Sivu 1/1
Lähetetty: 22 Elo 2006, 21:47
Kirjoittaja Sepe
Mikä tuo liitin on?
Pitäis löytää jostain helposta kohdasta oranssi/valkoinen johto jolla saisi tuota sytkää pätkittyä. Vaan mistä? Tuohan olisi helposti saatavilla vaan kelpaako?
Lähetetty: 23 Elo 2006, 18:25
Kirjoittaja Kujo
Mikä shifteri? -Jos meinaat normaalia sytkänkatkoa asentaa, niin luulenpa, ettei mikä tahansa oranssivalkea käy tarkoitukseen.
Lähetetty: 23 Elo 2006, 19:02
Kirjoittaja PetriK
muistaakseni +12v, käyntijännite, ja polttoainepumpun releen ohjaushan tuossa ovat. Taitaa myös eculle tulla oranssivalkoinen refejännite takaisin tuota kautta. Ei sillä sytkää katkota, vaikka saakin pyörän seis kun ottaa piuhan pois.
Edited By PetriK on 1156348986
Lähetetty: 23 Elo 2006, 19:30
Kirjoittaja Sepe
Kujo kirjoitti:Mikä shifteri? -Jos meinaat normaalia sytkänkatkoa asentaa, niin luulenpa, ettei mikä tahansa oranssivalkea käy tarkoitukseen.
No se proboost versiohan tuo on. Miten sä ne olet laittanut?
Lähetetty: 23 Elo 2006, 19:32
Kirjoittaja Sepe
PetriK kirjoitti:muistaakseni +12v, käyntijännite, ja polttoainepumpun releen ohjaushan tuossa ovat. Taitaa myös eculle tulla oranssivalkoinen refejännite takaisin tuota kautta. Ei sillä sytkää katkota, vaikka saakin pyörän seis kun ottaa piuhan pois.
Onkos sulla -03 tai uudempaa johdotuskaaviota? Tuota liitintä ei meinaan noissa vanhemmissa malleissa ole.
Lähetetty: 23 Elo 2006, 21:57
Kirjoittaja Sepe
Dodii. Nyt sitten on sifteri kytketty. Laitoin siihen oranssivalkeaan joka tulee sammutusnapilta ja menee sitten puolille.
Vaan mitenkäs tuo pitäisi säätää?
Missä vaiheessa pitäisi katkaista sytytys?
Onko teillä joku kytkin millä tuo on ohitettu?
Ja sitten kaikkea muutakin saa tarinoida mitä tuuningtero ei osaa kysyä.
Lähetetty: 23 Elo 2006, 23:10
Kirjoittaja PetriK
Sepe kirjoitti:PetriK kirjoitti:muistaakseni +12v, käyntijännite, ja polttoainepumpun releen ohjaushan tuossa ovat. Taitaa myös eculle tulla oranssivalkoinen refejännite takaisin tuota kautta. Ei sillä sytkää katkota, vaikka saakin pyörän seis kun ottaa piuhan pois.
Onkos sulla -03 tai uudempaa johdotuskaaviota? Tuota liitintä ei meinaan noissa vanhemmissa malleissa ole.
joo löytyy jostain tuolta ryhmästä, postaisin sinne alkuvuodesta manuaalin liitteet aina K5 malliin saakka...
Lähetetty: 24 Elo 2006, 21:13
Kirjoittaja Sepe
Sepe kirjoitti:Vaan mitenkäs tuo pitäisi säätää?
Missä vaiheessa pitäisi katkaista sytytys?
Onko teillä joku kytkin millä tuo on ohitettu?
Oi arvon tietäjät kertokaas nyt. Vai onko nämä sitä hiljaista tietoa?? ???
Lähetetty: 24 Elo 2006, 21:26
Kirjoittaja jarim
Mitenkäs se Bussijussi asiaa selitti... olikohan että niin kauan kuin täyskaasukiihdytyksessä 5->6 vaihto onnistuu niin katkoaikaa lyhennetään, sitten kun ei enää toimi niin vähän taaksepäin ja se on siinä? Kannattaa varmistaa, erittäin vahvaa mutua...
Lähetetty: 25 Elo 2006, 16:38
Kirjoittaja BussiJussi
jarim kirjoitti:Mitenkäs se Bussijussi asiaa selitti... olikohan että niin kauan kuin täyskaasukiihdytyksessä 5->6 vaihto onnistuu niin katkoaikaa lyhennetään, sitten kun ei enää toimi niin vähän taaksepäin ja se on siinä? Kannattaa varmistaa, erittäin vahvaa mutua...
JOOO! Katkoaikaa lyhemmäs, kunnes ei ota 6.vaihdetta, vähän takas, ja a`vot! Yritin selvittää asiantuntijoilta asiaa. KAIKKI oli sitä mieltä, että pyörä/kuski kohtainen juttu. Mulla Cordonan sifteri, jossa 65millisekunttii (RUISKUN) katkoaika, ja toimii. Pikku vaihteilla vois olla lyhempi katkoaika, isoilla pykälillä vaihtaa hienosti. Kun ei tota racingia oo tullut harrastettuu, annan olla noin. Huomioi radalla, että vaihtaa TOSI terävästi. Mulla lyhemmillä välityksillä, 1=>2 vaihdossa irtoo pito, tai alkaa keulii...
Lähetetty: 25 Elo 2006, 17:03
Kirjoittaja Sepe
BussiJussi kirjoitti:jarim kirjoitti:Mitenkäs se Bussijussi asiaa selitti... olikohan että niin kauan kuin täyskaasukiihdytyksessä 5->6 vaihto onnistuu niin katkoaikaa lyhennetään, sitten kun ei enää toimi niin vähän taaksepäin ja se on siinä? Kannattaa varmistaa, erittäin vahvaa mutua...
JOOO! Katkoaikaa lyhemmäs, kunnes ei ota 6.vaihdetta, vähän takas, ja a`vot! Yritin selvittää asiantuntijoilta asiaa. KAIKKI oli sitä mieltä, että pyörä/kuski kohtainen juttu. Mulla Cordonan sifteri, jossa 65millisekunttii (RUISKUN) katkoaika, ja toimii. Pikku vaihteilla vois olla lyhempi katkoaika, isoilla pykälillä vaihtaa hienosti. Kun ei tota racingia oo tullut harrastettuu, annan olla noin. Huomioi radalla, että vaihtaa TOSI terävästi. Mulla lyhemmillä välityksillä, 1=>2 vaihdossa irtoo pito, tai alkaa keulii...
Mites Jussi oot sen kytkimen (polkimen) säätänyt, eli missä vaiheessa katkasee? Lähdetään tosta liikkeelle ja sit aletaan katsomaan aikaa. Onko siinä Cordonassa kytkin että normaalit vaihdot kytkimen kanssa onnistuu ilman sammumista?
Kyllä mä olen PIHALLA!
Lähetetty: 25 Elo 2006, 19:24
Kirjoittaja BussiJussi
Cordona kytketään PC:n, ja siinä saa säädettyy katkoajan, ja rpm:n, missä alkaa toimii!! Mulla säädetty toimimaan 6000rpm:stä ylöspäin. Eli normi ajossa voi vaihtaa kytkimen kaa. Rhead osaa varmaan paremmin neuvoo tota proboost systeemii?!
:p :p
Lähetetty: 25 Elo 2006, 20:58
Kirjoittaja RHead
BussiJussi kirjoitti:Cordona kytketään PC:n, ja siinä saa säädettyy katkoajan, ja rpm:n, missä alkaa toimii!! Mulla säädetty toimimaan 6000rpm:stä ylöspäin. Eli normi ajossa voi vaihtaa kytkimen kaa. Rhead osaa varmaan paremmin neuvoo tota proboost systeemii?!
:p :p
En osssoo.. Mie ajoin se toimi niin kun piti eli painan vaihdevipua kiihdyksessä alas ja isompi sisään ilman mittään.. Ja voihan tuohon väliin laittaa se kytkimen jos ei halua käyttää shifteriä koko ajan..
Edited By RHead on 1156528763