Sivu 1/1
Lähetetty: 29 Kesä 2010, 23:35
Kirjoittaja 116-1253685669
pääsäänt. täälä on pyritty tehojen nostooon.
mutta jos ilmenisi tarvetta että tehoista pitäisi saada vaikka 100hp pois.
onnistuuko moinen, siten että saisi viranomaisille kelpaavan todistuksen jostain.
siis jotenki kätevästi ecu säädöillä tms.????
Lähetetty: 30 Kesä 2010, 05:53
Kirjoittaja Tomppa
taistovainaa kirjoitti:pääsäänt. täälä on pyritty tehojen nostooon.
mutta jos ilmenisi tarvetta että tehoista pitäisi saada vaikka 100hp pois.
onnistuuko moinen, siten että saisi viranomaisille kelpaavan todistuksen jostain.
siis jotenki kätevästi ecu säädöillä tms.????
Ajele Gen 2 C-kartalla...
Helppo ja nopea tapa.
Lähetetty: 30 Kesä 2010, 08:19
Kirjoittaja 116-1253685669
senkö saa imuroitua tuostanoinvaan ykköseenki?
Lähetetty: 30 Kesä 2010, 08:21
Kirjoittaja kajbusa
Pari lappua dynosta, täys-ja rajoitettuteho...Ja selvitys miten on tehonpudotus on toteudettu.
Esim. jos kaasunavautumista rajoitettu niin todistuksessa täytyy ilmetä kuinka monta astetta kahva kääntyy.
Lähetetty: 30 Kesä 2010, 08:23
Kirjoittaja 116-1253685669
mihin ne sen full power lapun tarvii?
Lähetetty: 30 Kesä 2010, 08:28
Kirjoittaja kajbusa
taistovainaa kirjoitti:mihin ne sen full power lapun tarvii?
Ainakin täällä vaativat.. toteavat siitä että penkin näyttämä lukema vastaa kutakuinkin otteessa olevaa... (kertoimena käytetty 13-15%)
Lähetetty: 30 Kesä 2010, 09:55
Kirjoittaja jarim
Jostain Ranskalaisen pyörän ECU binääri. Niissähän on tehot rajoitettu 100hp. Vai riittääkö tuollainen?
Lähetetty: 30 Kesä 2010, 10:02
Kirjoittaja 106-1251057001
Paljasta nyt että haluat 25kw hayabusan..
Lähetetty: 30 Kesä 2010, 13:10
Kirjoittaja Tomppa
jyka kirjoitti:Paljasta nyt että haluat 25kw hayabusan..
25kW putkirunkoinen jäykkäperä... WTF ?
Nettimotostahan niitä saa...
KLIKS