Sivu 1/1
Lähetetty: 21 Huhti 2013, 16:57
Kirjoittaja Kujo
Jo perinteeksi muodostunut Wandays Nivalassa 7-8.6. ProBoost tehopenkki molempina päivinä, huipputarjouksia varusteista ja tarvikkeista ym. Pe-iltana kötinät, esiintymässä Petri Nygård. Facebook
--
Linkki ei facebookkilaisille
Korjasin linkin / RHead
Edited By RHead on 1366785373
Lähetetty: 23 Huhti 2013, 21:17
Kirjoittaja snuggles
Linkistä ei tule mitään. Onko jotain muuta infoo ku tämä ?
http://www.wandamotor.fi/news.php?article=11
Lähetetty: 23 Huhti 2013, 21:21
Kirjoittaja toimeve
...son kuule snugglesi nyt sinunki kirjauvuttava fasepookkiin...sielä on kaikki. Tievotki
Eipä sillä, ittellä menossa puhistautumisviikko facebookista, eli viime torstaina päätin pittää viikon tauon ko. tiedotuskanavasta. Ei ole tuottanu tuskaa. Torstaina tavathan taas niissä merkeissä.
Lähetetty: 08 Kesä 2013, 22:20
Kirjoittaja snuggles
Hieno reisu oli ajella tuonne, Kujo pyöritti vehkeitä ja keli oli osan päivää myötä.
Kujo tais laittaa max hv limiterin 265 paikkeille
Joitakin tuloksia,
turbo 264.36hv
Nossi 264.41hv
vapari 264.99hv
Oliko muita tuloksia tiedossa ?
Lähetetty: 09 Kesä 2013, 00:18
Kirjoittaja tomppa73
Aika vakuuttava oli toi vaparin tulos, nossi miehellä oli vajaa pullo... turbo miehellä bensanpaineen säädin vissiin sökö (nykyisin paljon muutakin):D
Lähetetty: 09 Kesä 2013, 12:45
Kirjoittaja snuggles
Joo, vapari pöllytti sinistä, nossilla kannentiiviste vikaa ja pullossa tyhjyyttä, turbolla seokset paksulla ja toisessa liikaa vääntöä, on tää virittäminen auvoista :p
Näin jälkikäteen muistui vasta mieleen että Jonnen busan penkkivedossa kuuntelin jotain vouvvaamista, tuumasin josko penkin rullan laakereissa ääntä, mut oisko ollu ketjut venähtäny jostain kohtaa ja siitähän ei vetoakseli tykkää.
Lähetetty: 09 Kesä 2013, 17:31
Kirjoittaja Kujo
Noiden mainittujen lisäksi teholukemat jäivät varsin laimeiksi, lukuunottamatta Kälviäläistä Bandiittia, 334 tuloksellaan. Niin ja Derbi mopedi työnteli 16.9heppaa.
Muutoin tapahtuma oli varsin onnistunut paria sadekuuroa lukuunottamatta. Erilaisia härveleitä ajettiin penkissä 70-80 vetoa.
Lähetetty: 09 Kesä 2013, 21:06
Kirjoittaja snuggles
Eli kävi sitte niinku Kälviällä, rispektit sinne
Lähetetty: 09 Kesä 2013, 22:01
Kirjoittaja ysi-ärrä
snuggles kirjoitti:Joo, vapari pöllytti sinistä, nossilla kannentiiviste vikaa ja pullossa tyhjyyttä, turbolla seokset paksulla ja toisessa liikaa vääntöä, on tää virittäminen auvoista :p
Näin jälkikäteen muistui vasta mieleen että Jonnen busan penkkivedossa kuuntelin jotain vouvvaamista, tuumasin josko penkin rullan laakereissa ääntä, mut oisko ollu ketjut venähtäny jostain kohtaa ja siitähän ei vetoakseli tykkää.
No jo on mallillaan jos nyt jo ketjut venyneet. Vitjalla ajettu n.500km ja vitja vaatimattomasti EK:n Drz2 ketju. Jo on paskaa kamaa jos nyt jo venyneet ja pitäs kestää yli 400hv laitteissaki kunnon lähtöja
Lähetetty: 10 Kesä 2013, 06:37
Kirjoittaja Titaani
ysi-ärrä kirjoitti:snuggles kirjoitti:Joo, vapari pöllytti sinistä, nossilla kannentiiviste vikaa ja pullossa tyhjyyttä, turbolla seokset paksulla ja toisessa liikaa vääntöä, on tää virittäminen auvoista :p
Näin jälkikäteen muistui vasta mieleen että Jonnen busan penkkivedossa kuuntelin jotain vouvvaamista, tuumasin josko penkin rullan laakereissa ääntä, mut oisko ollu ketjut venähtäny jostain kohtaa ja siitähän ei vetoakseli tykkää.
No jo on mallillaan jos nyt jo ketjut venyneet. Vitjalla ajettu n.500km ja vitja vaatimattomasti EK:n Drz2 ketju. Jo on paskaa kamaa jos nyt jo venyneet ja pitäs kestää yli 400hv laitteissaki kunnon lähtöja
Onko Jonne vetopakka tukilaakeroitu / se toinen tukiversio käytössä?
Jos ei, niin ei kestä mikään ketju ja rasittaa vetoakselia yms.
Lähetetty: 10 Kesä 2013, 08:35
Kirjoittaja ysi-ärrä
Titaani kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:snuggles kirjoitti:Joo, vapari pöllytti sinistä, nossilla kannentiiviste vikaa ja pullossa tyhjyyttä, turbolla seokset paksulla ja toisessa liikaa vääntöä, on tää virittäminen auvoista :p
Näin jälkikäteen muistui vasta mieleen että Jonnen busan penkkivedossa kuuntelin jotain vouvvaamista, tuumasin josko penkin rullan laakereissa ääntä, mut oisko ollu ketjut venähtäny jostain kohtaa ja siitähän ei vetoakseli tykkää.
No jo on mallillaan jos nyt jo ketjut venyneet. Vitjalla ajettu n.500km ja vitja vaatimattomasti EK:n Drz2 ketju. Jo on paskaa kamaa jos nyt jo venyneet ja pitäs kestää yli 400hv laitteissaki kunnon lähtöja
Onko Jonne vetopakka tukilaakeroitu / se toinen tukiversio käytössä?
Jos ei, niin ei kestä mikään ketju ja rasittaa vetoakselia yms.
On lisätukiholkitettu. Ei pitäs nitkua.
Lähetetty: 10 Kesä 2013, 16:33
Kirjoittaja snuggles
ysi-ärrä kirjoitti:snuggles kirjoitti:Joo, vapari pöllytti sinistä, nossilla kannentiiviste vikaa ja pullossa tyhjyyttä, turbolla seokset paksulla ja toisessa liikaa vääntöä, on tää virittäminen auvoista :p
Näin jälkikäteen muistui vasta mieleen että Jonnen busan penkkivedossa kuuntelin jotain vouvvaamista, tuumasin josko penkin rullan laakereissa ääntä, mut oisko ollu ketjut venähtäny jostain kohtaa ja siitähän ei vetoakseli tykkää.
No jo on mallillaan jos nyt jo ketjut venyneet. Vitjalla ajettu n.500km ja vitja vaatimattomasti EK:n Drz2 ketju. Jo on paskaa kamaa jos nyt jo venyneet ja pitäs kestää yli 400hv laitteissaki kunnon lähtöja
Se nyt oli yks ajatus mistä ääni ois voinu tulla, vaihtoehtoja monta. Toi ketju vaatii paljon huolenpitoa vahvuuden vastineeksi.
Lähetetty: 10 Kesä 2013, 18:20
Kirjoittaja ysi-ärrä
snuggles kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:snuggles kirjoitti:Joo, vapari pöllytti sinistä, nossilla kannentiiviste vikaa ja pullossa tyhjyyttä, turbolla seokset paksulla ja toisessa liikaa vääntöä, on tää virittäminen auvoista :p
Näin jälkikäteen muistui vasta mieleen että Jonnen busan penkkivedossa kuuntelin jotain vouvvaamista, tuumasin josko penkin rullan laakereissa ääntä, mut oisko ollu ketjut venähtäny jostain kohtaa ja siitähän ei vetoakseli tykkää.
No jo on mallillaan jos nyt jo ketjut venyneet. Vitjalla ajettu n.500km ja vitja vaatimattomasti EK:n Drz2 ketju. Jo on paskaa kamaa jos nyt jo venyneet ja pitäs kestää yli 400hv laitteissaki kunnon lähtöja
Se nyt oli yks ajatus mistä ääni ois voinu tulla, vaihtoehtoja monta. Toi ketju vaatii paljon huolenpitoa vahvuuden vastineeksi.
Varmasti näin, mut jos jollain on öljynen ketju niin se on mulla.siitä sais varmaan valuttamalla toisen satsin koneeseen oljyä
Toki kireyttä ois saanu olla hieman enämpi kuin oli...ehkä.