Sivu 1/1
Lähetetty: 09 Helmi 2009, 12:39
Kirjoittaja Marbusa
Uutinen dragrace.fi:n sivuilta
SUPER PRO STREET BIKE
Dragrace-lajiryhmä on päättänyt lakkauttaa Super Pro Street Bike-luokan kauden 2009 jälkeen, näin ollen kyseistä luokkaa ei ajeta enää kaudella 2010.
Lähetetty: 09 Helmi 2009, 12:43
Kirjoittaja Agostini
:O osanottajapula vai muita luokkajakoja suunnitteilla?? ???
Lähetetty: 09 Helmi 2009, 12:48
Kirjoittaja Marbusa
Uutinen päivätty 3.2.09 ja näyttäis lajiryhmä järjestävän aiheesta keskustelutilaisuuden, paikka ja aika vielä avoinna.
Lähetetty: 09 Helmi 2009, 14:31
Kirjoittaja Martta
Mulla ollu mielikuva, et ko. luokka ollu pidempäänkin lopettamis uhan alla.
Voi voi...
Lähetetty: 10 Helmi 2009, 15:47
Kirjoittaja snuggles
Sitten kun tuo SPSB porukka tulee ajamaan kadunmiehen ajopäiville, GTI-kiihdytyspäivään tahi vast. niin turha yrittää enää 10 sakkiin omalla pöristimellä 
Lähetetty: 10 Helmi 2009, 21:55
Kirjoittaja 107-1089231881
snuggles kirjoitti:Sitten kun tuo SPSB porukka tulee ajamaan kadunmiehen ajopäiville, GTI-kiihdytyspäivään tahi vast. niin turha yrittää enää 10 sakkiin omalla pöristimellä 
Hmm.. turha huoli. Katuvireessä noi tuskin on mitään yli nopeita.
Hmm.. jokohan ens kesä tois 8 sek vapari katumopot viivalle ?
Henk kohtainen tavoite: kärkipäähän yritellään rynnistellä vaparilla ilman pakotettuja heposia.....
Edited By Ksthb on 1234295740
Lähetetty: 10 Helmi 2009, 22:37
Kirjoittaja Martta
Ksthb kirjoitti:snuggles kirjoitti:Sitten kun tuo SPSB porukka tulee ajamaan kadunmiehen ajopäiville, GTI-kiihdytyspäivään tahi vast. niin turha yrittää enää 10 sakkiin omalla pöristimellä 
Hmm.. turha huoli. Katuvireessä noi tuskin on mitään yli nopeita.
Hmm.. jokohan ens kesä tois 8 sek vapari katumopot viivalle ?
Henk kohtainen tavoite: kärkipäähän yritellään rynnistellä vaparilla ilman pakotettuja heposia..... 
No, voittopokaalit ja rahnat pokkasit suhteellisen vakion kantturan mopolla... vaimitensemäni ???
Mutta mielenkiinnolla odottelen, kuinka peli kulkee, kun tehoa ja vääntöä tullut reippasti lisää 
Lähetetty: 11 Helmi 2009, 15:00
Kirjoittaja snuggles
Martta kirjoitti:Mutta mielenkiinnolla odottelen, kuinka peli kulkee, kun tehoa ja vääntöä tullut reippasti lisää 
Eikös se tuo lisäohjelmaa ja ropleemeja kun teho kasvaa. Mullakin säilyy vapariresepti ja ehkä kerkiää kiihdyttään jos kelit ja tekniikka sallii. Jotenkin se 10s on niin kivan pyöree luku että siihen tulee aina tähdättyä.
Lähetetty: 12 Helmi 2009, 07:50
Kirjoittaja 107-1089231881
snuggles kirjoitti:Eikös se tuo lisäohjelmaa ja ropleemeja kun teho kasvaa. Mullakin säilyy vapariresepti ja ehkä kerkiää kiihdyttään jos kelit ja tekniikka sallii. Jotenkin se 10s on niin kivan pyöree luku että siihen tulee aina tähdättyä.
Hmm.. lisäohjelmaa ?? Ei nyt hirveesti mutta näkynee lopareissa kyllä.....
Lähetetty: 15 Helmi 2009, 02:40
Kirjoittaja tenhulttio
Ksthb kirjoitti:snuggles kirjoitti:Eikös se tuo lisäohjelmaa ja ropleemeja kun teho kasvaa. Mullakin säilyy vapariresepti ja ehkä kerkiää kiihdyttään jos kelit ja tekniikka sallii. Jotenkin se 10s on niin kivan pyöree luku että siihen tulee aina tähdättyä.
Hmm.. lisäohjelmaa ?? Ei nyt hirveesti mutta näkynee lopareissa kyllä.....
Toinen Hmm. Onko tuo 10s "kymmenen sekuntia" vai "sijaluku 10"?
Enivei, kyllähän se teho saattaa vähän ohjelmaakin tuoda, riippuu tosin tehon luonteesta.
Mitä nuita turbopyöriä oon kattellu, niin osalla aika paranisi "reilusti" jos ahtopainetta tiputtaisi "reilusti".
Mutta onko sillä sijoituksella (tai edes ajalla) merkitystä jos on hauskaa?
Lähetetty: 15 Helmi 2009, 10:43
Kirjoittaja Martta
tenhulttio kirjoitti:Ksthb kirjoitti:snuggles kirjoitti:Eikös se tuo lisäohjelmaa ja ropleemeja kun teho kasvaa. Mullakin säilyy vapariresepti ja ehkä kerkiää kiihdyttään jos kelit ja tekniikka sallii. Jotenkin se 10s on niin kivan pyöree luku että siihen tulee aina tähdättyä.
Hmm.. lisäohjelmaa ?? Ei nyt hirveesti mutta näkynee lopareissa kyllä.....
Toinen Hmm. Onko tuo 10s "kymmenen sekuntia" vai "sijaluku 10"?
Enivei, kyllähän se teho saattaa vähän ohjelmaakin tuoda, riippuu tosin tehon luonteesta.
Mitä nuita turbopyöriä oon kattellu, niin osalla aika paranisi "reilusti" jos ahtopainetta tiputtaisi "reilusti".
Mutta onko sillä sijoituksella (tai edes ajalla) merkitystä jos on hauskaa?
Mä nyt ainakin olen ajanu ihan omaks iloks...
Jollekinhan se saattaa olla totista totta :p
Lähetetty: 15 Helmi 2009, 20:00
Kirjoittaja snuggles
tenhulttio kirjoitti:Toinen Hmm. Onko tuo 10s "kymmenen sekuntia" vai "sijaluku 10"?
Joo, 10 sekuntia on aika lähellä ollu useempana kesänä, joskus päälle, joskus alle, parhaana 9,6s ja rapiat. Omaksi iloksi myös tullut ajeltua mut toivoishan sitä aina pientä parannusta tuloksiin.
Lähetetty: 18 Helmi 2009, 20:38
Kirjoittaja Fastard
Mielestäni aika lyhytnäköistä asioiden ajamista päättäjiltä sujuvan jatkuvuuden näkövinkkelistä. Tulevaisuudessa ProSB luokituksen kamppeesta nopeampi luokka onkin jo sitten Funnybike. Näin kuljettajan kannalta melkolailla suuri harppaus...joka kantilta ajateltuna.
Osanottajapulaan ei ainakaan täällä Suomessa voi vedota. Ruotsissa eri tilanne, sielläkin nimittäin kyseinen luokka loppui viime kesään juurikin osanottajien pieneen määrään vedoten, mikä oli totta katsoessa osallistuja listoja. Keski-Euroopassa kyseinen luokka ajetaan Super Street nimellä, mikä on yksi suosituimmista ja näyttävimmistä luokista.
Mielenkiintoista olisi tietää mitkä perimmäiset syyt lopettamiseen. Turvallisuuteen ainakin turha vedota, sillä lyhyen akselivälin kilpureissa alkaa olla samat tehot mitä SPSB kamppeissa.
Lähetetty: 18 Helmi 2009, 23:28
Kirjoittaja Martta
Mulla on se käsitys mitä kuskien kanssa juttelin, niin yks ympäriveto ei parantanut tilannetta
Tiedä sitten mikä on ollut todellinen syy 