Sivu 1/1

Lähetetty: 25 Loka 2012, 21:11
Kirjoittaja snuggles

Lähetetty: 25 Loka 2012, 22:02
Kirjoittaja PowerKing
Mielenkiintoista. Luulen vaan että kovissa vauhdeissa joutuu jo kanttaamaan liikaa. Epäilen että tuolla saattaa tulla pahaakin jälkeä kun jollekin tulee kuitenkin hartialukko vauhdin noustessa tarpeeksi :omituinen:

Lähetetty: 26 Loka 2012, 13:04
Kirjoittaja jiihoo
Nardon radan doseeraus on jaettu neljään osaan, uloimman osan "neutraalinopeus" on 240 km/h.

300 - 310 todellisissa nopeuksissa ei ole pyörällä vielä ongelmia, mutta tilanne tosiaan saattaa muuttua kun siihen isketään vähän lisää heiniä kiukaalle. Kawasaakelissa kannattaa kuskin ehkä varustautua sisäkaarteen puoleisella polvipalalla.

Lähetetty: 26 Loka 2012, 13:34
Kirjoittaja snuggles
Rata kääntyy mailin matkalla n. 46 astetta, kallistus siihe tietty auttaa. Suoralla kenttäbaanalla ny voi sivutuulella poukkoilla jo metritolkulla, mut ei kai se oo sama juttu. Miksei ne tee 12,5km suoraa rataa asfalttipinnalla, tahi betoni :bulb:

Lähetetty: 26 Loka 2012, 15:18
Kirjoittaja jarim
VW:ltä löytys tommonenki...

edit: linkkiä .. http://en.wikipedia.org/wiki/Ehra-Lessien




Edited By jarim on 1351253962

Lähetetty: 28 Marras 2012, 22:11
Kirjoittaja Sika-nauta
Jounillakin olisi lyhyempi matka kuskaa leiriä tonne kuin bonnewilleen

Lähetetty: 29 Marras 2012, 20:13
Kirjoittaja snuggles
Eikä vajaa kolmen tonnin osallistumismaksu oo rahakkaalle tiimille mikään paha, tavan harrastajan se kyl veis polvilleen, siel on varmaan kovimmat koneet ja kuskien kerma paikalla, max 50 osallistujaa

Lähetetty: 01 Joulu 2012, 18:11
Kirjoittaja snuggles
Kattelin tuossa top gearia missä ajoivat Nardossa, siellä kuulemma pomppuja radalla, italialaiseen tyyliin, ja jäivät superautoilla niiden huipuista joku 30kmh, eli eipä tuonne kannattane lähteä. Katsojaksi ehkä, mut kun ei niitäkään huolita.

Lähetetty: 19 Helmi 2013, 13:27
Kirjoittaja snuggles
Nonnii, tätä siirretty vuodella, ihmekö vaiko eikö :(

Lähetetty: 17 Tammi 2014, 10:24
Kirjoittaja -Artsi-