Sivu 1/1
Lähetetty: 19 Loka 2009, 20:55
Kirjoittaja Fastard
Löytyisi busaan sopivat 450cc suuttimet(100%duty cycle). Onko tietoa, saako NikkoRacingin säätöboxilla tehtyä karkeat säädöt alipainealueelle ettei alkaisi tulvimaan? Suuttimet olisi siis noin 55% virtaavammat. Polttoaineena e85 joka taas vaatii noin 25-30% lisää mehua verrattuna pumppubensaan.
Linkki valmistajalle:
http://www.deatschwerks.com/catalog...._id=215
Lähetetty: 20 Loka 2009, 00:48
Kirjoittaja 107-1089231881
Hmm... minkä ihmeen takia et päivitä ecua ?
Kaikki turhat pähkäilyt jää pois ja saat kaikki hienot ominaisuudet kylkiäisinä. Ja veikkaisin että kilpurikin toimisi kunnolla heti kauden alusta.
Hmm... voin myydä flässäys boxin, ecun ja pyörijän jäsenveli hintaan tähän projektiin...
Lähetetty: 20 Loka 2009, 20:16
Kirjoittaja Fastard
Joo, olet kyllä oikeassa. Täytyypä alkaa opiskelemaan ECUeditoria. Jotenkin tuntunut että tuo on turhan monimutkainen mun käyttöön. Tämä kyllä vaatii apuja joten puhelin soittoja tiedossa suuntaan jos toiseen..
Lähetetty: 21 Loka 2009, 06:24
Kirjoittaja majuriTK
Fastard kirjoitti:Joo, olet kyllä oikeassa. Täytyypä alkaa opiskelemaan ECUeditoria. Jotenkin tuntunut että tuo on turhan monimutkainen mun käyttöön. Tämä kyllä vaatii apuja joten puhelin soittoja tiedossa suuntaan jos toiseen..
Ei se monimutkanen ole ,nythän on talivi aikaa opetella, mulla 650cc suuttimet ja kyllä tuo pyörä on niitten puolesta toiminut :;
Edited By majuriTK on 1256095572
Lähetetty: 29 Loka 2009, 23:52
Kirjoittaja Fastard
Lähetetty: 04 Marras 2009, 17:19
Kirjoittaja Fastard
Suuttimet tuli. Muuten ihan ok, mutta liittimet vaatii pientä modausta ???
Virtaus arvoja
Lähetetty: 07 Marras 2009, 17:53
Kirjoittaja majuriTK
Fastard kirjoitti:Suuttimet tuli. Muuten ihan ok, mutta liittimet vaatii pientä modausta ???
Virtaus arvoja
mulla saman merkkiset suuttimet ja toimitukseen kuului uudet liittimet,elikkäs helppo modaus :; mutta nuista vihreistä O-renkuloista mulla korkkas heti pari kappaletta,renkaat tuntu jotenkin kovilta,kannattaa harkita uusia heti kärkeen