Sivu 1/3
Lähetetty: 26 Touko 2006, 10:00
Kirjoittaja 112-1148493284
Onko GSX 1300R :n ajoasento muutettavissa vähemmän kyykyksi. Kun on mittaa 190cm tahtoo matka-ajo ottaa kroppaan. Ajoasennon muuttamiseen on kuulemma käytetty mm. holkkisarjaa yläkolmion alle, eri jalkatappeja sekä etuistuimen korkeuden nostamista.
Joskus olen kuullut "touring kahvoista" ??.
Kokemuksia mikä auttaa mikä ei ? Vai onko ainut mahdollisuus pyörän vaihto
Niin ja mistä osia saisi... kiitos ja kumarrus jo etukäteen
Lähetetty: 26 Touko 2006, 10:51
Kirjoittaja jakehaanpää
Täältä löytyy aiheeseen keskustelua, ainakin yhtenä keinona "nostaa" ajoasentoa.
http://www.busanistit.org/foorumi....7;t=484
Lähetetty: 26 Touko 2006, 15:46
Kirjoittaja 107-1089231881
Ne Buellin jalkatapit jeesaavat oleellisesti polvikulmaan.
Lähetetty: 27 Touko 2006, 00:28
Kirjoittaja jummijammi
Itte otin viime kesänä ne kumitutit poies jalakatappeista, polovikuluma loiveni huomattavasti.. Nim. Säästöputjetti..
Lähetetty: 27 Touko 2006, 10:02
Kirjoittaja Quadron
pete070 kirjoitti:Onko GSX 1300R :n ajoasento muutettavissa vähemmän kyykyksi. Kun on mittaa 190cm tahtoo matka-ajo ottaa kroppaan. Ajoasennon muuttamiseen on kuulemma käytetty mm. holkkisarjaa yläkolmion alle, eri jalkatappeja sekä etuistuimen korkeuden nostamista.
Joskus olen kuullut "touring kahvoista" ??.
Kokemuksia mikä auttaa mikä ei ? Vai onko ainut mahdollisuus pyörän vaihto
Niin ja mistä osia saisi... kiitos ja kumarrus jo etukäteen
Itse olen suunnilleen samoissa senteissä pituuden suhteen, ja minulla tuppaa rasittumaan ensimmäisenä alaselkä pitkässä ajossa.
Busa on vasta tämän kevään tuttavuus, joten en osaa sanoa vielä miten paljon paikat jumittuu. Pyörässä oli valmiina korotuspala kahvojen alla, ja lisäksi hankin siihen geelipenkin.
Selän varalle ostin sellaisen tukivyön, joka ainakin ensikokeilulla vaikutti hyvältä ostokselta, saa tuota pesupalloakin vähän kiristettyä sisäänpäin samalla...
Pitänee vielä tutustua noiden jalkatappien ihmeelliseen maailmaan, kunnon siirtosarjoihin ei vaan ole varaa...
Lähetetty: 15 Huhti 2007, 22:02
Kirjoittaja 65-1159034029
Quadron kertoisitko, millainen on geelipenkki???
Kaikki kokemukset kehiin...
Edited By Anssi on 1176663948
Lähetetty: 16 Huhti 2007, 08:32
Kirjoittaja Quadron
Anssi kirjoitti:Quadron kertoisitko, millainen on geelipenkki???
Kaikki kokemukset kehiin...
Esim tuolla on myynnissä vastaava--->linkki
Eipä tuossa kauheasti ole eroa normijakkaraan, ehkä aavistuksen mukavampi pitkällä aikavälillä. Lämpiää vähän persuun alla, hiostaa siis kesäkuumalla.
Lähetetty: 16 Huhti 2007, 19:01
Kirjoittaja Joppe
Takahäkin alapultiin siirtopala 15mm istuin nousee 35mm perä 130mm ja vielä 750R takajalkatapit laskee 15mm elikkä 45mm lisää tilaa eikä ojoominaisuudet ainakaan huonone. Siihen vielä keulan korotus niin on kun endurolla ajelis.
Lähetetty: 16 Huhti 2007, 20:19
Kirjoittaja 77-1120930780
Ostin ksthb:ltä 19mm sarvien korotuspalan, se ainakin muuttaa ajoasentoa pystymmäksi oleellisesti vaikka korotus ei kauhean isolta kuulosta. Asennus oli ainakin helpoimmasta päästä ja poisotto luonaa jos ei tykkää. Mutta ei tuo silti tuonut apua kaasukäden puutumiseen vaikka paino käsiltä kevenikin. Ehkäpä tuossa minun kaasukädessäni on jokin vika... Mutta pidän tuota silti hyvänä ostoksena.
Lähetetty: 16 Huhti 2007, 20:23
Kirjoittaja Mopotti
Mulla kans puutuu kaasukäsi pitemmän päälle vaikka millä vehkeellä ajelee . Taitaa olla vaa tyyppivika :p . Ei auta muu ku pidellä taukoja useemmin sitte ja ryystää kahavia tonkka tolokulla...
Lähetetty: 16 Huhti 2007, 21:04
Kirjoittaja Titaani
Nyt kun on päässyt vähän testailemaan, niin mulla myös puutuu molemmista käsistä lähinnä pikkusormet ja nimettömät.
Eli täytyy muokata tuota vakiota kahvankorkeutta.
Onko 25mm se holkkikorkeus mitä on porukka laittanut?
Vai pitäisikö tyytyä aluksi matalampaan holkkiin?
Lähetetty: 16 Huhti 2007, 21:12
Kirjoittaja 65-1159034029
Quadron kirjoitti:Anssi kirjoitti:Quadron kertoisitko, millainen on geelipenkki???
Kaikki kokemukset kehiin...
Esim tuolla on myynnissä vastaava--->linkki
Eipä tuossa kauheasti ole eroa normijakkaraan, ehkä aavistuksen mukavampi pitkällä aikavälillä. Lämpiää vähän persuun alla, hiostaa siis kesäkuumalla.
Taidanpa pitäytyä perusjakkarassa. Ei ollenkaan mukava, jos hiostaa kesäkuumalla penkki ???
Lähetetty: 21 Huhti 2007, 14:27
Kirjoittaja 72-1150393711
Hei mikäs juttu toi on??
"Takahäkin alapultiin siirtopala 15mm istuin nousee 35mm"
Lähetetty: 21 Huhti 2007, 15:05
Kirjoittaja busapappa2
Toi Mink:n mainitsema korotuspala auttaa, itellä ei tosin oo mut mulla mittaa n. 185 ja ajoasento tosi optimaalinen ! Heikoin kohtani, eli alaselkä ei saa painetta laisinkaan. Jos taas laittaisin pystymmäksi, tulisi siitä liki tourari, eli Bandit, jonka juuri vaihdoin Busaan sen takii, että selkä ei kestänyt koko kropan painoa kypärineen kaikkineen . Mutta ne, jotka ovat sen korotuspalan laittaneet, ovat kehuneet poikkeuksetta .
Se Holkki tsydeemi tais oll jonkun oma modi ?? JOS en väärin muista . :p
Siinä mielessä toki "Tyyppivika", että toisilla puutuu paikat, mutta mulla EI. Tankkausvälillä OIKEIN pitkällä baanalla ehkä jalat ! Joskin yleensä roikotan niitä takatapeilla JOS pääsen yksin matkaan !
Edited By busapappa2 on 1177157318
Lähetetty: 21 Huhti 2007, 15:58
Kirjoittaja Titaani
Tuli sitten teettyä 20mm korotuspalat yläkolmioon, ei muuta kun paikalle.
Tänään jää testailut vähemmälle, kun paikallisen MC kerhon ajokauden avajaiset ja keitto maisuu... :musik