Sivu 1/1
Lähetetty: 27 Touko 2007, 00:43
Kirjoittaja Simprider
Eli mites kun tuossa uudessa busassa on ryökäleen lambda joka suositellaan useammassakin viripajassa jätettäväksi paikoilleen.
Voisiko tähän threadiin listata valmistajat joilla paikka anturalle löytyy sillä metallimiestä ei allekirjoittaneesta löydy.
Kaasari XX:n jälkeen bussi vakionakin tuntuu vääntävän kuin isän käsi joskus ajat sitten
Lähetetty: 27 Touko 2007, 07:48
Kirjoittaja 107-1089231881
suositellaan jätettäväks paikalleen ???
Utelias oon minkä takia/mikä virityspaja suositteli?
toki ei siitä haittaakaan ole.
No Akran putkessa oon kerran nähny valmiin paikan lambdalle.
Lähetetty: 27 Touko 2007, 11:54
Kirjoittaja Simprider
No kun ajo on 95% maantietä ja kaupunkia niin pelaa alakierroksilla/pintakaasulla paremmin.
Ja voisiko joku ystävällinen mode lisätä yhden m kirjaimen otsikkoon.
Lähetetty: 27 Touko 2007, 11:57
Kirjoittaja pocahontas
Simprider kirjoitti:Ja voisiko joku ystävällinen mode lisätä yhden m kirjaimen otsikkoon.
Ole hyvä!
Lähetetty: 27 Touko 2007, 12:13
Kirjoittaja Simprider
pocahontas kirjoitti:
Ole hyvä!
Kiitän
Lähetetty: 27 Touko 2007, 12:44
Kirjoittaja Jone
Simprider kirjoitti:No kun ajo on 95% maantietä ja kaupunkia niin pelaa alakierroksilla/pintakaasulla paremmin.
Ja voisiko joku ystävällinen mode lisätä yhden m kirjaimen otsikkoon.
Edellinen Busani oli -01 malli ilman lambdaa ja nykyinen on -05 lambdalla. Molemmissa Yoshimuran 4-2-1 kokoputkisto säädettynä. Lambdan kanssa käy ehkä hiukan paremmin aivan alhaalla tyhjäkäynnin tuntumassa ja tuntuisi tasavaan tyhjäkäynnin nopeammin kylmänä. 2500-3500 alueella taas lambdaton veti puhtaammin tasakaasulla?!
Kaasua avattaessa ei mitään käytännön eroa.
Itse toteutin tuon lambdan paikan hitsauttamalla rosterimutterin väliputkeen kiinni.
Lähetetty: 27 Touko 2007, 20:07
Kirjoittaja Titaani
Mulla on Akran putkessa paikka lambdalle, mutta eipä ole lambda putkessa kiinni ja hyvin toimii. Ei ole mitään nypytyksiä/ongelmia pintakaasulla, eli kommari on aika kohdallaan pienillä jengoilla.
Lähetetty: 27 Touko 2007, 20:41
Kirjoittaja Simprider
Hmm tässähän rupee kääntymään kanta pikkuhiljaa ???
Well mites power commanderi suhtautuu tuohon anturaan? Lähteekö lambda viimeistään silloin mäkeen kun toi boksi mopoon ilmestyy?
Lähetetty: 27 Touko 2007, 22:12
Kirjoittaja 70-1085386739
Simprider kirjoitti:Well mites power commanderi suhtautuu tuohon anturaan? Lähteekö lambda viimeistään silloin mäkeen kun toi boksi mopoon ilmestyy?
Ei välttämäti.
Lähetetty: 18 Heinä 2007, 10:46
Kirjoittaja TNT
Sivukatteet käytin pois busasta ja ihmettelin ensin, että mikä liitin se roikkuu siellä oikealla alhaalla vapaana ja sitten hokasin että sehän on lambdan johtimet. Ei Devilin putkistossa lambda-anturia. No mulla tuo busa ainakin nypyttää pikkuvaihteilla siellä jossain 2500-3000rpm. Onko osasyy tuo sitten, tiedä häntä. Commaderihan tuossa on nyt siinä keskiasennossa.
Edited By TNT on 1184745103
Lähetetty: 14 Elo 2007, 21:00
Kirjoittaja 97-1170522208
tänään ruuvattiin paikalle micronin (vaikka en oikeen pidäkkään merkistä mut ku halvalla...) ultralight titanium koko putkisto ja änkkäri niin lambada antunrin paikka löytyi siitäkin!! äänetkin on muuten aika paikallaan!!! :p
Lähetetty: 14 Elo 2007, 21:08
Kirjoittaja 84-1156786288
andy77 kirjoitti:tänään ruuvattiin paikalle micronin (vaikka en oikeen pidäkkään merkistä mut ku halvalla...) ultralight titanium koko putkisto ja änkkäri niin lambada antunrin paikka löytyi siitäkin!! äänetkin on muuten aika paikallaan!!! :p
Mulla kans Micronin Zeta Race kokoputkisto ja siinä paikka lambdalle.
-W
Lähetetty: 06 Syys 2016, 18:41
Kirjoittaja juu-zo
Varmistan ennen kuin alan micronin zeta race putkistoa ruuvaamaan kiinni, eli meneekö vakio gen1 lambda tuohon 18x1.5 reikään? Vai onko ns kapeakaista 12x1.25 tai 12x1.5 kierteellä?
Lähetetty: 07 Syys 2016, 07:44
Kirjoittaja jarim
Gen1 vakiolambda on 18x1.5 kierteellä
Lähetetty: 07 Syys 2016, 08:00
Kirjoittaja juu-zo
Kiitoksia, ei muuta kuin paikalleen ruuvaamaan siis.