Sivu 1/2
Lähetetty: 27 Syys 2013, 18:54
Kirjoittaja PowerKing
Pitäis yhtä projektia silmällä pitäen löytää muutama paketti sopivia prätkän läppärunkoja. Viittiskö joku mitata gen1/gen2 läppärungon läpän halkaisijan, sekä koko paketin leveyden alapäästä mitattuna. Kiitos.
Lähetetty: 27 Syys 2013, 19:18
Kirjoittaja jouniri
PowerKing kirjoitti:Pitäis yhtä projektia silmällä pitäen löytää muutama paketti sopivia prätkän läppärunkoja. Viittiskö joku mitata gen1/gen2 läppärungon läpän halkaisijan, sekä koko paketin leveyden alapäästä mitattuna. Kiitos.
Menen huomen aamusta tallille ja mulla molemmat läppärungot siellä joten ko vaan muistan niin voisin mitata. Tarkoitatko koko paketin kokonais leveyttä alaosastaan?
Lähetetty: 27 Syys 2013, 20:23
Kirjoittaja PowerKing
Joo, eli nimenomaan alapäästä tarviin leveyden, ja sitten yksittäisen läpän halkaisija. Tilaa on muuten runsaasti, mutta pitäis löytää sopivalla halkaisijalla olevat läppärungot blowerin päälle, ja paketin kokonaisleveys kurkun kohdalta ei saa ylittää blowerin imuaukon pituutta, joka lienee luokkaa 32 cm (mulla ei oo vielä tarkkaa mittaa siitä).
Lähetetty: 27 Syys 2013, 20:37
Kirjoittaja snuggles
Gen1 läppisten leveys alapäässä 295mm, läppä 46mm ja korkeus 90mm. Jako 80mm väleillä, irtoo neljään osaan. Gen2 epätasasella jaolla, kaksi valukappaletta ja ne pultattu toisiinsa.
Lähetetty: 27 Syys 2013, 20:57
Kirjoittaja PowerKing
Kiitos. Saatko mitattua vielä gen2 vastaavat mitat kuin gen1. Jaolla ei ole merkitystä kun kaikki menee samaan ilmatilaan ennen bloweria, ainoastaan pituus ja läpän halkaisija ratkaisee.
Mutta kyllä toi gen 1 läppärunko vaikuttaisi hyvinkin sopivalta, ja helpommin integroitavalta kun on vaan yhdelle suuttimelle paikka eikä ylimääräisiä läppiä.
Seuraava kysymys, löytyiskö jostain järkihintaan pari kappaletta gen1 läppärunkoja ostettavaksi
Lähetetty: 27 Syys 2013, 21:13
Kirjoittaja snuggles
Nurkissa ei oo ku gen1 osia, ja nuo sattu olemaan tuossa vieressä. Jounilla vissii löytyy gen2 osat.
Tääl pörssifoorumilla ollu niitä myynnissä mut just nyt ei taida löytyä, laita ostoilmoitus tuonne.
Gen2 tais olla leveydeltään lähelle samat mutta jako tosiaan eri, läppä joku 43mm ja reunoilta auki oleva kakkosläppä mille oma servo ja TPS.
Lähetetty: 27 Syys 2013, 21:26
Kirjoittaja jouniri
Elikkäs mä näppäsen huomenna sulle noi gen2 sen vastaavat mitat ellei jollakin täällä niitä jo ole ennen sitä ilmoitellut? Itsellä kahden vaiheilla tuleeko uuteen vapari kilpuriin noi vakio läppärungot pohjksi Gen 1 stä vai rakentaako koko roska uudestaa 4 stä erillisestä läppä yksiköstä? Tossa vakio läppärungossa kun ei oikein mitään radikaalia muutosta ole tehtävissä vaan lähinnä menee sipistelyksi siksi voi joutua edetä vaikeamman kautta?
Lähetetty: 27 Syys 2013, 21:27
Kirjoittaja PowerKing
Hienoa. Eli lähinnä gen1 on sitte hakusessa.
Tarkotus tehdä vähän jotain tän kaltaista:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos....4_n.jpg
Lähetetty: 27 Syys 2013, 21:39
Kirjoittaja jouniri
Onko miten kiire saada ne? Mulla on toki kahdet itsellä nytkin, mutta laitoin jenkkilään yhdestä turbosatsista jne kyselyä niin siihen samaan pukettiin voisi kysyä noi gen1 läppärungotkin?
Toki varmaan täältä foorumiltakin luulisi löytyvän?
Lähetetty: 27 Syys 2013, 22:36
Kirjoittaja PowerKing
Ei mulla paniikkia, mieluiten ostan suomesta jos jollain ylimääräisenä semmoset on tyrkyllä, mutta jossei ni sitten jenkeistä.
Mullakin on auto ja pirusti sälää siihen tulossa kontissa kuukauden päästä, joten saan kyllä ameriikasta ostettua jos siihen pitää mennä. Eli lähinnä nyt kysellään josko jollain on YLIMÄÄRÄISIÄ läppärunkoja joista haluaa eroon kohtuullista korvausta vastaan.
Jormakin jo ilmoitti että Kawassa on about samankokoiset, ja sillä on yhdet ylimääräiset jotka saan, joten taitaa haku mennä yksien zetorin gen1 läppiksien suuntaan
Onhan se toki ihan eri asia virittää jenkkiauto Kawasakin kuin Suzukin osista
Lähetetty: 27 Syys 2013, 22:45
Kirjoittaja jouniri
PowerKing kirjoitti:Ei mulla paniikkia, mieluiten ostan suomesta jos jollain ylimääräisenä semmoset on tyrkyllä, mutta jossei ni sitten jenkeistä.
Mullakin on auto ja pirusti sälää siihen tulossa kontissa kuukauden päästä, joten saan kyllä ameriikasta ostettua jos siihen pitää mennä. Eli lähinnä nyt kysellään josko jollain on YLIMÄÄRÄISIÄ läppärunkoja joista haluaa eroon kohtuullista korvausta vastaan.
Jormakin jo ilmoitti että Kawassa on about samankokoiset, ja sillä on yhdet ylimääräiset jotka saan, joten taitaa haku mennä yksien zetorin gen1 läppiksien suuntaan
Onhan se toki ihan eri asia virittää jenkkiauto Kawasakin kuin Suzukin osista
elikkäs ilmeisesti niitä gen 2 mittojat et ilmeisemmin sit tartte ko sehän onkin juu sukisuki?
Edited By jouniri on 1380311136
Lähetetty: 27 Syys 2013, 22:55
Kirjoittaja PowerKing
Onhan ne hyvä olla olemassa, mutta gen1 näky olevan jo riittävän kapeet. Mieluiten pysyttäydyn vanhemmassa tekniikassa, eli 1 läppä ja suutin/runko, niin ei tarvi alkaa koneistaan ja tulppaamaan ylimääräisiä reikiä.
Käyttökohde vuoden 1969 Lincoln, 572 moottori 8-71 blowerilla. Tavoite noin 800 hp, saattaa vaan näköjään mennä väkisin pitkäksi, eli ei saada tarpeeks vähän tehoa
Sillä, mistä läppärungot on alunperin kotoisin ei ole teknisesti merkitystä, tiesin että Busan rungot on ainaki lähellä vaadittuja mittoja, mutta jos Kawassa on vastaavat ja saan yhdet ilmaiseksi niin mennään niillä.
Kiitos kaikille!!!
Lähetetty: 27 Syys 2013, 23:22
Kirjoittaja jouniri
PowerKing kirjoitti:Onhan ne hyvä olla olemassa, mutta gen1 näky olevan jo riittävän kapeet. Mieluiten pysyttäydyn vanhemmassa tekniikassa, eli 1 läppä ja suutin/runko, niin ei tarvi alkaa koneistaan ja tulppaamaan ylimääräisiä reikiä.
Käyttökohde vuoden 1969 Lincoln, 572 moottori 8-71 blowerilla. Tavoite noin 800 hp, saattaa vaan näköjään mennä väkisin pitkäksi, eli ei saada tarpeeks vähän tehoa
Sillä, mistä läppärungot on alunperin kotoisin ei ole teknisesti merkitystä, tiesin että Busan rungot on ainaki lähellä vaadittuja mittoja, mutta jos Kawassa on vastaavat ja saan yhdet ilmaiseksi niin mennään niillä.
Kiitos kaikille!!!
Ok, mittaan varoiksi.
Aika rouhee koko moottorilla, itse kun luulin jotta aikaanaan mun -69 Impalan 454 LS-6 oli iso moottori mutta tohon verrattuna pikkulohko
Lähetetty: 27 Syys 2013, 23:34
Kirjoittaja PowerKing
Joo, toi 500+ alkaa nykyään oleen semmonen normi katukoko, kovat jätkät kuulemma tekee kutosella tai jopa seiskalla alkavia
Mie pysyttäydyn tässä cruisinkiscenessä
Lähetetty: 27 Syys 2013, 23:45
Kirjoittaja 1340R86
PowerKing kirjoitti:Ei mulla paniikkia, mieluiten ostan suomesta jos jollain ylimääräisenä semmoset on tyrkyllä, mutta jossei ni sitten jenkeistä.
Mullakin on auto ja pirusti sälää siihen tulossa kontissa kuukauden päästä, joten saan kyllä ameriikasta ostettua jos siihen pitää mennä. Eli lähinnä nyt kysellään josko jollain on YLIMÄÄRÄISIÄ läppärunkoja joista haluaa eroon kohtuullista korvausta vastaan.
Jormakin jo ilmoitti että Kawassa on about samankokoiset, ja sillä on yhdet ylimääräiset jotka saan, joten taitaa haku mennä yksien zetorin gen1 läppiksien suuntaan
Onhan se toki ihan eri asia virittää jenkkiauto Kawasakin kuin Suzukin osista
Yhdet ylimääräiset GEN1 läppä rungot on vaikka huommena
Otalammella,
jos sopivat hommaan paremin kuin kawan,