Sivu 1/1

Lähetetty: 04 Elo 2008, 17:19
Kirjoittaja 106-1216412906
Tuolla gallerian puolella Album: Busanistien Busat. Sattu silmään BJ:n k8. Mistähän sais tollaset mökäpöntöt ostettua ja kenenköhän valmistamat?

Lähetetty: 04 Elo 2008, 18:09
Kirjoittaja BussiJussi
Vaimentajat m4 merkkiset. Ebaysta ostetut...

Tuolta tilattu

Valmistajan sivut...

Klix

jos kova ääni ei pelota, suosittelen noita vaimentajia!

:p :p

Lähetetty: 04 Elo 2008, 19:49
Kirjoittaja 106-1216412906
Kiitoket vinkistä.
Tarviiko tehdä muuta kuin pulttaa pöntöt kiinni, eli toimiiko normaali säädöillä?
Mikähän lie tehohäviö pelkillä slipareilla?
Tarttes saada vähän ääntä lisää ja siromman näköinen putkisto.
Kovaa ääntä en pelkää, entinen pyörä oli hd suorilla putkilla, Mutta mitenhän virkavalta noihin suhtautuu onko ne heti kimpussa kun vastaan ajavat.

Lähetetty: 04 Elo 2008, 19:53
Kirjoittaja BussiJussi
Ei tartte säätää, toimii säätämättäkin.
tehoa tuli pariheppaa lisää.
Virkavallan kanssa oli ongelmia... pysäyttivät ylinopeuden takia, ja rek.otteeseen tuli merkintä vaimentajista, koska ei e-hyväksytyt...

:p :p

Lähetetty: 08 Elo 2008, 09:55
Kirjoittaja 106-1216412906
Jep. Tötteröt tilattu.
Nyt odotellaan, että saapuvat Suomeeen.
Paljonkohan tulee tulli/alv maksuja?

Lähetetty: 08 Elo 2008, 10:57
Kirjoittaja 84-1131181311
juntti76 kirjoitti:Jep. Tötteröt tilattu.
Nyt odotellaan, että saapuvat Suomeeen.
Paljonkohan tulee tulli/alv maksuja?
Muistelisin noi lasketaan tuotteen hinta + rahti josta sitten lasketaan tulli 3% ja tästä summasta sitten vielä alv. 22%.

eli 'kaavana': (tuotteen hinta (€) + rahtikulut (€)) * 1,03 * 1,22 = lopullinen hinta (€)

Lähetetty: 08 Elo 2008, 12:51
Kirjoittaja Vmatti
Kyselenpä tämä topicin kautta vähän tähän liittyvää:

Olen kuullut tapauksesta, että K8 olisi aika ronkeli noiden slipareiden suhteen eli on jouduttu palamaan takaisin alkuperäisiin siroihin_motogp_putkiin, kun slipareiden vaihdon jälkeen on tullut valtavat runkovärinät ja kaasu muuttunut lähes on-off tyyppiseksi.

Onko jollakin muulla vastaavia kokemuksia? Tietysti säätämällä saa paljon aikaiseksi, mutta jos lähtee siitä perusolettamuksesta, että K8:n oma ecu säätää pelkät sliparit riittävän hyvin eikä erillistä dynotusta/kommanderia tarvitsisi 'ensihätään'.

Ja voihan tämä olla vain yksittäinenkin tapaus, mutta kiva olisi kuitenkin tietää josko sitä itsekin vaikka innostuisi noista kaminoista luopumaan.

Lähetetty: 08 Elo 2008, 13:17
Kirjoittaja Simprider
Micronin tuubat kiinni ja ainakaan minä en mitään värinöitä/on-offia ole huomannut. Naama oli näkkärillä varmaan 2 viikkoa kun mopo rupesi kuulostamaankin mopolta.

Lähetetty: 08 Elo 2008, 15:51
Kirjoittaja majuriTK
Simprider kirjoitti:Micronin tuubat kiinni ja ainakaan minä en mitään värinöitä/on-offia ole huomannut. Naama oli näkkärillä varmaan 2 viikkoa kun mopo rupesi kuulostamaankin mopolta.

mulla nuo micronit(motogp sliparit) aiheuttaa jonkin verran värinää,muttei mitään häiritsevää.Myöskään mitään on/off ilmiötä en ole huomannut eli pelaa ihan hyvin,tosin tuota vähän säädeltiin tuolla pajalla slipareitten vaihdon yhteydessä.Mulle tuo pönttöjen vaihto oli ulkonäkö juttu ja bonuksenahan nuo äänetkin vähän parani :)




Edited By majuriTK on 1218199926

Lähetetty: 09 Elo 2008, 11:29
Kirjoittaja jbusa
Simprider kirjoitti:Micronin tuubat kiinni ja ainakaan minä en mitään värinöitä/on-offia ole huomannut. Naama oli näkkärillä varmaan 2 viikkoa kun mopo rupesi kuulostamaankin mopolta.

Jess, samat kokemukset eli nou probs!