Sivu 1/1

Lähetetty: 13 Syys 2012, 23:45
Kirjoittaja storbacka
Olisi tollasen gsxr:n johtosarja, ecu, läppärungot ja virtalukko+avain tarjolla. Tuli mieleen että onko tuo gsxr:n ecu samalla tavalla säädettävissä kuin busassa?

Lähetetty: 14 Syys 2012, 07:11
Kirjoittaja jakehaanpää
Näyttäis K7 sta eteenpäin http://ecueditor.com/

Lähetetty: 14 Syys 2012, 07:12
Kirjoittaja jarim
Tuohon voi flashata myös Gen2 Busan binäärin... :)

Lähetetty: 15 Syys 2012, 10:58
Kirjoittaja busajasa
K7 säädettynä tälle kesälle tt-motorsportilla. Niin vaan työnsi SGB:n kovimpia lopareita kun sai lisenssin ajettua.

Oma binäärikin siis toimii hyvin ja saa säilytettyä sähköisen ohjausiskarin - jota myös voi EE:llä säätää.

Lähetetty: 15 Syys 2012, 11:20
Kirjoittaja storbacka
Pystyisköhän noi gixun sähköt varkkäilemään gen1 bussiin? Kun noita gen2 busan sähköjä on vaikea saada käsiinsä..

Lähetetty: 15 Syys 2012, 12:05
Kirjoittaja jarim
Gen1:een?? Kyllä kait se tehtävissä on, aika samanlaiset ne Gen2 Busan sähköjen kanssa on. Ei ihan plug'n'play kuitenkaan.

Tuossa on hyvä ketju Gen2 sähköjen laitosta Gen1:een lontoon murteella.

Lähetetty: 15 Syys 2012, 13:44
Kirjoittaja storbacka
Mitenkähän kampiakselin signaali? Busassa se otetaan roottorin kehältä, ja tonnisessa on kait sellanen pienempi "triggeri pyörä" siellä nokkaketjun alapään rattaan yhteydessä.

Lähetetty: 15 Syys 2012, 14:50
Kirjoittaja jarim
storbacka kirjoitti:Mitenkähän kampiakselin signaali? Busassa se otetaan roottorin kehältä, ja tonnisessa on kait sellanen pienempi "triggeri pyörä" siellä nokkaketjun alapään rattaan yhteydessä.
Muistaakseni hammasmäärä on kuitenkin sama eli ei merkitystä. Tärkeämpää on saada tuo imunokan signaali asettumaan oikeaan kohtaan.

Lähetetty: 15 Syys 2012, 15:34
Kirjoittaja storbacka
No eiköhän sen tapin luulisi kohdilleen saavan..

Eli äkkiseltään gen1:een vaatis ainakin:

-Gen2 roottori ja staattori

-Gen2:n tai gsxr:n nokan anturi

Mitä vielä..

Oliko se niin että kaasuläpät ja suuttimet kävisi gen1:sta?

Mittareita näissä meikäläisen vehkeissä ei tarvi, ainaakaan orkkis mittaristoa..

Lähetetty: 15 Syys 2012, 15:42
Kirjoittaja jarim
02-07 roottorista taitaa riittää kun leikkaa yhden hampaan pois eli se käynee. Gen2:ssahan on toisioläpät ja niille moottori mutta sen saa muistaakseni disabloitua softasta (vaikka nuohan olisi se paras muutos katupyörälle mutta siitä ei taida tässä tosiaan olla kyse). Tosin, noilla toisioläpillä kai saisi toteutettua sen lähtökierrosrajoittimen. :)

Lähetetty: 15 Syys 2012, 15:57
Kirjoittaja storbacka
Kyllä tässä katukelpoista pyörää värkkäillään, eli ei ole kyse kiihdyttely laitteesta.

Täytyy käydä vielä läpi ne gixxun sähköt ja kattoo että niistä ei puutu mitään. Muutenhan tää alkaa kuulostaa ihan kehittelykelposelta idealta.

Lähetetty: 15 Syys 2012, 17:54
Kirjoittaja busajasa
Jos päädyt rakentamaan gixxun sähköillä busan koneen niin kirjoita oma threadi siitä. Siitä voi ja onkin iso apu sitten seuraaville samaa tekeville.

Toisiot saa disabloitua softasta.




Edited By busajasa on 1347720913