Sivu 1/1
Lähetetty: 28 Tammi 2009, 09:15
Kirjoittaja 103-1209027290
Aattelin tilata uuteen K8 valkkariini punaiset Yoshimuran kahvanpäät (bar ends). Lisätietoja tuotteesta:
http://www.yoshimura-rd.com/ps-2896-1241-bar-ends-hayabusab-king.aspx
Onko porukalla kokemuksia näistä? Mites kahvanpäiden asennus noin yleensä, ei taida mikään hirveän monimutkainen homma olla? Noin pienestä ostoksesta ei käsittääkseni mene edes tullia, vaikka jenkeistä saakka tulisikin.
Lähetetty: 28 Tammi 2009, 09:53
Kirjoittaja Jorgos
Ristipääpultilla kiinni, 2min homma sisältäen asennuskaljan juonnin.
Lähetetty: 28 Tammi 2009, 10:12
Kirjoittaja sam77
laita kimppa-tilaus pystyyn?
Lähetetty: 28 Tammi 2009, 21:37
Kirjoittaja tenhulttio
Mutta huomaa, että niille alkuperäisille kahvanpäille on jokin tarkoitus. Niitten on tarkoitus vähentää ohjaustangon tärinää ja siksi ne onkin niin painavat. Pimppausosat on alumiinia -> toimivat vain ulkonäön ehdoilla. Että jos matka-ajoa tulee reilusti niin kannattaa harkita tarvetta (taikka niinhän ne oli nopeat vaihtaa, että voihan ne aina tarvittaessa sväpätä)
Lähetetty: 29 Tammi 2009, 10:56
Kirjoittaja Jorgos
Jorgos kirjoitti:Ristipääpultilla kiinni, 2min homma sisältäen asennuskaljan juonnin.
Korjausta, uudessa K8-K9 on kuusioruuvilla kiinni!
Lähetetty: 29 Tammi 2009, 15:05
Kirjoittaja 103-1209027290
tenhulttio kirjoitti:Mutta huomaa, että niille alkuperäisille kahvanpäille on jokin tarkoitus. Niitten on tarkoitus vähentää ohjaustangon tärinää ja siksi ne onkin niin painavat. Pimppausosat on alumiinia -> toimivat vain ulkonäön ehdoilla. Että jos matka-ajoa tulee reilusti niin kannattaa harkita tarvetta (taikka niinhän ne oli nopeat vaihtaa, että voihan ne aina tarvittaessa sväpätä)
Tattis, hyvä pointti, enpä olisi tullut ajatelleeksi. Ehkä noita ei sitten kannata tilata, vaan vaikkapa maalata alkuperäiset kahvannupit. Jostain Biltemasta tms löytynee spraymaalia, jolla saa tuollaisen metallihohtopinnan aikaan?
Edited By greatLeo on 1233234466
Lähetetty: 29 Tammi 2009, 16:39
Kirjoittaja pocahontas
Mulla on ollu tyyliin aina tuommoset tuuninki kahvanpäät eikä oo menoo haitannu ns. normaaliajossa....
Lähetetty: 29 Tammi 2009, 16:50
Kirjoittaja Joppe
Pieni värinä ei tunnu missään kun vääntää nupit kaakkoon. Pari markkaa lasissa niin tankon värinä on pienin murhe normaali ajossa.
Lähetetty: 29 Tammi 2009, 17:01
Kirjoittaja pocahontas
Joppe kirjoitti:Pieni värinä ei tunnu missään kun vääntää nupit kaakkoon. Pari markkaa lasissa niin tankon värinä on pienin murhe normaali ajossa.
Juuri näin
Lähetetty: 29 Tammi 2009, 23:43
Kirjoittaja Quadron
Asennuksessa iskumeisseli on passeli, ainakin itsellä oli aika tiukassa alkuperäiset ruuvit.
Lähetetty: 30 Tammi 2009, 09:34
Kirjoittaja Jorgos
Quadron kirjoitti:Asennuksessa iskumeisseli on passeli, ainakin itsellä oli aika tiukassa alkuperäiset ruuvit.
Juu, meinas itellä tulla P-askat housuun kun napsahti siihen malliin auki että luulin että ruuvi katkesi.
Eipä oo kyllä mun ajossa tuntunut eroa vaihdon jälkeen, tietty jos oikeen hifikädet on niin voi jotain tuntea, itellä ei mitään eroa.
Edited By Jorgos on 1233302354
Lähetetty: 30 Tammi 2009, 09:41
Kirjoittaja Tomppa
Eipä meikäläisenkään nakkisormikädet tunne mitään eroa alkuperäisen metallimurikan ja alumiinikoristeen välillä...
Lähetetty: 30 Tammi 2009, 10:34
Kirjoittaja tenhulttio
Joo, minähän en ole busalla ajanut kun lentokentillä.
Mutta mun vanhalla rouvalla (1327cc EF) kädet puutuu jo 20km matkalla vaikka painot olis paikallaankin. Iman painoja sitten kämmeniä kutittaakin heti kun koneen käynnistää
Lähetetty: 30 Tammi 2009, 10:46
Kirjoittaja Köpi
Mulla ei reissussa näpit puutunut, vaikka mulla pimpatut painot onkin, toki nätimmät kuin nuo Yoshit:
Lähetetty: 30 Tammi 2009, 15:09
Kirjoittaja purzzi
Ne pyörät on erikseen mitkä vaativat nuo kahvapainot...ainakaan oman kokemuksen perusteella ei busassa sellaisia tärinöitä ilmene,mitkä haittaisi millään tavalla, vaikka olisi sellaiset koriste kahvanpäät...