Lähetetty: 16 Kesä 2006, 14:22
Innoissani loihin asentamaan vast'ikään saapuneesta gyntterin paketista kuorimiani sw-motechin sivulaukkutelineitä. Olishan se pitäny arvata että jotain tässäkin valuu kintuille....
Siinä vaiheessa kun olin kiinnittämässä sitä rekisterikilven alle tulevaa rautaa, huomasin että sehän on tietenkin saksan versio leveällä olevilla ruuvinrei'illä, eikä kuten suomalaisessa kilvessä olevilla ylhäältä kapeammilla ruuvinrei'illä. Ja lokarissakin on vain korokeella oleva kapealla ruuvinvälillä oleva kiinnityskohta.
Eihän nää ny millään mee yhteen, nuoli taas ihan lytyssä..
Lokarista on paha nävertää leveitä reikiä sen kilpikorotuksen takia, ja kun ei leathermania raskaampia työkaluja omista, niin ei tohon melkein kirjan paksuseen rautaankaan juuri reikiä näverretä..
Kenelläkään pääkaupunkiseudulla kunnon pylväsporakonetta ja sopivaa terää....?
Mites nuo suomesta ostetut motekit, oliko reiät oikealla kohdilla suoraan vai tuliko niissä joku kiinnitysrauta mukana?
Siinä vaiheessa kun olin kiinnittämässä sitä rekisterikilven alle tulevaa rautaa, huomasin että sehän on tietenkin saksan versio leveällä olevilla ruuvinrei'illä, eikä kuten suomalaisessa kilvessä olevilla ylhäältä kapeammilla ruuvinrei'illä. Ja lokarissakin on vain korokeella oleva kapealla ruuvinvälillä oleva kiinnityskohta.
Eihän nää ny millään mee yhteen, nuoli taas ihan lytyssä..
Lokarista on paha nävertää leveitä reikiä sen kilpikorotuksen takia, ja kun ei leathermania raskaampia työkaluja omista, niin ei tohon melkein kirjan paksuseen rautaankaan juuri reikiä näverretä..
Kenelläkään pääkaupunkiseudulla kunnon pylväsporakonetta ja sopivaa terää....?
Mites nuo suomesta ostetut motekit, oliko reiät oikealla kohdilla suoraan vai tuliko niissä joku kiinnitysrauta mukana?