Sivu 1/1
Lähetetty: 18 Maalis 2009, 21:25
Kirjoittaja Candyman
Asensin goodridge teräspunosletkut K8 busaan ja törmäsin seuraavaan ongelmaan:
Takajarruletkun jarrusatulaan tulevassa banjopulttissa oli liian tiheä kierre, eli pultti ei passannut.
Laitoin vanhan banjopultin yhden ylimääräisen rikan kanssa ja jarrut tuntuvat toimivan ihan ok,
mitä nyt tallissa pystyy kokeilemaan.
Onko muut törmänneet samaan ongelmaan ja miten ootte ratkaisseet?
Lähetetty: 18 Maalis 2009, 21:51
Kirjoittaja Heksa
Sulle on tullu varmaan mun pultti :p
Itse asensin kytkinletkun pyhänä ja oli 2 harvakierteistä ???
Kykimeen päässähän on tiheällä kierteellä...
Noo kyllä ne vanhatki pultit siä pelaa uusilla tiivisteillä
Lähetetty: 18 Maalis 2009, 22:07
Kirjoittaja Candyman
Mittasin sen tiheäkierteisen ja oli 24mm kokonaispituus, jos sulla samanmittainen ja harvemmalla kierteellä, ni pistetäänkö vaihtaen pultit :p
Olisipahan samaa sarjaa kaikki pultit
Lähetetty: 19 Maalis 2009, 11:20
Kirjoittaja 84-1131181311
Tosiaan noissa Goodridgen letkujen viimeisessä toimituksessa oli banjopultit aika sekaisin jo tehtaalta lähtiessä. Mutta tosiaan vanhoilla pulteilla ja uusilla prikoilla menee paikalleen ilman ongelmia.
Lähetetty: 19 Maalis 2009, 12:43
Kirjoittaja Candyman
Kyllä menee vanhoilla pulteilla, mutta meneekö liian syvälle,
kun ne on tarkoitettu hiukka paksuimmille letkujen päädyille (vai mitä ne nyt on...).
Itse lisäsin yhden rikan lisää, ettei mene liian syvälle, vai lieneekö tuolla nyt mitään merkitystä?
Lähetetty: 19 Maalis 2009, 13:50
Kirjoittaja purzzi
Candyman kirjoitti:meneekö liian syvälle,
kun ne on tarkoitettu hiukka paksuimmille letkujen päädyille
Juuri näin...orkkis banjot on paksummat,kun Goodridge:n...paksummalla tiivisteprikalla saa banjopultin reiän sattumaan keskelle.
Lähetetty: 19 Maalis 2009, 16:34
Kirjoittaja Heksa
Onhan se 24mm kok. pituus. kierteenpituus n.12mm laita mulle yhteystiedot niin tulee postilla sinne
Lähetetty: 19 Maalis 2009, 17:38
Kirjoittaja Candyman
No justiinsa semmottinen pultti on... pistän PM:llä osoitteen. Pistä sinä kans osoite, niin laitan huomenissa tiheäkierteisen pultin postiin
Lähetetty: 23 Elo 2009, 23:22
Kirjoittaja 106-1251057001
Paraneeko tatsi merkittävästi teräspunoksilla? Vakiona k8 busassa on aika paskat jarrut, pehmeä kahva. Mielenkiintoista kun vanhassa pyörässä, 17 vuotta vanhassa cbr 600:ssa on parempi jarrutuntuma ja pysähtyykin paremmin
Lähetetty: 24 Elo 2009, 00:25
Kirjoittaja 84-1131181311
jyka kirjoitti:Paraneeko tatsi merkittävästi teräspunoksilla? Vakiona k8 busassa on aika paskat jarrut, pehmeä kahva. Mielenkiintoista kun vanhassa pyörässä, 17 vuotta vanhassa cbr 600:ssa on parempi jarrutuntuma ja pysähtyykin paremmin
Tuolla linkki Goodridgen tutkimukseen teräs vs kumi
Oma kokemus on että teräspunoksella paranee jonkun verran ja sintteripalat perään niin paranee hyvän matkaa.
Lähetetty: 24 Elo 2009, 01:05
Kirjoittaja RHead
Muuten hyvä mutta ei toimi enää toi linkki
Tekevät uusia sivuja goodridgelle.
Edited By RHead on 1251065157