Sivu 1/1

Lähetetty: 10 Kesä 2013, 00:01
Kirjoittaja 116-1366562338
Tänään vaihtelin täysin vakio busaan Yoshimura jp:n tri-ovalin.

Vaihtaminen sujui mutkitta mutta lambda jäi laittamatta ku ei ollu sille paikkaa nii nappasin liittimen siitä kytkinkopan viereltä irti.

Täältä luin ettei haittaa jos ilman lambdaa ajelee mut alko vähä arveluttaa (tai vähintää häiritsemää) ku FI-valo sytty putken asennuksen jälkee. Tietyst oli jo katteet piuhojen päällä ku sen huomasin mut pyörällä uskalsin 20km ajaa kotia. Tuleeko se siitä vai oonko väsäilly jotaa vahingos viturallee ja miten sen sais sammumaa? säätöä vai kotikonsteja?

Lähetetty: 10 Kesä 2013, 00:14
Kirjoittaja 1340R86
timbru kirjoitti:Tänään vaihtelin täysin vakio busaan Yoshimura jp:n tri-ovalin.

Vaihtaminen sujui mutkitta mutta lambda jäi laittamatta ku ei ollu sille paikkaa nii nappasin liittimen siitä kytkinkopan viereltä irti.

Täältä luin ettei haittaa jos ilman lambdaa ajelee mut alko vähä arveluttaa (tai vähintää häiritsemää) ku FI-valo sytty putken asennuksen jälkee. Tietyst oli jo katteet piuhojen päällä ku sen huomasin mut pyörällä uskalsin 20km ajaa kotia. Tuleeko se siitä vai oonko väsäilly jotaa vahingos viturallee ja miten sen sais sammumaa? säätöä vai kotikonsteja?
FI sytyy jos anturin johto on irti
saa samumaan ainkin ohjelman muutoksella
ja säädeltävähä lienee joka tapuksessa jos on putken vaihdellut niin siinä samalla laitta sen pois
toinen konsti tais olla jonkun johdon irrotus

Lähetetty: 10 Kesä 2013, 07:37
Kirjoittaja jarim
Isommasta ecun liittimestä toinen rivi ylhäältä, toinen johto vasemmalta (musta ruskealla raidalla) irti ecusta niin sammuu valo.

Lähetetty: 11 Kesä 2013, 20:39
Kirjoittaja 116-1366562338
selkee homma!

Kiitos nopeista vastauksista!