Sivu 1/1

Lähetetty: 17 Helmi 2017, 11:23
Kirjoittaja Snake
Voiko nestetoimisen kytkimen modata , vaijerilla toimivaksi ? :smoking:
Jos voi niin kellään ylimääräisiä kilkkeitä myynissä ? :apua:

Lähetetty: 17 Helmi 2017, 12:21
Kirjoittaja Snowman
Toki voi. :) mutta miksi? Parempi tuntumako?
Helpointa varmaanin tehdä muutokset työsylinterin puolelle eturattaan koppaan. Joku vipuhärpäke painamaan sitä tappia mikä menee koneen läpi. Kytkinkopanpuolelle tarvis varmaankin isompia modeja.
Eiköhä jostakin purkaamosta löydy vaijerikwaakun osia.

Lähetetty: 17 Helmi 2017, 13:07
Kirjoittaja Snake
Tuntuman (mutun) , hienosäädön , luulon , jne jne takia ? :smoking:

Lähetetty: 17 Helmi 2017, 13:09
Kirjoittaja Snake
Mutt jos jollain valmiita systeemejä niin kiitollisena otan vastaan tibsejä ! :turbobusa:

Lähetetty: 17 Helmi 2017, 13:11
Kirjoittaja jarim
Helpompi varmaan on vaan korvata letku teräspunoksella ja korvata se keskikäikäle kiinteällä versiolla. Kyllä noilla jo tuntuma paranee tietämättä mihin tarkoitukseen olet itse muutosta hakemassa. :)

edit: tollanen ainaki löytyy: http://www.ruthlessperformancemotorsports.com/RCC-Bil....25.html




Edited By jarim on 1487330023

Lähetetty: 17 Helmi 2017, 17:31
Kirjoittaja Snake
:mosh: Tänx ...

Lähetetty: 17 Helmi 2017, 17:49
Kirjoittaja 1340R86
Snake kirjoitti:Voiko nestetoimisen kytkimen modata , vaijerilla toimivaksi ? :smoking:
Jos voi niin kellään ylimääräisiä kilkkeitä myynissä ? :apua:
Joissain vanhoissa gsx f 600 oli suunillen saman mutonen vaijeri härpäke kuin kuin busan työ sylinteri
tuurila menisi siihen reikään suoraan

Lähetetty: 20 Helmi 2017, 21:37
Kirjoittaja Snake
Kytkin "asiaa" taas.

Kytkimen letkun alapään koppa irti ja ja ja ... Akseli mikä menee koneen sisään , niin kiero kuin korkki ruuvi ! ? Kuuluis ilmeisesti olla suora ?
Eli se akselitanko n. 150 mm pitkä n. 5 mm paksu , mikä liikuttaa kytkintä..




Edited By Snake on 1487620669

Lähetetty: 21 Helmi 2017, 06:29
Kirjoittaja same
Suora oli, kun vähän aikaa sitten sen putsasin ja rasvasin.

Lähetetty: 23 Helmi 2017, 08:59
Kirjoittaja jarim
Joo, suora sen pitäisi olla.

Lähetetty: 23 Helmi 2017, 18:13
Kirjoittaja 1340R86
Mikäs sen on vääntänyt
Joskus ollut lockup kytkin ja kahavasta puristeetu väärään aikaan
niin ainkin vääntää tangon solmuun, kytkin muuten jumissa,
koppa ollut huonosti laitettaessa, ketjut pomppinut miteen sattu

Lähetetty: 24 Helmi 2017, 07:20
Kirjoittaja Snake
Ei osaa sanoo mitä tapahtunut.
Mopo tuli vasta talliin..
Ei ole lockuppi kytkintä. Jäykemmät jouset on.

Jarim : Tarkoitatko juuri tuota "kieroa" akselia ja sitä mikä on sen jatkeena ?
Se yhdestä tangosta ?

Mitkä hilut kytkimen sisään ?
Ei ainakaan vielä laiteta lockuppii..
Nyt ko on valmiiks auki .. :ghostface:

Lähetetty: 24 Helmi 2017, 08:52
Kirjoittaja 1340R86
Kuvassa osat 17, 18 pitää olla suorata
http://www.mp-osat.fi/fi....-kytkin

hilut mitä jarim tarkoitaa voisivat olla
osa 5 yhtenäiseksi hitsaamalla tai alkujaan yhtenäinen
"käikäle" taika sitten vaikka mtc yhtenäninen keskiö

levy no: 10 samanlaiseksi kuin muut

tuntumasta yhtenäinen vakio "käikäle" tai täysin vakio itse en huomannut tunutmassa mitään eroa suuntaan tai toiseen,

Lähetetty: 24 Helmi 2017, 09:25
Kirjoittaja jarim
Keskikäikäleellä tarkoitan nimenomaan tuon "osan 5" hitsaamista yhtenäiseksi. Siihen on olemassa billet kalikkaakin.

1340R86: oletko kokeillut ottaa paikoiltaan lähtöä vakiokytkimellä 4000-6000rpm ja siitä luistattamalla? Melko ikävän tuntonen vakiohiluilla kun kytkin tarraa yks kaks kiinni kun kytkin "häipyy" kädestä.

Lähetetty: 24 Helmi 2017, 16:59
Kirjoittaja 1340R86
jarim kirjoitti:Keskikäikäleellä tarkoitan nimenomaan tuon "osan 5" hitsaamista yhtenäiseksi. Siihen on olemassa billet kalikkaakin.

1340R86: oletko kokeillut ottaa paikoiltaan lähtöä vakiokytkimellä 4000-6000rpm ja siitä luistattamalla? Melko ikävän tuntonen vakiohiluilla kun kytkin tarraa yks kaks kiinni kun kytkin "häipyy" kädestä.

En ole koittanut luistatta kuin muutaman kerran siinä en tuota huomanut voiko ape ultrahard jouset vaikuttaa tuohon pitämällä käikäleitä tiukemin yhdessä tms?

tuossa millä lähtöjä ajellut ei täysin vakoikytkintä ole ollut
koitanut lähteä kytkin kerrasta ylös lipsautamalla

edit: varmasti ikävän tuntuinen jos häipyy




Edited By 1340R86 on 1487948509