Sivu 1/2

Lähetetty: 21 Maalis 2005, 21:11
Kirjoittaja 122-1110911427
tuli tossa hankittua busaan (-05)yosimran rs3 koko putkisto , ja meinasin nyt kumminkin kysästä kokemuksia että mitenkä on lambda anturin laita , kun ko.putkistossa ei ole tietenkään paikkaa kysiselle anturille ? onko joku porannut rejän putkeen ja laittanut sen silti kiinni vai mitä olette tehneet ??? auttakaa tietämätöntä!!! kiitos :apua:

Lähetetty: 21 Maalis 2005, 21:29
Kirjoittaja jarim
Älä turhaan ala modaamaan, lambda irti ja irrotat sen johdon ECU:lta. Ei näennäistä hyötyä liene jättää paikalleen. :)

Lähetetty: 21 Maalis 2005, 21:29
Kirjoittaja Kujo
Taitaapa olla niin, ettei tuon anturin olemassaoloa tai -olemattomuutta huomaa ajossa. Ainoa, minkä omassa härvelissä huomasin, oli viileähkö kone tasoittaa käyntinsä nopeammin kun anturi on kytkettynä. Tämäkään ei välttämättä päde kuin tuohon yksilöön.

Lähetetty: 23 Maalis 2005, 07:54
Kirjoittaja 122-1110911427
kiitoksia avustanne ! putki on vaihdettu ja lambda on "eliminoitu" pois käytöstä , johtoa ei tarvitse poikkaista vaan sen saa otettua ehjänä irti liittimestä!!

kiitos

Lähetetty: 23 Maalis 2005, 21:32
Kirjoittaja ilsu
vaihdoin ite samanlaisen putken tänään .. :thumbup: ..hyvin rähisi.kytkin lamdasonin pois liittimestä,muttas ku käytin konetta, alko kellotaulussa vilkkumaan vuoronperään kello ja FI,sekä kello taulun oikealla puolella oleva lamppu paloi punaisena..mistäs tuon ongelman voi korjata???

Lähetetty: 23 Maalis 2005, 21:39
Kirjoittaja purzzi
Otitkos myös sen johdon sieltä Ecu:lta irti... ???

Lähetetty: 23 Maalis 2005, 21:42
Kirjoittaja ilsu
kytkin irti siitä lamdasonilta lähtevän johdon siitä ensimmäisestä liitoksesta, en mistään muusta..täytyykö kytkeä sieltä boksista satulan alta myös..minkälainen johto ?

Lähetetty: 23 Maalis 2005, 21:45
Kirjoittaja purzzi
Joo tarvii!Katoppa tuolta tekniikka foorumista Lambda-asiaa kohdasta!

Lähetetty: 23 Maalis 2005, 21:47
Kirjoittaja ilsu
okki dokki ,tsekataan.. :thumbup:

Lähetetty: 23 Maalis 2005, 21:55
Kirjoittaja ilsu
katoin .. sepellä oli linkki mukana ,mutta ei auennut ku yritin.. olisko mahiksia nähdä jostain muualta se kytkentä??

Lähetetty: 23 Maalis 2005, 22:02
Kirjoittaja Sepe
ilsu kirjoitti:katoin .. sepellä oli linkki mukana ,mutta ei auennut ku yritin.. olisko mahiksia nähdä jostain muualta se kytkentä??
Joo se mun sivu on pois käytöstä. Ei ole jaksanut päivitellä....

Toikin juttu on käsitelty täällä ja moneen kertaan. Eli ei muuta kun etsimään. Kyllä sieltä löytyy siihen ihan selkeä kuvakin.

Lähetetty: 23 Maalis 2005, 22:09
Kirjoittaja Hape
tuolla aiheesta

Lähetetty: 23 Maalis 2005, 22:29
Kirjoittaja ilsu
löyty tuosta kaavio ainaskin siihen boksiin..tattis vaan.. kait voi ajaa siltikin vaikka se FI vilkkuu ja lamppu palaa,ilman että vaikuttaa pyörään?

Lähetetty: 23 Maalis 2005, 23:34
Kirjoittaja jarim
Pystyy varmasti, silti ihan terveellistä varmasti jos irrotat sen mustaruskean johdon ECU:lta... ainakin autoissa moottorinohjaus tykkää mennä ns. "fail-safe" tilaan jos joku antureista varottaa, liekö moottoripyörissä samaa?

Lähetetty: 24 Maalis 2005, 01:31
Kirjoittaja 98-1109496170
Viaberin Harrin mielipide oli että yoshiin kannattaa se lambdan paikka tehdä ja säätövarat riittää busan oman boksin kanssa eikä powercommanderia tarvitse laittaa. Kyse oli tosin yoshin trs full racesta. Myös Siukolan Eki oli samaa mieltä. Luulen että näillä hemmoilla tietotaitoa riittää vaikkakin jotkut muut on sitä mieltä että lambdan voi eliminoida. Ota näistä sitte selvää. Mielipiteitähän löytyy joka lähtöön...:rock: