Sivu 1/1
Lähetetty: 26 Loka 2005, 21:01
Kirjoittaja mibusa
onko kukaan muuttanut vakio sarjasta vaimenninta yhdelle puolelle? en hae tällä ratkaisulla tehonlisäystä,vaan mielestäni olis ulkonäöllisesti parempi
jos jollain kokemusta kyseisestä projektista,niin valaisehan.. 
Lähetetty: 26 Loka 2005, 21:29
Kirjoittaja Kujo
Aika monikin on operaation tehnyt, vieläpä hyvin tuloksin. Muistaakseni ainakin JariM on modin tehnyt, kertoilee varmaan kunhan ehtii.
Mutta enpä malta olla tässä kohtaa tarjoamatta vakiopakosarjoja modattavaksi, alkaa noista jo nurkat täyttyyn. Auttakee ja viekää pois.
80e/kpl?
Lähetetty: 26 Loka 2005, 21:34
Kirjoittaja mibusa
vakio sarja kyllä löytyy jo.. odotellaas jos sais infoa modauksesta.
Lähetetty: 26 Loka 2005, 21:38
Kirjoittaja Agostini
Mulla oli aikanaan modattu omasta yhdelle putkelle.Yhtymäkohta öljypohjan kohdilla,josta supistus toiselle puolelle ja tulos oli ihan ok.
En ole varma,mutta jotain tehoeroo tuli,kevennystä enemmänkin.Yksi Micronin vaimentaja sit änäriks.Väliputki tehtiin käsityönä kaverin toimesta.
:unclesam:
Lähetetty: 26 Loka 2005, 21:52
Kirjoittaja mibusa
Agostini kirjoitti:Mulla oli aikanaan modattu omasta yhdelle putkelle.Yhtymäkohta öljypohjan kohdilla,josta supistus toiselle puolelle ja tulos oli ihan ok.
En ole varma,mutta jotain tehoeroo tuli,kevennystä enemmänkin.Yksi Micronin vaimentaja sit änäriks.Väliputki tehtiin käsityönä kaverin toimesta.
:unclesam:
kyllä varmaan kevenee useita kiloja.. mites penkititkö koskaan pelkällä putken modilla? täytynee alkaan muokkaan tuosta vakiosta.. tarjotkaa jos nurkissa ylimääraisena yoshin,akran tai jotai vast. pönttöä
Lähetetty: 26 Loka 2005, 22:09
Kirjoittaja janir1979
Mulla on paikassaan parhaillaan itsetehty ( agon vanha haarotuseen asti )! pari kuvaakin löytyy jani nimellä galleriasta ( kuvia on enemmänkin, putkesta ). pistän sen kyllä myyntiin edullisesti jollei koko pyörää nyt ens osteta pois!!?? 
Lähetetty: 27 Loka 2005, 08:33
Kirjoittaja 77-1085415839
Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
Lähetetty: 27 Loka 2005, 16:37
Kirjoittaja mibusa
MiksaK kirjoitti:Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
täytyypäs toteuttaa noin itsellekin.. tänks kuvasta 
Lähetetty: 27 Loka 2005, 17:28
Kirjoittaja janir1979
Vähän samantyylinen kun miksakillakin, on vaan kokomatkan 50mm rosterii ja micronin kannu päässä! olisin kuviakin voinut panna:;): mut ei taito riittäny siihen hommaan!???
edit:mibusa->laitoin postia
Lähetetty: 27 Loka 2005, 19:33
Kirjoittaja jarim
Kujo kirjoitti:Aika monikin on operaation tehnyt, vieläpä hyvin tuloksin. Muistaakseni ainakin JariM on modin tehnyt, kertoilee varmaan kunhan ehtii.
Mutta enpä malta olla tässä kohtaa tarjoamatta vakiopakosarjoja modattavaksi, alkaa noista jo nurkat täyttyyn. Auttakee ja viekää pois.
80e/kpl?
Ehän mie ehtinnä ku sain Yoshimuran sieltä Nivalan suunnasta etullisee Busanisti hintaan.. 
Lähetetty: 30 Loka 2005, 12:09
Kirjoittaja purzzi
MiksaK kirjoitti:Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
Hyvännäkösesti värkätty!
Lähetetty: 30 Marras 2005, 16:03
Kirjoittaja mopoilija
MiksaK kirjoitti:Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
otitko vaimentajasta romut pois sisältä?
Lähetetty: 01 Joulu 2005, 12:28
Kirjoittaja 77-1085415839
mopoilija kirjoitti:MiksaK kirjoitti:Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
otitko vaimentajasta romut pois sisältä?
Juu vaimentajasta lähti roinat pois ja suora reikäputki tilalle ja villat ympärille. Äänet oli ainaki mun mielestä aika mukavat.
Edit: Ja tallista löytyy vielä vasemman puolen slipari, jos jollaki on tarvetta niin ottaa vaan yhteyttä.
Lähetetty: 11 Tammi 2006, 15:15
Kirjoittaja mopoilija
MiksaK kirjoitti:mopoilija kirjoitti:MiksaK kirjoitti:Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
otitko vaimentajasta romut pois sisältä?
Juu vaimentajasta lähti roinat pois ja suora reikäputki tilalle ja villat ympärille. Äänet oli ainaki mun mielestä aika mukavat.
Edit: Ja tallista löytyy vielä vasemman puolen slipari, jos jollaki on tarvetta niin ottaa vaan yhteyttä.
missäs kävit säätämässä mopottimen putkiston teon jälkeen? onnistuuko kokkolassa?
Lähetetty: 12 Tammi 2006, 08:04
Kirjoittaja 77-1085415839
mopoilija kirjoitti:MiksaK kirjoitti:mopoilija kirjoitti:MiksaK kirjoitti:Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
otitko vaimentajasta romut pois sisältä?
Juu vaimentajasta lähti roinat pois ja suora reikäputki tilalle ja villat ympärille. Äänet oli ainaki mun mielestä aika mukavat.
Edit: Ja tallista löytyy vielä vasemman puolen slipari, jos jollaki on tarvetta niin ottaa vaan yhteyttä.
missäs kävit säätämässä mopottimen putkiston teon jälkeen? onnistuuko kokkolassa?
Säädöt tehtiin KemiMC:n penkissä, Kemissä. Kokkolassa ei PekkaP:llä ainakaan sillon vielä ollu suzukin ruiskun säätöön tarvittavia laitteita.