Sivu 1/1
Lähetetty: 05 Kesä 2009, 09:32
Kirjoittaja Arctikdiver
Niin, nyt pitäs löytää soppeli yhdistelmä SW-Motechin laukkutelineet+Givin laukut ja jotkut sliparit mallina K9...
Slipareilla olis kaks tarkoitusta, painon pudotus (tosin kuskistahan sais vielä paljon enempi) ja äänimaailma, että tietäs muualtakin kuin kiekkarista että mopo käy.
etukädeltä kiitellen
-jari-
Lähetetty: 05 Kesä 2009, 11:56
Kirjoittaja Koijari
Two brothers sliparit passaa hyvin laukkujen kans ja äänet on hyvät.Itsellä tuo smotecin telinesarja ja ed.mainitut putket.Ei ainakaan viime kesän muutaman tuhannen kilometreillä laukut sulanut.Katso kuvia tuolta galleriasta koijarin busakuvista.Kuvia juuri tuosta yhdistelmästä.
Lähetetty: 19 Kesä 2009, 11:41
Kirjoittaja Arctikdiver
Vastaan omaan kysymykseeni...
Yoshimuran ovaalit kannut menee kivasti alkuperäisten ponttoonien linjoilla.
Ovat vaan paljon sirommat ja kevyemmät. Laukut telineineen menee hienosti paikoilleen.
Joo joo, tiedän ei bussia ole matkalehmäksi tarkoitettu...
Viime viikon reissulle todettu, että kun malttaa pitää marssivauhdin alle 105:n polttoaineen kulutus on lähes vakioon verrattavissa. MUTTA vauhdin nosto jo 120-130 hujakoille saa sopan maistumaan jo litran jopa pari enemmän sataa kilsaa kohden.
Kaiken kaikkiaan positiivinen kokemus jäi bussukasta ekalta reissulta. Tää näkyy meni vähän 
Lähetetty: 19 Kesä 2009, 14:05
Kirjoittaja Jukkis
Sw-motechin ja kappa 33 sivumuotulaukut.... ja yoshimura ärrä kolkol... koko ränni
.. täytyy kyllä sanoo että paljon sironman näköiset kun suorakylkiset...
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Edited By Jukkis on 1245409610
Lähetetty: 19 Kesä 2009, 14:07
Kirjoittaja Esabusa
Laittaisin kuvan tähän miltä näyttää Kappan laukku kun Yoshimuran kannu hönkii yli 5 cm päästä laukkua. En vain pysynyt näin äkkiseltään löytämään paikkaa mihin tallentaa. Ongelma realisoitui kun ajoi himpun ajan 150 km/h + nopeudella. Meidän onni taisi olla siinä, että ilman lämpötila oli 10 astetta +/- ja vesisadetta. Sulamisilmiötä ei tuntunut tapahtuvan alle mainitun noppeuden. Noita ei pörrätty sitten Suomessa vaan Germaaniassa.
Lähetetty: 19 Kesä 2009, 14:22
Kirjoittaja TNT
Pitäis mennä Hindlen röörin kanssa, pitää laittaa hopeateippiä laukun pohjaan jos vähän auttaa sulamisilmiöön. Noh tuohan selviää ens viikolla.
Lähetetty: 19 Kesä 2009, 14:51
Kirjoittaja Martta
Arctikdiver kirjoitti:Viime viikon reissulle todettu, että kun malttaa pitää marssivauhdin alle 105:n polttoaineen kulutus on lähes vakioon verrattavissa. MUTTA vauhdin nosto jo 120-130 hujakoille saa sopan maistumaan jo litran jopa pari enemmän sataa kilsaa kohden.
Kaiken kaikkiaan positiivinen kokemus jäi bussukasta ekalta reissulta. Tää näkyy meni vähän 
Jatketaan
Täytyy kuitenkin huomioida, et mun pyörän "massa" kokonaisuudessaan vastasi normikuskin painoa 
Lähetetty: 30 Heinä 2013, 00:19
Kirjoittaja BuSami
Tongitaanpas vähän vanhoja juttuja, mutta onko kenelläkään tietoa, että mahtuuko nämä yht'aikaa paikoilleen ilman modauksia: Givi V35 ja Yoshimura?