Sivu 1/2

Lähetetty: 28 Elo 2009, 08:08
Kirjoittaja 116-1117441574
Mikä mahtaa olla vialla, kun kytkinpuolen neste tummuu cola-juomaksi jo noin 3 000 kilometrin jälkeen. Jarrupuolen neste (samasta pullosta) on edelleen väritöntä. Käytänkö huonolaatuista jarrunestettä? On muistaakseni Motulia.

Lähetetty: 28 Elo 2009, 08:10
Kirjoittaja pete695
onko suojalaippaa,by miksa.k

Lähetetty: 28 Elo 2009, 08:15
Kirjoittaja 116-1117441574
Tarkoitat niitä säiliön kannen alla olevia osia? Kaikki ovat paikoillaan ja ok-kunnossa.

Lähetetty: 28 Elo 2009, 08:32
Kirjoittaja jarim
Ei vaan onko siellä eturataskopassa kytkimen työsylinterillä suojaa? Sieltä se paska nesteeseen pääsee.

Lähetetty: 28 Elo 2009, 09:20
Kirjoittaja 116-1117441574
Ahaa, kiitokset! Pitääpä tuo paikka tarkistaa. Nyt taisi syy löytyä. :thumbup:

Lähetetty: 28 Elo 2009, 10:00
Kirjoittaja 107-1089231881
tuomask kirjoitti:Ahaa, kiitokset! Pitääpä tuo paikka tarkistaa. Nyt taisi syy löytyä. :thumbup:
Puhdista myös työ/pääsylinteri..
Letkua unohtamatta...
Sit loppuu kokiksen valmistus :;):

Lähetetty: 02 Syys 2009, 14:01
Kirjoittaja 82-1250691605
Onko K8/K9 Busassa vielä tämä kytkinnesteen tummumisongelma? Ts. vaatiiko tämän ns. suojalaipan?

Kiitokset etukäteen.

Lähetetty: 02 Syys 2009, 19:59
Kirjoittaja jakehaanpää
RR80 kirjoitti:Onko K8/K9 Busassa vielä tämä kytkinnesteen tummumisongelma? Ts. vaatiiko tämän ns. suojalaipan?

Kiitokset etukäteen.
Siä taitaa muistaakseni olla Suizan tekemä (Miksalta kopiotu) muovihärpäke valmiina :;):

Lähetetty: 24 Loka 2009, 21:09
Kirjoittaja Cebusa
Suojalaippa putsattu ja cokis-kytkinnesteet vaihdettu.
Ikkunasta nesteet näyttää edelleen mustalta?! :thumbdown:
Miten saisi kytkinnestesäiliön tarkistusikkunan puhdistettua?
Ero jarrupuolelle verrattuna on kuin yöllä ja päivällä.
Onnistuuko muutoin kuin säiliön vaihdolla?

Lähetetty: 28 Loka 2009, 21:29
Kirjoittaja 106-1251057001
RR80 kirjoitti:Onko K8/K9 Busassa vielä tämä kytkinnesteen tummumisongelma? Ts. vaatiiko tämän ns. suojalaipan?

Kiitokset etukäteen.
Samasta olen kiinnostunut, kytkinneste on tosi tummaa.. verrattuna jarrunesteeseen. Nyt kun mopo on seisonut niin kytkinnestekkin näyttää kirkkaalle, paskat valuneet kai pohjalle :)

Onko normaalia, tyyppiominaisuus kenties? Vaatiiko toimenpiteitä?

Lähetetty: 14 Marras 2009, 20:59
Kirjoittaja Cebusa
Cebusa kirjoitti:Suojalaippa putsattu ja cokis-kytkinnesteet vaihdettu.
Ikkunasta nesteet näyttää edelleen mustalta?! :thumbdown:
Miten saisi kytkinnestesäiliön tarkistusikkunan puhdistettua?
Ero jarrupuolelle verrattuna on kuin yöllä ja päivällä.
Onnistuuko muutoin kuin säiliön vaihdolla?

Onnistuihan se, mutta hitaasti.

Otin säiliöstä ruiskulla nesteet aika vähiin.
Vääntelin muovipinnoitetusta rautalangasta sopivasti, niin sain langan ujutettua suojalasin ja metallin väliin. Riittävän kauan kun jaksoi hinkata, niin puhdistui.
Sitten huuhtelua puhtaalla nesteellä ja kansi kiinni.

Nyt paistaa kytkinnestesäiliön tarkistusikkunakin kirkkaana. :cool:

Lähetetty: 15 Helmi 2010, 18:07
Kirjoittaja api-75
jakehaanpää kirjoitti:
RR80 kirjoitti:Onko K8/K9 Busassa vielä tämä kytkinnesteen tummumisongelma? Ts. vaatiiko tämän ns. suojalaipan?

Kiitokset etukäteen.

Siä taitaa muistaakseni olla Suizan tekemä (Miksalta kopiotu) muovihärpäke valmiina :;):

Hei!

Onko tästä jollain varmaa tietoa, vai laitetaanko suojalaippaa tilaukseen?

Lähetetty: 15 Helmi 2010, 23:44
Kirjoittaja expressbus
kyllä siellä on suoja mut ei miksak:in veroista

Lähetetty: 16 Kesä 2010, 22:36
Kirjoittaja 106-1251057001
Kytkinneste

tummuuko muillakin noin 2 vuodessa? Jarruneste on toisessa säiliössä täysin kirkasta. Kyseessä gen2




Edited By jyka on 1276717077

Lähetetty: 16 Kesä 2010, 23:03
Kirjoittaja Timba
jyka kirjoitti:Kytkinneste

tummuuko muillakin noin 2 vuodessa? Jarruneste on toisessa säiliössä täysin kirkasta. Kyseessä gen2
Kyllä tummuu, oon vaihtanut 2 kertaa kytkinnesteet(K8). Säiliönkin saa putsata "töhnästä" nesteen vaihdon yhteydessä. Syytä en tiedä, mut vaihdetaan nesteet kerran vuodessa, ei oo paha rasti.