Sivu 1/2

Lähetetty: 31 Touko 2004, 00:15
Kirjoittaja Esabusa
Joo tulipahan raekuuroja vältellessä laitettua nuo laukkujen pikakiinnikkeet Bussiin.... laitoimpa samalla tuon perälaukuntelineenkin kiinni .... ei se nyt niin pahalta näytä, mutta tuntuupa silti sellaiselta, että laitetaan se kiinni vasta kun on tosi tarve, eli saapi sen matkustajan kauhukahvan takasin kiinni. Olkoon nyt sen aikaa kiinni, että kerkii hakemaan tuon laukkusarjan. Onneksi on vain neljällä pultilla kiinni.

Tuo sivulaukkujen takakiinnike ei kyllä kovin hyvin vakuuta, mutta kait se niiden kolmen muun kohdan kanssa pitää sen mitä pitääkin.

Mutta tällästä tuli harrastettua tänä viikonloppuna.

Mihin hintaan noita keskitukia saa tuohon Busaan? On sellainen tarve varsinkin kun tulee noita ketjuja pakostakin rasvailtua matkanvarrella.

Vai olisiko paree viritellä jokin Scotoiler tms? Täytynee soitella tuonne Kotkaan ja kysellä hintaa. Varsinkin kun itse on tykästynyt noihin keskipitkiin matkoihin ja aina ei voi olla kotona rasvaamassa ..... ketjuja siis.

Lähetetty: 31 Touko 2004, 12:44
Kirjoittaja 66-1085658682
Osta Luisilta semmonen pieni tunkki millä saat pyörän takapään ylös ketjujen rasvausta varten. Se maksoi jotain 20-30€ välillä kun viime kesänä euroopan reissulla semmosen ostin.

Se on näppärä kun laitetaan takahaarukan alle toiselle puolelle ja sit vaan kierrät vivusta jokusen kerran on rengas sen verran ylhäällä et saa rasvattua ketjut näppärästi.

Lähetetty: 31 Touko 2004, 13:27
Kirjoittaja -Artsi-
Esabusa kirjoitti:Tuo sivulaukkujen takakiinnike ei kyllä kovin hyvin vakuuta, mutta kait se niiden kolmen muun kohdan kanssa pitää sen mitä pitääkin.

Se takaraudan tehtävä lienee lähinnä toimia jonninmoisena "reaktiotankona" laukkujen välillä... eli ehkäisee laukkujen heiluntaa sivusuunnassa. Kuorman kantaa ne ylemmät kiinnikkeet jotka on runkoon pultattu.
Näin ite sen funtsailin. Ja pysyi nuo laukut mukana Äänekosken reissun ihan moitteetta.

Lähetetty: 31 Touko 2004, 21:10
Kirjoittaja jokkebusa
Busaman kirjoitti:Osta Luisilta semmonen pieni tunkki millä saat pyörän takapään ylös ketjujen rasvausta varten. Se maksoi jotain 20-30€ välillä kun viime kesänä euroopan reissulla semmosen ostin.

Se on näppärä kun laitetaan takahaarukan alle toiselle puolelle ja sit vaan kierrät vivusta jokusen kerran on rengas sen verran ylhäällä et saa rasvattua ketjut näppärästi.



jumankekka, joku on jo ehtiny pölliä mun tulevan patentin vaikka en sanallakaan oo siitä kenellekään hiiskunut..... :(

Lähetetty: 31 Touko 2004, 23:25
Kirjoittaja Esabusa
Joo eipähän tuo Busa näytä kovinkaan hassulta kun iski laukut kiinni .... sehän näyttää ihan kunnon tourinkimopolta. Se on kait sitten sellainen Sport Touring? Ensimmäinen pikataival Salosta kotiinkin ... tuntui vakaalta menolta.

Tuo tunkki juttu ... mahtuuko se mukaan? eli minkä kokoisesta virityksestä on kyse?

Lähetetty: 01 Kesä 2004, 10:37
Kirjoittaja 70-1085386739
Ainakin tuo "tunkki" mahtuu mukaan. Se on pienempi pakkauskooltaan kuin Busan orig. työkalupussi ja painoltaan vain murto-osan siitä. :;): Tosin ei nuo tunkki, lisätukijalka yms. "viritykset" voita keskituen käyttömukavuutta missään tilanteessa. Tuo ko. tuki on myös englantilaisen MPS:n valikoissa.

Lähetetty: 01 Kesä 2004, 15:06
Kirjoittaja 66-1085658682
Sit on se erinlainen malli mikä mulla on missä kierretään vivusta haluttu korkeus ja mahtuu kans hyvin mukaan ja tuntuu kuvasta ainakin katsottuna aika paljon tukevammalta kuin toi koottava tanko viritys :D

Laitan siitä kuvan kunhan endin tänään niin näkee millainen se toisenlainen nostin on.

Lähetetty: 01 Kesä 2004, 20:57
Kirjoittaja 66-1085658682
Täältä näkee sen rasvauspukin mikä mul on tää vaikuttaa aika paljon tukevammalta mitä tossa edelle mainittu.

http://airfoto.fujikuvat.fi/album....rch=all

Lähetetty: 01 Marras 2004, 09:31
Kirjoittaja 107-1089231881
Mihin hintaan noita keskitukia saa tuohon Busaan? On sellainen tarve varsinkin kun tulee noita ketjuja pakostakin rasvailtua matkanvarrella.


Hmm.... uusi käyttämätön keskiseisonta tuki tehtaan pakkauksessa löytyy hintaan 115e (ovh~~150e) niin, jos sellaisen haluut

Lähetetty: 01 Marras 2004, 11:30
Kirjoittaja purzzi
Osalla on hintaa 131 euroa.

Näin minulle ilmoitti Susanna Parikka, Suzuki varaosista!

Miulla on pyörässä sellane keskijalka,jonka SEPEltä ostin ja on hyvä... :thumbup: pois en ainakaa vielä sitä suostu ottamaa,on se sen verran hyvä apu ketjujen rasvauksessa!
Mutta mielessä on kyl käyny se rasvarikin... :D

Lähetetty: 01 Marras 2004, 16:08
Kirjoittaja Timppa
ksthb kirjoitti:Mihin hintaan noita keskitukia saa tuohon Busaan? On sellainen tarve varsinkin kun tulee noita ketjuja pakostakin rasvailtua matkanvarrella.

Tässä vaihtoehto keskituelle. Muistattehan että Suzukin virallisen ilmoituksen mukaan sen ilmanohjain lärpäkkeen poisto tuen tieltä pudottaa huippunopeutta 6-8km/h :thumndown

Lähetetty: 01 Marras 2004, 16:45
Kirjoittaja Kujo
ksthb kirjoitti:Mihin hintaan noita keskitukia saa tuohon Busaan? On sellainen tarve varsinkin kun tulee noita ketjuja pakostakin rasvailtua matkanvarrella.


Hmm.... uusi käyttämätön keskiseisonta tuki tehtaan pakkauksessa löytyy hintaan 115e (ovh~~150e) niin, jos sellaisen haluut

Jardzellakin taitaapi olla tuommonen ylimääräisenä.

Edit. Sori ksthb, johti harhaan tuo sun lainaus, ennenkuin luin tarkemmin, luulin että olit kaipailemassa tuota jalustaa etkä myymässä. :oho:

Lähetetty: 01 Marras 2004, 17:36
Kirjoittaja 74-1085495998
Kujo kirjoitti:
ksthb kirjoitti:Mihin hintaan noita keskitukia saa tuohon Busaan? On sellainen tarve varsinkin kun tulee noita ketjuja pakostakin rasvailtua matkanvarrella.


Hmm.... uusi käyttämätön keskiseisonta tuki tehtaan pakkauksessa löytyy hintaan 115e (ovh~~150e) niin, jos sellaisen haluut

Jardzella taitaapi olla tuommonen ylimääräisenä.
Niin tosiaankin on :cool: jää talven tuunauksissa ylimääräiseksi :arskat: Täytyy sanoa, että hyvä on jalka tourinki hommeleissa :thumbup: Mulla se on käytetty niin voisin luapua siitä satasella :oho: Noh, luvattu mikä luvattu :kippis:

Lähetetty: 02 Marras 2004, 09:28
Kirjoittaja 72-1087041485
Timppa kirjoitti:Muistattehan että Suzukin virallisen ilmoituksen mukaan sen ilmanohjain lärpäkkeen poisto tuen tieltä pudottaa huippunopeutta 6-8km/h :thumndown
Niin mitäs siitä pitää poistaa? Onko se joku irrotettava-kiinnitettävä osa vai jotenkin lopullisesti irtileikattava/revittävä pala?

Lähetetty: 02 Marras 2004, 10:53
Kirjoittaja -Artsi-
Semmoinen siipi, löytyy mopon alta takarenkaan edestä... on kiinni neljällä kuusioruuvilla.

Nyt kun niitä jalkoja suunnittelette niin muistakaa että about samalla rahalla saa sen rasvarin:
http://www2.polo-expressversand.com/Shop....id=7292
Tosin takarenkaan vaihdossa tuosta rasvarista ei kylläkään ole juuri apua... :p