Sivu 1/1

Lähetetty: 16 Heinä 2010, 09:30
Kirjoittaja Tomppa
Ajelinpa eilen kohtuu reippaasti Suomen läpi 1000km Lapista etelään.
Rupes 6500km ajettu K9 näyttämään jossain välissä FI valoa, kun jarrutin moottorilla kotilon taakse. Ajoin tien sivuun ja virrat pois ja uusi startti, niin hävis. Tuli takas seuraavan auton taakse jarruttaessa.
Tein sit testin ja heitin aina pienempää pesään ja pidin kierrokset vetoalueella eli en päästäny laskemaan 2-3000 väliin. Ei enää syttyny...
Voisko olla syynä kokoputkisto? En ole saanut säädätettyä pyörää koska sain Samille ajan vasta parin viikon päähän? Voisko mennä tosi laihalle moottorijarrutuksessa vai mistä vois olla kysymys?
Sikäli kiinnostaa, koska lähden taas huomenna Himoksen ja Kajaanin kautta takasin Lappiin ja ajelen viikon päästä taas takas...

Lähetetty: 16 Heinä 2010, 10:56
Kirjoittaja jarim
ECUEditorilla onnistuisi vikakoodin luku, ei tarttisi arvailla. :)

Lähetetty: 20 Heinä 2010, 13:38
Kirjoittaja Juhama
Ite en tiedä, mutta videosta päätellen ennen FI-valon syttymistä kierroksen noin 4k tuntumassa...Jos pyörässä on kokoputkisto ja sitä ei ole säädetty, voiko tehdä tollasta? Ajattelin vaan, koska ilmeisesti ilman säätöä menee tossa 4k kohdalla hieman laihalle...Niin olen kuullut...Voin olla täysin väärässä, mutta ecu-gurut kertokoot asian!

Ps. Pistin videon, jos muille tulee tulevaisuudessa samanlaisia ongelmia! Intermittent FI light with video ?




Edited By Juhama on 1279622485

Lähetetty: 21 Heinä 2010, 22:11
Kirjoittaja PetriK
Ecueditorilla koodien katsominen debug moodissa näyttää kaikki vanhatkin koodit. Sitten DCT clear ja koodit pyyhitään muistista.

Todennäköisesti ICS solenoid on asetettu väärin, ongelmia tulee jos esim. ottaa ics solenoidin irti heti kun on poistanut virrat pyörästä. Voi testata tuota Set IDLE nappia ecueditorissa, sillä pitäisi saada kohdalleen.

samassa yhteydessä kaikki ylimääräiset härpäkkeet mäkeen ja säätö omalla boxilla niin potentiaalisia vikaantumiskohteita on vähemmän.