Sivu 1/1
Lähetetty: 15 Huhti 2011, 14:54
Kirjoittaja 72-1170525038
Moi!
Pistän 03:seen Yoshin 4-2-1- rännin kiinni ja Lambdalle ei ole paikkaa.
Mikäs pinni ja mistä liittimestä irti / johto poikki jotta FI-valo ei syty Lambdan takia???
Säädöt toukokuussa Tre BikeDoctorilla.
Apua kaipaisin...
Hayjakke
Lähetetty: 15 Huhti 2011, 15:49
Kirjoittaja jarim
Musta johto ruskealla raidalla, toinen rivi ja toinen vasemmalta isommassa liittimessä.
Lähetetty: 25 Maalis 2012, 20:44
Kirjoittaja BusaNite
Sama vika 06 busassa. Yoshin asennuksen ja lamdan irrotuksen jälkeen FI välkyy..Tuo pinni otettiin kyllä irti jo TT:llä viime kesänä ku pyörän säädätin. . .
Lähetetty: 25 Maalis 2012, 21:41
Kirjoittaja jarim
Liekö joku muu vika sitten? Kuskin penkin alta vasemman pakaran puolelta, yleensä rungon ja katteen välistä löytyy valkoinen nelinapainen liitin jossa kumitulppa päässä. Tuohon tulee kaksi johtoa. Johdot hyppylangalla yhteen ja vikakoodi tulee kellon tilalle mittaristoon.
Lähetetty: 26 Maalis 2012, 14:06
Kirjoittaja BusaNite
Hmm. Äsken otin ja purin takakatteen, josta tuo liitin löytyikin sitten rungon välistä. Vikakoodi näyttöön tuli -c00 eli ok(?)
E: Pitääkö tuo lamda jättää vielä roikkumaan pyörään kiinni vaikka se onkin ohitettu? en oikeen muuta keksi tohon.
Edited By BusaNite on 1332773554
Lähetetty: 26 Maalis 2012, 18:31
Kirjoittaja tilt
BusaNite kirjoitti:Sama vika 06 busassa. Yoshin asennuksen ja lamdan irrotuksen jälkeen FI välkyy..Tuo pinni otettiin kyllä irti jo TT:llä viime kesänä ku pyörän säädätin. . .
Pöriseekö hyvin?
Lähetetty: 26 Maalis 2012, 18:56
Kirjoittaja BusaNite
Hyvin pörisee ja kukkuu muuten, ton FI kanssa vaa vähä erimielisyyksiä
Lähetetty: 26 Maalis 2012, 21:24
Kirjoittaja jarim
Gen1:ssä vikakoodit nollautuu kun virrat katkaisee. Eli FI kun syttyy niin ei kestä käyttää virtoja pois vaan silloin ne johdon päät yhteen.
Lähetetty: 26 Maalis 2012, 23:08
Kirjoittaja BusaNite
Nonnii ilmankos näyttikin nollia. Pitänee huomen päivällä tarkastaa uudestaan kunhan heräilee
E: -c44 löytyi, (c44 heated oxygen sensor)
E2: Itse itseäni sivistäen. Lamdan piuhan pistin takas paikalleen johtosarjaan ni vika selvis. Luulin että se ecu piuhan irrotus ohittaa lamdan totaalisesti, mutta näköjään busan sähköille menee vielä tieto siitä ilmankin anturi johtoa.
Edited By BusaNite on 1332862570