Sivu 1/2
Lähetetty: 13 Huhti 2009, 20:50
Kirjoittaja 65-1204783995
Terve. Ostin tuon gipron. oikea mallinen pitäs olla mutta ei meinaa ruveta toimimaan.. en saa ohjelmoitua kun kolmoseen asti.... Onko kellään hyviä vinkkeä... :1087
ohjeet on selkeät ja suomeksi mutta en näköjään tajua.....
Lähetetty: 13 Huhti 2009, 21:30
Kirjoittaja 107-1089231881
Totahan ei tarvitse ohjelmoida erikseen kiinni vaan ja ajoon..
tosta on jo juttua jokunen sivu
http://www.busanistit.org/foorumi....;t=3738
Lähetetty: 13 Huhti 2009, 22:53
Kirjoittaja busajasa
juu ei tartte muuta kuin kytkeä gps liittimeen ja sitten se +12v siihen yhteen piuhaan.
Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Lähetetty: 13 Huhti 2009, 23:06
Kirjoittaja Martta
busajasa kirjoitti:juu ei tartte muuta kuin kytkeä gps liittimeen ja sitten se +12v siihen yhteen piuhaan.
Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Ilmeisesti tarvitsee vastuksen lisäks... Mulla vielä harkinnassa saattaako kytkennän loppuun asti vai pistääkö shifterin myyntiin.
Edited By Martta on 1239653218
Lähetetty: 13 Huhti 2009, 23:29
Kirjoittaja busajasa
Martta kirjoitti:busajasa kirjoitti:juu ei tartte muuta kuin kytkeä gps liittimeen ja sitten se +12v siihen yhteen piuhaan.
Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Ilmeisesti tarvitsee vastuksen lisäks... Mulla vielä harkinnassa saattaako kytkennän loppuun asti vai pistääkö shifterin myyntiin.
ecu-shifter tosiaan tarvitsee ton vastuksen. Sen kytkeminen on oikeasti pikku juttu joten ei kannata shifteriä myyntiin laittaa. Ja vastuskaan ei maksa kuin jonkun sentin..
Lähetetty: 13 Huhti 2009, 23:42
Kirjoittaja Martta
busajasa kirjoitti:Martta kirjoitti:busajasa kirjoitti:juu ei tartte muuta kuin kytkeä gps liittimeen ja sitten se +12v siihen yhteen piuhaan.
Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Ilmeisesti tarvitsee vastuksen lisäks... Mulla vielä harkinnassa saattaako kytkennän loppuun asti vai pistääkö shifterin myyntiin.
ecu-shifter tosiaan tarvitsee ton vastuksen. Sen kytkeminen on oikeasti pikku juttu joten ei kannata shifteriä myyntiin laittaa. Ja vastuskaan ei maksa kuin jonkun sentin..
Juu, niin kuulemma on n.15min menee kun tekasee.
Lähetetty: 17 Huhti 2009, 16:14
Kirjoittaja 65-1204783995
Juu. Tarvii irrotella koko motukka ja lähettää takas. Soitin toimittajalle ja sano laittavansa uuden tulemaan...:p
Lähetetty: 17 Huhti 2009, 18:58
Kirjoittaja Quadron
Artsu78 kirjoitti:Juu. Tarvii irrotella koko motukka ja lähettää takas. Soitin toimittajalle ja sano laittavansa uuden tulemaan...:p
Noissa oli jonkun verran viallisia yksilöitä viime vuonna kun niitä porukka osteli.
Varmistukseksi että olethan kytkenyt Gipron niihin tankin alla alempana oleviin valkoisiin liittimiin? Siellä on ylempänä myös toiset mustat mihin laite menee, mutta ei toimi niissä.
Ja kytkentä siten että ensin liittimet, sitten akunjohto.
Näin gen1 busassa, joku uudempaan asentanut kertokoon jos joku asia menee erilailla.
Lähetetty: 17 Huhti 2009, 19:28
Kirjoittaja timppa72
ite laitoin k3 just samalla lailla.ja pelittää hyvin.
Lähetetty: 17 Huhti 2009, 19:58
Kirjoittaja janne
timppa72 kirjoitti:ite laitoin k3 just samalla lailla.ja pelittää hyvin.
eikä pelitä, myy mulle se
Lähetetty: 17 Huhti 2009, 20:02
Kirjoittaja timppa72
ei pysty.tarvii ite .myy sä mulle kirkkaat vilkut ja speedohealer.
Lähetetty: 17 Huhti 2009, 20:56
Kirjoittaja janne
timppa72 kirjoitti:ei pysty.tarvii ite .myy sä mulle kirkkaat vilkut ja speedohealer.
ei löyvy
Lähetetty: 27 Huhti 2009, 14:52
Kirjoittaja TJJ
busajasa kirjoitti:Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Vieläkö Gipro on toiminut ecusifterin kanssa?
Ja osaako joku vääntää rautalanka mallin ohjeen (tyyliin yhdistä punainen johto violettiin) kuinka kytken ecusifterin (cordona gp) gipron kanssa toimimaan?
Lähetetty: 27 Huhti 2009, 17:10
Kirjoittaja busajasa
TJJ kirjoitti:busajasa kirjoitti:Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Vieläkö Gipro on toiminut ecusifterin kanssa?
Ja osaako joku vääntää rautalanka mallin ohjeen (tyyliin yhdistä punainen johto violettiin) kuinka kytken ecusifterin (cordona gp) gipron kanssa toimimaan?
Juu toimii - 6 joskus tullee 0:n kautta mutta kyllä se hitaasti 6:n tunnistaa. Eilen mm ~200Km dataloggerin kanssa ja hienosti vaihtui vaihteet Giprossa Shiferi vaihdoista huolimatta
Gipro kytketään suoraan sinne GPS sensorin liittimiin - eli ei tartte mitään muuta kuin liittimet paikalleen ja akulta (sulakkeen kautta) jännite (+). Ecu-Shiferin vastus/GP Cordona suoraan GPS:n johtoihin - on se kytkäri siihenkin jossain täällä foorumilla.. kaivan jos ehdin..
Edited By busajasa on 1240841526
Lähetetty: 27 Huhti 2009, 17:24
Kirjoittaja TJJ
busajasa kirjoitti:TJJ kirjoitti:busajasa kirjoitti:Toimii muuten ecu shifter-modin kanssa myös. Tänään hätäisesti testailin kun omani asensin.
Vieläkö Gipro on toiminut ecusifterin kanssa?
Ja osaako joku vääntää rautalanka mallin ohjeen (tyyliin yhdistä punainen johto violettiin) kuinka kytken ecusifterin (cordona gp) gipron kanssa toimimaan?
Juu toimii - 6 joskus tullee 0:n kautta mutta kyllä se hitaasti 6:n tunnistaa. Eilen mm ~200Km dataloggerin kanssa ja hienosti vaihtui vaihteet Giprossa Shiferi vaihdoista huolimatta
Gipro kytketään suoraan sinne GPS sensorin liittimiin - eli ei tartte mitään muuta kuin liittimet paikalleen ja akulta (sulakkeen kautta) jännite (+). Ecu-Shiferin vastus/GP Cordona suoraan GPS:n johtoihin - on se kytkäri siihenkin jossain täällä foorumilla.. kaivan jos ehdin..
Niin, siis gipro on paikallaan, samoin sifteri. Mutta sifteri on nyt pc:n kautta. Jos siitä pc:stä pyrkii eroon tässä lähiaikoina, niin pitäs vain siihen jonku ohjeen (tai kuva valmiista kytkennästä tms) saada. Eli mikä sifterin piuha kiinni ja mihin ja mikä vastus mihin väliin?
Onko noita ecueditorin vaatimia piuhoja muuten joku vielä tehtaillut tai kellään ylimääräisenä?