittaja blackbusa
kai ne pitää jostai ulkomailta tilata kun en nyt ainakaan löydä kotimaasta toimittajaa helibarseille!
kävin tänään jo ottamassa kylmät tyypit b-kingillä
ajoasento oli todella jees mut ajatus siitä miten ajossa tuuli riepottelee tämmöstä vinkuheinää niin ei kiitos, jotain muuta on keksittävä
ehkä fjr tai bandit mut katotaan nyt eka busaan kaikki korotukset ohjaukseen, jopa crossistongan taidan vaihtaa ennen kun luovutan... on se bussi vaan niin hieno laitos 
Lähetetty: 27 Kesä 2012, 11:32
Kirjoittaja Hande
Tänään tupsahti postista Helibarsit. Tilailin osoitteesta www.helibars.eu (Hollannissa).
Myyjän verkkokaupan valikossa ei ollut mahdollisuutta tilata Suomeen, mutta kyselin sähköpostilla ja tilaaminen onnistui. Maksu tapahtui suoraan pankin kautta ja toimitusaika oli noin viikko. Hinta mielestäni "sopiva" 
Lähetetty: 27 Kesä 2012, 12:39
Kirjoittaja Robin
Tilasin Helibarsit keväällä jenkki eBay:sta, 149 + 45 taalaa (+tullit) = n. 170-180e.
Ajoasento paranee mukavampaan suuntaan mutta kovassa vauhdissa, lentokenttäajosta puhumattakaan, pleksin taakse on vaikeampi päästä suojaan kun cliparit ovat normaalia korkeammalla. Lisäksi kroppa on eri asennossa pleksiin verrattuna, joten viima osuu eri paikkaan.
Toinen juttu on käsien osuminen katteeseen kun kääntää stongan ääriasentoon.
Asennus on pala kakkua, 30-60min. Suosittelen.
Lähetetty: 23 Heinä 2012, 12:49
Kirjoittaja Hane-
Lähetetty: 23 Syys 2013, 12:46
Kirjoittaja Grip
Helibars ebay.co.uk
Löytyy näköjään Helibarsit Ebaystäkin englannista noin 170 euron hintaan toimitettuna. Kuinka paljon ajoasento nousee, onko enää sporttinen asennuksen jälkeen?
Edited By Grip on 1379929645
Lähetetty: 01 Marras 2015, 18:21
Kirjoittaja sam77
Sopiiko gen1 helibarsit gen2?
Lähetetty: 01 Marras 2015, 19:27
Kirjoittaja blackbusa
sam77 kirjoitti:Sopiiko gen1 helibarsit gen2?
ihan pikku säädöllä menee... topparitapin kolo eri kohdassa... painaa pikkusella poranterällä uuden kolon nii passaa, ei oo paha homma
Lähetetty: 18 Touko 2018, 12:14
Kirjoittaja Niila
Kokemuksia et paljonko letkut antaa myöden näissä korotushommissa?
Lähetetty: 18 Touko 2018, 17:10
Kirjoittaja juu-zo
Helibarsit ja 15mm keulaa laskettu alkaa olemaan aika maksimi.
Lähetetty: 18 Touko 2018, 19:13
Kirjoittaja Niila
Ok
Mulla on oliko se 25mm koko koroke nyt ja toi ranneleikkaus ei menny ihan putkeen ja mietin et jos helit tai lisäkorokepalat tai vaikka molemmat tässä vielä laittaisi niin oikenis vähän toi asento ettei tarvii käsien päällä maata. Nyt ei pysty kun 1 päivän n.150km tässä pääkaupunkiseudulla ajaa ja sit seuraava päivä on huilia mut kaipa tuo tuosta vielä vähän paremmaksi joskus tulee, piti kyllä jo olla ihan kunnossa jo...
Eli melkein sit letkukauppaan teettämään sopivia jos johonkin toimiin alan.
Edited By Niila on 1526660084