Lähetetty: 29 Huhti 2005, 10:02
...on nyt sitten viimenkin tekettynä meikän greyhoundillekin!
neljän kiskaisun jälkeen, lambda viimeisessä mukana pelissä ja pienen boxisäädön jälkeen 161.7 hv / 130.6 Nm / 6937 rpm kaakkia upouudelle takadiablolle tulostui paprulle. penkittäjäproffan mukaan tulos on k&n + yoshin boltoneille ihan mainio, koska kone oli jo melkoisen kuuma siinä vimppavedossa, eikä ilmakaan ollut mitenkään tuloksia kaunisteleva vaan päinvastoin. prossan verran rikastusta jäi säädöksi läpi linjan vakioboxiin toistaiseksi, koska commanderi ja tre tällätään paikoilleen kunhan palikoita saapuu varastoon. Miksu oli tyytyväinen myös siihen, että seosrikastus ei juurikaan tehoja pudottanut, niinkus yleensä kuulemma hiukkasen käypi. no eineksen herkemmältä tuo kyllä ajossa tuntui vastaamaan kaasuun, ja varsinkin just siinä 4000 kieppeillä iso pykälä silmässä. eli ehkä hiukkasen jouheampi ajella alhaalta ylös asti oli ensivaikutelma. tyhjäkäynti jäi pikkiriikkisen korkeelle, about 1500 rpm, joten se hiukan huijaa ajotuntumaa ihan matalalla alueella liikuttaessa.
mukava aikanaan sitten nähä tuoko se commanderi +tre vielä jotain lisäherkkua menoon, kun uus säätö tehdään joskus toukokuun lopulla kaiketikin.
uudet diablot tuli samalla eteen ja taakse, erona entisiin P sarjalaisuus. Pirellin mukaan paree suuntavakavuus, ja ehkä kestoisuuttakin enemmän kuin ilman Peetä modellissa. Eikä ihan puppujutta mielestäni tuo ollut, koska tiekarhun raapaisut eivä tuntuneet muistini mukahan ajossa aivan yhtä paljon, kuin niilä edellisillä uusilla diabloilla. ja mikä parasta, pirelli antaa ohjeen eturenkaan ilmanpaineeksi busseen 2.5 bar !!! 0.4 baaria tuntuu kuulkaan kokolailla lisääntyneenä ajomukavuutena varsinkin näin koleilla keleillä, kun etufieteristön salvat ei juurikaan pääse lämpiämään, vaikka kuinka hyppisi routakuopasta toiseen. olihan se taas nautinto ajaa hayaa jossa on pyöreät renkaat joka suuntaan...suosittelen...NAM !!
aikas hyvin tälläkin kertaa mitoitin ton renkaanvaihtotarpeen, teräskuteet pilkotti takasesta iloisesti kun bikedoctorin pihaan eilen kaarsin ! oli muuten parahillaan jonkun mansenhemmon -99 erikoimaalattu germaanituontibusse just silloin penkissä, eli kaiketi yks uus kerhojäsen on taasen hankittu...=) krhmm...muistaakseni toi buse jäi 158 ja risat polleihin kokoputkistosta huolimatta.....
kummivaihdot rengastöineen ja penkitykset, joissa hupeni aikaa yhteensä nuin nelisen timmaa, maksoi yhteensä 550 eggua.
palvelu oli vimpan päälle, samoin miksun gummikoneet ja penkki.
joten kiitos vaan kujolle oivasta vinkistä, doctor miksu on umpiselvästi vastuuntuntoinen ammattilainen puuhissaan, säädellyt useitakin busia, joten mulle ainakaan ei ole epäselvää kenen puoleen käännyn kun busse mitäkin vaan tulevaisuudessa tarvitsee, ellei ite pysty moista asiaa hoitaan.
sanoisin et kandee poiketa talossa livenä tai www.bikedoctor.fi
jos vaan asuinpaikallisuus asiaa kohtuullisesti ees suosii !!
simajuhlaa- jumasihlaa...ehehe ehehe...tasapuolisesti tässä kohdin toivottaa hän..NAM
neljän kiskaisun jälkeen, lambda viimeisessä mukana pelissä ja pienen boxisäädön jälkeen 161.7 hv / 130.6 Nm / 6937 rpm kaakkia upouudelle takadiablolle tulostui paprulle. penkittäjäproffan mukaan tulos on k&n + yoshin boltoneille ihan mainio, koska kone oli jo melkoisen kuuma siinä vimppavedossa, eikä ilmakaan ollut mitenkään tuloksia kaunisteleva vaan päinvastoin. prossan verran rikastusta jäi säädöksi läpi linjan vakioboxiin toistaiseksi, koska commanderi ja tre tällätään paikoilleen kunhan palikoita saapuu varastoon. Miksu oli tyytyväinen myös siihen, että seosrikastus ei juurikaan tehoja pudottanut, niinkus yleensä kuulemma hiukkasen käypi. no eineksen herkemmältä tuo kyllä ajossa tuntui vastaamaan kaasuun, ja varsinkin just siinä 4000 kieppeillä iso pykälä silmässä. eli ehkä hiukkasen jouheampi ajella alhaalta ylös asti oli ensivaikutelma. tyhjäkäynti jäi pikkiriikkisen korkeelle, about 1500 rpm, joten se hiukan huijaa ajotuntumaa ihan matalalla alueella liikuttaessa.
mukava aikanaan sitten nähä tuoko se commanderi +tre vielä jotain lisäherkkua menoon, kun uus säätö tehdään joskus toukokuun lopulla kaiketikin.
uudet diablot tuli samalla eteen ja taakse, erona entisiin P sarjalaisuus. Pirellin mukaan paree suuntavakavuus, ja ehkä kestoisuuttakin enemmän kuin ilman Peetä modellissa. Eikä ihan puppujutta mielestäni tuo ollut, koska tiekarhun raapaisut eivä tuntuneet muistini mukahan ajossa aivan yhtä paljon, kuin niilä edellisillä uusilla diabloilla. ja mikä parasta, pirelli antaa ohjeen eturenkaan ilmanpaineeksi busseen 2.5 bar !!! 0.4 baaria tuntuu kuulkaan kokolailla lisääntyneenä ajomukavuutena varsinkin näin koleilla keleillä, kun etufieteristön salvat ei juurikaan pääse lämpiämään, vaikka kuinka hyppisi routakuopasta toiseen. olihan se taas nautinto ajaa hayaa jossa on pyöreät renkaat joka suuntaan...suosittelen...NAM !!
aikas hyvin tälläkin kertaa mitoitin ton renkaanvaihtotarpeen, teräskuteet pilkotti takasesta iloisesti kun bikedoctorin pihaan eilen kaarsin ! oli muuten parahillaan jonkun mansenhemmon -99 erikoimaalattu germaanituontibusse just silloin penkissä, eli kaiketi yks uus kerhojäsen on taasen hankittu...=) krhmm...muistaakseni toi buse jäi 158 ja risat polleihin kokoputkistosta huolimatta.....
kummivaihdot rengastöineen ja penkitykset, joissa hupeni aikaa yhteensä nuin nelisen timmaa, maksoi yhteensä 550 eggua.
palvelu oli vimpan päälle, samoin miksun gummikoneet ja penkki.
joten kiitos vaan kujolle oivasta vinkistä, doctor miksu on umpiselvästi vastuuntuntoinen ammattilainen puuhissaan, säädellyt useitakin busia, joten mulle ainakaan ei ole epäselvää kenen puoleen käännyn kun busse mitäkin vaan tulevaisuudessa tarvitsee, ellei ite pysty moista asiaa hoitaan.
sanoisin et kandee poiketa talossa livenä tai www.bikedoctor.fi
jos vaan asuinpaikallisuus asiaa kohtuullisesti ees suosii !!
simajuhlaa- jumasihlaa...ehehe ehehe...tasapuolisesti tässä kohdin toivottaa hän..NAM