Sivu 1/1
Lähetetty: 11 Huhti 2010, 19:43
Kirjoittaja 116-1253685669
josko pleksin vaihtaisi, niin pysynkö kirkkaassa, vai jotain sävyäkö tulisi kytkeä??
entäpä tuplakupla, hyvä vai..??
näin arvelisin että kirkas ja ei tuplak.
org. pitää kai ajoviiman paremmin rinnan kork. jolloin paino käsiltä pikkuse poies + kirkas jotta näkee latua kun/jos ajelee reippaammin että pit. hakea munasentoa??
vai olenkos väärässä aivoituksineni??
ja onkos tuos muutako ne 2 ruuvia auki jne., vai puretaako tuos isomminkin??
Lähetetty: 11 Huhti 2010, 20:01
Kirjoittaja Ekoteko
Vähän kuskin pituudesta kiinni miten painetta milläkin pleksillä tulee..
itse pari karvaa alle 190 ja tuplakupla toimii hyvin.
Väristä sen verran että itsellä siis umpimusta tuplakupla kiinni, läpi ei nää mitään muna-asennossa eikä muuten... en kyllä muna asentoon juuri mahdukkaan.
Joo ei oo paha rasti vaihtaa.. :rocket
Lähetetty: 11 Huhti 2010, 20:04
Kirjoittaja busapappa2
Mulla oli Liekkarissa ( GEN 1 ) MRA tuplakupla "sieraimilla", ja ainakin MULLE helekutin hyvä . Korotus osa keskeltä sen verran kapea, että ajoviiman kevennys tuli käsille sivulta mukavasti, mutta keskeltä ohjasi tuulen kuitekin mahtavasti yli kypärän. Jos/Kun joskus mulla Gen 1 vilä pihassa möllöttää, niin etelleen vain kolme Tuuninkia siähen teen. Hindlen sliparit, Jampan satulat ja MRA tuplakupla plexi . :p
Joskin puigin plexi kyllä ehottomasti komeempi, kuin MRA .
edit. Juu ei ole paha rasti vaihtaa kumpaankaan malliin, MUTTA KUN avaat ne pikkuruuvit, anna kumituttien vähä aikaa supistua, tai suihkase jotain liukastetta ennen irtiottoo, kaulus repee heleposti siitä prikka osasta .
Edited By busapappa2 on 1271005760
Lähetetty: 11 Huhti 2010, 20:09
Kirjoittaja Dösällä
Sukisukin org touring on SE juttu jota en enää vaihda. Lähes originaalin näköinen mutta se pieni taivutus takareunassa on erittäin bueno. Ei heilu pää vaikka on vauhtia sopivasti. Siis Autobahnilla.
Lähetetty: 11 Huhti 2010, 20:22
Kirjoittaja Jukkis
Tämä on "se" asia mikä on henk kohtanen, valintani on musta tuplakupla puig....
Lähetetty: 11 Huhti 2010, 21:17
Kirjoittaja 116-1253685669
yes.
ittellä pituutta karvan auki 190 ja mitenniiei mahdu muna-asentoon??
minoon ollu jo tovin samassa pituudessa, ja aina on mahtunu ko. asentoon mm.1000gsxr ja hyvin sopi kyyristelemään.
....mutta ilmeisesti läpinäkyvyyden puolesta kannattee suosia kirkasta, elikkä jos yöllä meinaa tehdä nopeampia siirtymiä, niin iridiumeista yms. ei näe enää latua??
Lähetetty: 11 Huhti 2010, 21:17
Kirjoittaja CormaX
MRA tupla ja umpi musta...toimii
Lähetetty: 11 Huhti 2010, 21:26
Kirjoittaja 116-1253685669
oikeesti, näkeekö sen läpite hämärillä/pimeällä??
Lähetetty: 11 Huhti 2010, 21:33
Kirjoittaja waiski10
Ei, eikä kentällä nopeissa vedoissa. kattokaas minkälaisia on noissa yli 200 mailin mopoissa...
Lähetetty: 11 Huhti 2010, 21:36
Kirjoittaja Topi
Itsellä mittaa karvan auki 190cm ja tuo puigin tuplakupla toimii erittäin hyvin. Kyytiläistäkään eivät pyörteet tms. kiusaa... Väriltää pleksi on tumma "purple". Uskallan suositella
Lähetetty: 12 Huhti 2010, 16:23
Kirjoittaja 116-1253685669
oli kylläkin niin, ettei tohon mahdu ottamaan muna-asentoa.
tekeekö tonnisen ohjausgeometria niin paljo vai mikä, että siihen sopi, mutt abusaan ei??
mut aika jännä, oletin kyl että katteen taate pääsee piiloon, muttakun ei.
mikäs pleksi olsi semmonen jossa moinen onnistuu, vai onko semmosia ensinkään??
Lähetetty: 12 Huhti 2010, 16:35
Kirjoittaja CormaX
Lähetetty: 30 Huhti 2010, 10:57
Kirjoittaja 116-1253685669
niii oliko ohj.geometrialla ny kauheesti tekoa, tarkoitin, että kilosessa kolmio oli alapuolella kun taas isoveljessä yläpuolella....ilmeisesti tuommonen riittää siihen että tonniseen mahtui pleksin taakse, mutta busaan nou??
Lähetetty: 30 Huhti 2010, 11:17
Kirjoittaja martti
taistovainaa kirjoitti:oli kylläkin niin, ettei tohon mahdu ottamaan muna-asentoa.
tekeekö tonnisen ohjausgeometria niin paljo vai mikä, että siihen sopi, mutt abusaan ei??
mut aika jännä, oletin kyl että katteen taate pääsee piiloon, muttakun ei.
mikäs pleksi olsi semmonen jossa moinen onnistuu, vai onko semmosia ensinkään??
Jos on hiukan vatsaa ni busassa tankki tulee tielle,gikserissä tanko on lähempänä ja hiukka alempana saa perseen etemmäs ei jää tankki niin tielle
Lähetetty: 30 Huhti 2010, 12:23
Kirjoittaja busabobo
taistovainaa kirjoitti:oli kylläkin niin, ettei tohon mahdu ottamaan muna-asentoa.
tekeekö tonnisen ohjausgeometria niin paljo vai mikä, että siihen sopi, mutt abusaan ei??
Kun tuota tonnista gixxua ja busaa katselee vierekkäin niin huomaa selvästi, kuinka busassa tuo pleksi on huomattavasti loivemmassa kulmassa. Gixxussa se on melko pystyssä.
Vaikuttaa varmasti osaltaan tämäkin tuohon muna-asentoon mahtumiseen. Tankin koon ja ohjausgeometrian lisäksi.