Sivu 1/1

Lähetetty: 27 Helmi 2005, 11:37
Kirjoittaja 66-1107989143
Käyttäjien kokemuksia kaivattais putken valintaan -05 Busaan.
Vakio boxi on tarkotus säätää jos suinkin sillä pärjää ilman commanderia.

Lähetetty: 27 Helmi 2005, 12:22
Kirjoittaja RHead
Yoshi antaa enemmän vääntöä ja akra enemmän huipputehoa. Toki ainahan kyseiset tehot ovat pyöräkohtaisia. Yoshi taitaa olla vähän kalliimpi kuin akra.

Lähetetty: 27 Helmi 2005, 12:35
Kirjoittaja 66-1107989143
Hinnassa parin kolmen satasen erolla ei ole niin väliä kunhan putkisto olis laadukas eikä aivan liian kisa ääninen koska matkaakin ajetaan. Yoshia olen itse suunnitellut mutta foorumilla näyttäs olevan akraa jokunen ukoilla kiinni. Sen takia heitin tän kysymyksen ilmoille.

Lähetetty: 27 Helmi 2005, 18:56
Kirjoittaja jarim
Täältä ääni Yoshimuralle... :)

Lähetetty: 27 Helmi 2005, 19:15
Kirjoittaja Agostini
:thumbup: Acrapovic :thumbup:

:unclesam:

Lähetetty: 27 Helmi 2005, 19:28
Kirjoittaja aku
Ja täältä Acrapovicille

Lähetetty: 27 Helmi 2005, 20:03
Kirjoittaja Sepe
Ja Yoshille. On ainakin paremman näköinen. :D

Lähetetty: 27 Helmi 2005, 20:13
Kirjoittaja Esabusa
Acrat omassa ja erittäin tyytyväinen.

Laitoimpa tuonne Galleriaan(muut busa aiheiset) kuvat Guntherin mainostamista SR-Racing putkistoista. Pyytää 990 + toim.kulut. Mulla ei ole osa eikä arpaa= ei maksettu mainos, mutta jos joku haluaa testata.

Lähetetty: 27 Helmi 2005, 21:00
Kirjoittaja 66-1107989143
Heh ukot rupes äänestämään kun kyselin kokemuksia :thumbup:
Nooh kumpahan putkisto säätyy paremmin/tasaseen vääntökäyrään ilman commanderia vai olisko niis semmottisia eroja?
Kannattaako ostaa commader IIIusb vielä samaan pakettiin eli busa+putkisto+commander?
Ristiriitaisia kommentteja on tullut mulle eri säätöpajoista kun toinen väittää että et tosiaan tarvi kun orggisboxin säädön ja toinen taas puoltaa commanderia niin käytännön neuvot olis nyt tarpeen.
Ja mainittakoon vielä että huipputeholla onko se pari heppaa suuntaan tai toiseen ei ole niin merkitystä vaan tarkoituksena olisi saada hyvin koko kierrosalueen läpi toimiva busa jolla tietenkin ajaminen on yhtä juhlaa! :mosh:

Lähetetty: 27 Helmi 2005, 21:35
Kirjoittaja -Artsi-
Omat kokemukset Akrapovicin titaaniputkiston kanssa kyllä puoltavat PC:n tai EMS:n hankintaa, ei riittänyt oman boksin säätöalue koko kierrosalueen saamiseksi kohdalleen. Katsopa vääntökäyrää alueella 2500 - 6000 rpm, pahimmillaan 10 Nm notkollaan. Tämä siis säätöjen jälkeen: kun ylärekisterin seokset saatiin kohdalleen meni keskialue rikkaalle ja tulos näkyy käppyrässä ja myös perstuntumassa. En usko että tulokset tuosta kovin paljoa eroavat eri 4-2-1 putkien kesken...

Lähetetty: 01 Maalis 2005, 08:29
Kirjoittaja Sepe
Esabusa kirjoitti:Acrat omassa ja erittäin tyytyväinen.

Laitoimpa tuonne Galleriaan(muut busa aiheiset) kuvat Guntherin mainostamista SR-Racing putkistoista. Pyytää 990 + toim.kulut. Mulla ei ole osa eikä arpaa= ei maksettu mainos, mutta jos joku haluaa testata.

Ei kuvassa ainakaan pöllömmän näköinen.

Lähetetty: 01 Maalis 2005, 09:33
Kirjoittaja 107-1089231881
Tähän asti nähtyy, Akra pisti Devilin hp:tä 5hp köniin ja selkeesti hiljasempi. säädöt tehty molemmissa omalle poksille. Hmm.. mutta onhan hinnassakin selkee ero.

Lähetetty: 01 Maalis 2005, 09:49
Kirjoittaja Sepe
ksthb kirjoitti:Tähän asti nähtyy, Akra pisti Devilin hp:tä 5hp köniin ja selkeesti hiljasempi. säädöt tehty molemmissa omalle poksille. Hmm.. mutta onhan hinnassakin selkee ero.

Ja ulkonäössä. :;): :D

Mä kyllä odotin että siinä olis ollut enemmänkin eroa Acran hyväksi. Mites vääntö?

Paljon sulla anto Devilillä potkua?

Lähetetty: 01 Maalis 2005, 12:33
Kirjoittaja 107-1089231881
Sepe kirjoitti:
ksthb kirjoitti:Tähän asti nähtyy, Akra pisti Devilin hp:tä 5hp köniin ja selkeesti hiljasempi. säädöt tehty molemmissa omalle poksille. Hmm.. mutta onhan hinnassakin selkee ero.

Ja ulkonäössä. :;): :D

Mä kyllä odotin että siinä olis ollut enemmänkin eroa Acran hyväksi. Mites vääntö?

Paljon sulla anto Devilillä potkua?

Vakio 152 hp (vakio äkkärit avattu 155hp), devil 162,8 hp takikselta. väännössä ei oleellisia eroja